Jump to content

כפר סבאית

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי כפר סבאית

  1. רכב קטן הפיגו 207 ואין מקום לעגלה ממש לא ממליצה לכם בכלל ללכת על רכב כזה
  2. כן רכשתי את הטויוטה אוריס
  3. השבוע קיבלתי רכב חדש מהסוכנות ורציתי לדעת האם יש צורך בהרצה? ואם כן איך נכון לעשות את ההרצה למנוע?
  4. כפר סבאית

    שפשוף ברכב

    תודה אני נגשת עכשיו למשטרה
  5. שלום לחברי הפורום הבוקר נסעתי בכביש 4 בזמן נסיעתי רכב נסע ושפשף לי את האוטו בצד ופשוט ברח מהמקום במהירות מטורפת הספקתי לרשום את מספר הרכב אך לא את הדגם ולזהות שמדובר בנהגת יש אפשרות לאתר את הנהגת מבלי לדעת את הדגם אשמח לקבל תשובה בהקדם
  6. היי אני רכשתי שבוע שעבר את האוריס, לא עשיתי נסיעת מבחן אשמח מאוד אם תחווה את דעתך מחר כאן באתר לגבי הנסיעה של האוריס דרך אגב אם תבקש אפור עכבר אין במלאי ויגיע בסביבות אפריל תודה והמשך ערב נפלא
  7. הטויוטה האוריס החדשה זה גיר אוטומטי או רובוטי??
  8. אני מעוניינת לדעת האם יש בקרת יציבות ברכבי הגולף 1.6 ?
  9. אני נוהגת במזדה 2 בימים האחרונים ( לאחר שמכרתי פיגו ואני ממתינה לגולף ) שהיא שייכת לאחותי הרבה נהדר תלוי מאוד כמה אנשים אתם מעוניינים להכניס אליו ביום יום כי אני יכולה להגיד שאני לא רכשתי אותה כי היא קטנה מדי למשפחתי ( זוג פלוס ילד) אין מקום לעגלה. היא זריזה מאוד וקלה, די מרגישים כל בור בכביש אבל מתרגלים ( זה גם עוזר להרדים את הילד) . כך הרכב ממש מפנק בפנים הוא מאוד איכותי וגם חסכוני בדלק.
  10. שלום אני אשמח לקבל ייעוץ לגבי טויוטה אוריס אוטומטית 2011 לבין פולקסווגן גולף 1.6 2011 , אני צריכה רכב חזק, אמין נוסעת בערך 2000 ק"מ בשנה, תיבת הילוכים "נורמלית" אשמח לכל תגובה
  11. יש לי שאלה ... אני ממש לפני מספר ימים רכשתי גולף 1.6 רציתי לדעת עם אני ארגיש ממש הבדל בנסיעה בין הרכב הזה גולף לבין הרכב הקודם שהיה ברשותי (פיגו 207- טיפטניק) הנסיעה בגולף טובה יותר? חלקה יותר??
  12. יש גם את רנו
  13. לא משנה לי לאן העיקר שיהיה איזה שהיא הנחה יש חברה שעדף לי ללכת אליה?
  14. אני מתכוונת לרכוש גולף 1.6 בשבוע הקרוב רציתי לדעת אם ניתן לבקש הנחה או הטבות ברכישת רכב חדש מהיבואן מה נהוג לבקש הנחה כספית או תוספות?
  15. מעונינת לרכוש רכב חדש מהיבואן עד 140K חשוב שיהיה מרווח , נוחות נסיעה
  16. אני יכולה להשקיע ברכב עד 130K ומכיוון שהבנתי שבמידה ואני קונה גולף אז כדי לי לקנות רק את הדגם עם מנוע 1.4STI דגם זה עולה יותר מהסכום שביכולתי ולכן כרגע אני מתלבטת בין גולף 1.6DGS לבין מאזדה 3 ספורט מה שחשוב לי זה תא מטען גדול, ושיהיה רווח בין המושבים הקדמים לאחורים צריכת דלק אשמח אם תענו לי בהקדם
  17. למה מאיזה סיבה? מה מיוחד בשני? ממה שאני מבינה נפח המנוע קטן יותר
  18. משהוא מבין בעניין איזה תיבת הילוכים ממומלצת???
  19. גם אני מתלבטת לקנות גולף... המחיר די מרתיע אבל אני מעדיפה לקנות רכב חזק וטוב ולא רכבשאני אצטרך לחליף ונראה לי שזה רכב די אמין בהצלחה בחיפוש הרכב המתאים
  20. מזל טוב תתחדש היה ברשותי רכב פיגו 207 שנת 2008 בנסיעת מבחן לא הרגשתי את החלפת ההילוכים אבל אחרי שלושה חודשים מרגישים כל החלפת הילוך - פשוט זוועה המזגן עם הזמן לא מקרר ולא מחמם בכלל- אפילו אם ימלאו לכם גז במזגן - זה פשוט לא עוזר זה עשה לי מלא תקלות שאילצו אותי למכור את הרכב אני אישית לא מתקרבת לפיגו בחיים
  21. מעוניינת לרכוש פולקסווגן גולף Trendline DSG 1.6 חדשה מהיבואן אשמח לקבל חוות דעת
  22. אשמח לדעת מה ההבדל בין אוטומטית - רובוטית כפולת מצמדים לבין אוטומטית - טיפטרוניק?
×
×
  • תוכן חדש...