Jump to content

כפר סבאית

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

הנקודות של כפר סבאית

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. רכב קטן הפיגו 207 ואין מקום לעגלה ממש לא ממליצה לכם בכלל ללכת על רכב כזה
  2. כן רכשתי את הטויוטה אוריס
  3. השבוע קיבלתי רכב חדש מהסוכנות ורציתי לדעת האם יש צורך בהרצה? ואם כן איך נכון לעשות את ההרצה למנוע?
  4. כפר סבאית

    שפשוף ברכב

    תודה אני נגשת עכשיו למשטרה
  5. שלום לחברי הפורום הבוקר נסעתי בכביש 4 בזמן נסיעתי רכב נסע ושפשף לי את האוטו בצד ופשוט ברח מהמקום במהירות מטורפת הספקתי לרשום את מספר הרכב אך לא את הדגם ולזהות שמדובר בנהגת יש אפשרות לאתר את הנהגת מבלי לדעת את הדגם אשמח לקבל תשובה בהקדם
  6. היי אני רכשתי שבוע שעבר את האוריס, לא עשיתי נסיעת מבחן אשמח מאוד אם תחווה את דעתך מחר כאן באתר לגבי הנסיעה של האוריס דרך אגב אם תבקש אפור עכבר אין במלאי ויגיע בסביבות אפריל תודה והמשך ערב נפלא
  7. הטויוטה האוריס החדשה זה גיר אוטומטי או רובוטי??
  8. אני מעוניינת לדעת האם יש בקרת יציבות ברכבי הגולף 1.6 ?
  9. אני נוהגת במזדה 2 בימים האחרונים ( לאחר שמכרתי פיגו ואני ממתינה לגולף ) שהיא שייכת לאחותי הרבה נהדר תלוי מאוד כמה אנשים אתם מעוניינים להכניס אליו ביום יום כי אני יכולה להגיד שאני לא רכשתי אותה כי היא קטנה מדי למשפחתי ( זוג פלוס ילד) אין מקום לעגלה. היא זריזה מאוד וקלה, די מרגישים כל בור בכביש אבל מתרגלים ( זה גם עוזר להרדים את הילד) . כך הרכב ממש מפנק בפנים הוא מאוד איכותי וגם חסכוני בדלק.
  10. שלום אני אשמח לקבל ייעוץ לגבי טויוטה אוריס אוטומטית 2011 לבין פולקסווגן גולף 1.6 2011 , אני צריכה רכב חזק, אמין נוסעת בערך 2000 ק"מ בשנה, תיבת הילוכים "נורמלית" אשמח לכל תגובה
  11. יש לי שאלה ... אני ממש לפני מספר ימים רכשתי גולף 1.6 רציתי לדעת עם אני ארגיש ממש הבדל בנסיעה בין הרכב הזה גולף לבין הרכב הקודם שהיה ברשותי (פיגו 207- טיפטניק) הנסיעה בגולף טובה יותר? חלקה יותר??
  12. יש גם את רנו
  13. לא משנה לי לאן העיקר שיהיה איזה שהיא הנחה יש חברה שעדף לי ללכת אליה?
×
×
  • תוכן חדש...