Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצות לניקוי קרבורטורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי משימה שעדיין לא התנסייתי בה בעבר ואשמח לעצות מיודעי הדבר..

אני צריך לנקות רביעיית קרבורטורים של אופנוע. הקרבורטורים ישבו זמן רב והלכלוך ושאריות הדלק הישן יצרו סתימות וכמובן גם שכבה כמו לכה צהבהבה שנוצרת מדלק שהתיישן ונרקב. הדיזות די סתומות, בוכנות קצת תקועות וכו'. את אלה אחליף אבל המעברים חייבים טיפול

באיזה חומר /ים מומלץ להמיס את הלכלוך הזה? מאיזה חומרים חשוב להיזהר כי יהיו קורוסיביים מדי?.. האם כדאי להכין אמבטיהעם חומר ממיס ולהשקיע בו גם את הגוף עם כל המעברים ?לכמה זמן משאירים את החלקים בחומר ? ובכלל כל עצה טובה תתקבל בתודה..

 

(אני כמובן יכול לשלוח את כל העסק לשיפוץ כללי בארה"ב אצל המומחים המפורסמים ולקבל את המכלול משופץ לרמת חדש תמורת כ-500-600 $ לפני משלוח:cry:אבל זה קצת כבד עלי בשלב זה..)

תודה!

פורסם

קרבורטורים זה עסק למקצוענים, ההבדל בין קרבורטור תקין לקרבורטור זיפט

יכול להיות הבדל של שמיים וארץ.

 

על פי התמונה מדובר בגולדווין של הונדה, רכוש קיט שיפוץ גדול (כולל דיזות מחטים וגומיות)

ואח"כ גש למומחה שינקה וירכיב מחדש, והכי חשוב יכוון על פי הספר!

 

זה יעלה לך, אבל פחות ממה שאתה חושב! את ההבדל תרגיש כבר מהנסיעה הראשונה

ואת החיסכון בדלק ככל שתיצבור יותר ק"מ- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...