Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 150K לאמא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שקניתי אלפא חדשה, אמא שלי החליטה שהיא גם רוצה רכב חדש.

 

היום היא נוסעת על וולוו 940, היא בטוחה שבגלל שהיא טנק היא בטוחה מאוד, אבל דאגתי לספר לה על תוצאות הסרטון ביוטויוב של וולוו נגד מודוס

http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
והיא רוצה עכשיו אוטו חדש.

 

בעיקרון, אין לה יותר מידי דרישות, צריך משהו אוטומטי, עדיף חסכוני וחשוב לה מאוד בטיחותי.

 

בינתיים הצעתי:

 

אוקטביה,

ליאון,

אופל אסטרה,

ניסן ג'וק,

פאביה,

פולו,

ייטי,

קיה פרוסיד

 

בעיקרון היא עדיין בשלב הגישושים, וכמובן שאני מופקד על המבחר אז הייתי שמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה

יובל.

פורסם

סקודה ייטי יכול להיות רעיון טוב.

הבטיחות:

http://www.euroncap.com/results/skoda/yeti/368.aspx

יחסית חיסכונית,

אימך בטח באהב גם את החניה האוטומטית.

 

האמת, בכיוון אחר, ב 150 אלף ש"ח אפשר לקנות סיוויק 5 דלתות הכי מאובזרת, מיצובישי ספורטבק ברמת הגימור הכי גבוהה או סיוויק הברידית\פריוס .

 

למיצובישי ביטיחות עדיפה על הונדה סיוויק:

לנסר

סיוויק

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
סקודה ייטי יכול להיות רעיון טוב.

הבטיחות:

http://www.euroncap.com/results/skoda/yeti/368.aspx

יחסית חיסכונית,

אימך בטח באהב גם את החניה האוטומטית.

 

האמת, בכיוון אחר, ב 150 אלף ש"ח אפשר לקנות סיוויק 5 דלתות הכי מאובזרת, מיצובישי ספורטבק ברמת הגימור הכי גבוהה או סיוויק הברידית\פריוס .

 

למיצובישי ביטיחות עדיפה על הונדה סיוויק:

לנסר

סיוויק

 

תודה על הכייוון הנוסף.

 

בתכלס, אני לא רואה בשביל מה היא צריכה ייטי, מצד שני אני לא רואה בשביל מה היא צריכה בכלל רכב גדול יחסית.

נתונים יבשים בלבד, הפולו נראית הכי מתאימה, ואם מדברים על רכב גדול אז כנראה האוקטביה, בינתיים אני מכין לה רשימה של הרכבים ההגיוניים מבחינת נתונים יבשים, אח"כ היא תשב בהם ותפסול כמה על הדרך, בסוף אני אצטרף אליה לנסיעת מבחן כנראה.

יובל.

פורסם

לאוקטביה,ליאון,ופאביה יש רק 4 כוכבי בטיחות לדעתי,ככה שאם הרושם שלי לחישובות נושא הבטיחות אצלכם נכון אז יש עוד אופציות.

פורסם
כדאי לכם להוסיך לרשימה גם את הבראבו (פיאט) לדעתי אחת המשפחתיות הטובות...

 

הבראבו בהחלט צריכה להיות ברשימה, השאלה היא אם הגיר האוטומטי לא מאכזב, אם היא היתה מחפשת ידני לא היתה פה שאלה.

יובל.

פורסם

הבראבו בהחלט אופציה מצויינת- עיצוב+מחיר.

הג'וק שווה בדיקה מעמיקה, היא מאוד מיוחדת.

הלאון נמכרת במחיר ללא תחרות לגירסת ה1.2TSI ב108K ומאוד שימושית- אך מוחלפת בקרוב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הבראבו בהחלט אופציה מצויינת- עיצוב+מחיר.

הג'וק שווה בדיקה מעמיקה, היא מאוד מיוחדת.

הלאון נמכרת במחיר ללא תחרות לגירסת ה1.2TSI ב108K ומאוד שימושית- אך מוחלפת בקרוב.

 

עידן

 

לצערי אין 1.2 אוטומטית, רק 1.8, ונראה לי שזה קצת אוברקיל בשבילם, מה גם שאני לא בטוח כמה היא חסכונית

יובל.

פורסם
אני אהמר שברגע שהיא תראה את הג'וק לא יעניינו אותה שאר המכוניות.

הגוק רכב בהחלט נשי,רק לדעתי הוא כל כל מכוער,נראה כמו הצרות שלי.

פורסם
אם הבטיחות חשובה, למה אתה מציע לה רכבים עם פחות מחמישה כוכבי ריסוק? (טפו טפו טפו)

 

לא יודע כמה קריטי ההבדל בין 4 ל-5, מכונית אחת יכולה להיות יותר מכוונת NCAP אבל פחות בטוחה, לך תדע

בכל מקרה, לג'וק אין בכלל ניסוי ריסוק, זה קצת מטריד אותה, לאוקטביה לפחות יש ניסוי ישן

 

מישהו יודע אם הגיר הרובוטי של הבראבו נוראי?

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...