Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני מחפש רכב לאמא שלי.

 

רק אוטומט 5 דלתות או סטיישן,היא לא רוצה בגז' רגיל,אלא בגז' עם גבינת.

 

חסכוני ואמין,תצטרך את האוטו להרבה עליות,אז מנוע קטן לא נראה לי יחזיק מעמד,1600 או 1800 יהיה בסדר,גם לא יותר אחרת תהיה בעיית אחזקה.

 

חשבתי על לאנטיס 5 דלות 1800 , או ניסן אלמירה 1600 דגם ישן או 1800 החדשה דגם פרפקט יש גם 5 דלתות,איך אחזקת הרכבים האלה,הבעיה שדי קשה למצוא כאלה למכירה,קורולה די יקרות,איך הסוזוקי ליאנה 5 דלתות?

 

אני הולך לכיוון יפני כי הם הרכבים הכי אמינים ואמא שלי בת 58,ממש אין לה כח להתעסק ברכבים בעייתיים.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

כמה נוסעים היא תסיע באופן שוטף וכמה מטען עליה להוביל? מה הנסועה הצפיה ובאיזה תנאים (איזור מגורים, יעדי נסיעה עיקריים)? אם מדובר ברכב לאשה הנוסעת בד"כ לבד, או אפילו מובילה נוסע אחד או שניים למרחקים קצרים יתכן מאוד שעדיף לעבור לגזרת הסופרמיני שיהיו חסכוניות באחזקה השוטפת ויותר יעילת בנהיגה עירונית, ומאידך באותו תקציב תוכל לרכוש רכב משנתון חדש יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמה נוסעים היא תסיע באופן שוטף וכמה מטען עליה להוביל? מה הנסועה הצפיה ובאיזה תנאים (איזור מגורים, יעדי נסיעה עיקריים)? אם מדובר ברכב לאשה הנוסעת בד"כ לבד, או אפילו מובילה נוסע אחד או שניים למרחקים קצרים יתכן מאוד שעדיף לעבור לגזרת הסופרמיני שיהיו חסכוניות באחזקה השוטפת ויותר יעילת בנהיגה עירונית, ומאידך באותו תקציב תוכל לרכוש רכב משנתון חדש יותר.

 

היא תיסע לבד רוב הזמן

לכל היותר יהיו לה עד שני נוסעים אך רוב הזמן לבד,צריכה בגז' גדול שיפתח כמו שציינתי רכב סטיישן או 5 דלתות.

 

סופרמיני גם טוב הבעיה הם יסחבו הרבה עליות?

פורסם

העליות לא צריכות להוות בעיה - אישית נהגתי בעבר (שנות השבעים עד התשעים) על מכוניות סופרמיני בגרסתן דאז - כלומר מנועי 900-1200 סמ"ק פשוטים, עם תיבה ידנית, והכרמל לא היווה עבורן בעיה, כך שאיני רואה בעיה מבחינה זו. עם זאת - אם אכן דרוש תא מטען גדול (לא עניין של כמה סלים מהסופר או עגלת תינוק של נכד, אלא מטען גדול באמת) הן לא יספקו את הסחורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...