Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אליבאבא: חבל שלא טרחת לבדוק. לא שזה כ"כ מטריד אותי, אבל הדבר לא קיים בינתיים לאנדרואיד. אתה מוזמן לזבוח למי שבא לך. אגב, אף אחד פה לא פיאר את סטיב ג'ובס אלא את המוצר (בכלל של פארוט).

 

ציטוט:

There is not really a prog for android, only a test.apk in the sdk of ar.drone. look @ projects.ardrone.org

 

והנה ציטוט רשמי מהאתר שלהם:

 

To date, you can control your AR.Drone with an iPhone®, iPod touch® or iPad. We are uploading the AR.Drone's communication source code to our development platform, so that other mobile phone manufacturers can develop their own remote control applications over the next few months.

 

כלומר, אולי יהיה ניתן בעתיד. אני בטוח, אגב, שיהיה ניתן. בסוף - כמעט כל דבר שיש באייפון גם האחרים מקבלים. בסוף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מדהים אותי כל פעם מחדש החלוקה בפורום בהערצת מוצר.

פעם זה איביזה טורבו מול קליאו ספורט, היום זה אייפון מול אנדרואיד (הפכנו לחנונים אההה? :lol:)

ומחר זה יהיה מגדל העמק מול באר שבע.

 

אני לא מכיר את האנדואיד, אין לי שום דבר נגדו.

לי כיום יש אייפון 4, אחרי שעד עכשיו היה לי אייפון 3GS ולפני זה בכלל נוקיה N97.

אני גם לא מבין את הטענה ש"אייפון" זה סמל סטטוס, מי שזה באמת חשוב לו יכול לקנות אייפון דור 2 ב600 ש"ח ואף אחד לא יידע שזה לא 3GS 32G :roll:

 

ובכלל, אני אישית לקחתי אייפון 4 כי זה מה שהיתרגלתי אליו אחרי הN97 ולקחתי את ה3GS כי לא היה תחליף ראוי לצרכים שלי באותה תקופה.

 

לטעמי יש לאייפון הרבה חסרונות שהם בושה וחרפה ואופציות שהיו לי בנוקיה לפני 6 שנים חסומות אצלו כגון אופציה מינימאלית שהיא הקצאת שיר או שליחה\קבלה דרך בלוט'ופ (ככה רושמים את זה? :lol:)

כמו כן עד היום לא בדיוק הבנתי איך מעבירים שירים לאייפון דרך האייטונס המחורבן הזה ולמה אי אפשר לגרור לתיקיה שלו כמו בכל מכשיר נורמלי אחר?

אני אמנם לא מנצל אחוז אחד מהיכולות של המכשיר וחוץ ממשחקים,אינטרנט ומיילים אני לא עושה איתו פעולה נוספת חוץ משיחות וSMS אבל בחייאת אנשים, כולה מכשיר סלולארי!

פורסם

שיחות, SMS, משחקים, אינטרנט, מיילים - מה עוד אתה רוצה לעשות איתו? אהבה?

אני אשתמש בו גם להצגת מצגות, וכעת גם בוחן בו מידי יום את מזג האוויר ברומא (אל תשאלו), אבל מה עוד תרצה שמכשיר (כלשהו) יעשה כדי שתגיד שאתה כן מנצל אותו?

 

אגב, אני בפרוש לא חושב שהוא טלפון טוב יותר מאחרים. אבל יש בו איזושהי ראשוניות, ויש בו איזהו it לא ניתן להגדרה. אפשר לטעון שזה הכל פרסמות ושיווק, כמו שתמיד אומרים על VW, ואפשר גם לנסות ולראות ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לקוח שלנו רכש כזה בארה"ב, והדגים בפני.

האמת? הייתי בשוק. וזה נשלט IPHONE ו- IPAD, בדיוק כמו בסרטון (אם כי, כמובן שבגילנו הרפלקסים קצת פחות טובים...).

 

אצלנו היה רק אחד, אז לא ניהלנו קרבות, אבל כן הפעלנו את המצלמה התחתונה ואת הקדמית - וזה פשוט מהמם. אתה מסובב את האייפון, וזה מסתובב. יש לזה רשת WIFI משלו אליה האייפון מתחבר, ומשם - השמיים הם הגבול (טוב, רק 6 מטר לגובה, אבל בכל זאת).

 

עכשיו לכו תתקינו את זה על הבלאקברי שלכם :lol:

 

IN YOUR FACE

 

לואיס המילטון נוהג במכונית הF1 שלו באמצעות בלאקברי סטורם

 

http://www.youtube.com/watch?v=0JY1sExko-U

דרך יוטיוב

ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

תתחילו מ1:45 בערך)

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

 

אגב, אני בפרוש לא חושב שהוא טלפון טוב יותר מאחרים. אבל יש בו איזושהי ראשוניות, ויש בו איזהו it לא ניתן להגדרה. אפשר לטעון שזה הכל פרסמות ושיווק, כמו שתמיד אומרים על VW, ואפשר גם לנסות ולראות ;-)

 

עם כל הכבוד בר, לא בדיוק ניסית סמארטפונים אחרים כדי להגיד שלאייפון יש משהו שלאחרים אין.

הIT היחיד שיש לאייפון זה הייפ (הדי מבחיל) סביבו.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

לואיס המילטון נוהג במכונית הF1 שלו באמצעות בלאקברי סטורם

 

http://www.youtube.com/watch?v=0JY1sExko-U

דרך יוטיוב

ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תתחילו מ1:45 בערך)

 

COOL

אני מאמין שזה לא יהיה בחנות ה-APPS של הסטורם, אבל עדיין מגניב.

 

עם כל הכבוד בר, לא בדיוק ניסית סמארטפונים אחרים כדי להגיד שלאייפון יש משהו שלאחרים אין.

הIT היחיד שיש לאייפון זה הייפ (הדי מבחיל) סביבו.

 

דווקא ניסיתי HTC (אבל לא מספיק כדי להגיד שאני מכיר טוב), ונקסוס. כמובן, גם BB ו- E72, אבל שם זה לא מסך מלא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני יכול לחשוב על לפחות סיבה אחת מוצדקת לאייפון וזה שאתה יודע שיש לך את התמיכה של אסף asafasaf

שאף פעם לא מאכזב! קבל ח"ח עצבני!

פורסם

צעצוע נחמד מאוד, הוא רץ פה בשוק כבר מעל חודשיים, הבעיה היא שהוא יקר בהגזמה,300$ למכשיר עצמו ואם תרצה עוד סוללות צריך להוסיף לא מעט כסף.

 

מסכים בהחלט שהשליטה עליו דרך אייפון\אייפד מגניבה לגמרי וגם לדעתי זו האפליקציה הכי מדליקה שיצאה לאייפון עד כה (בייחוד שאני חובב טיסנים\מכוניות וכל מה שניתן להפעיל בשלט רחוק).

 

ובייחוד כמובן שאין לי אייפון\אייפד\אייפוד ושאר מוצרים שמתחילים ב-I.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
רגע לפני שאתם מעלים זבחים לסטיב ג'ובס, ברור לכם
קיים לכל טלפון אנדרואיד

ועוד לפני זה היה דבר דומה מופעל ע"י נוקיה N95.

 

ואם כבר, אז כשרוצים ומבינים, כל עוד יש קוד מקור (ואם מבינים יותר, אז גם בלי קוד מקור), אפשר לעשות פורטינג לאפליקציה בשביל כל דבר, כל עוד יש בו WIFI.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...