Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הבעיה שלי היא פיאט פונטו 95 ידנית שלא מתניעה.

יש אורות וחשמל מלא באוטו.

יש סטארטר (שומעים סיבובים דיי חזקים בניסיון להתניע).

יצויין גם שהמצבר רק כבן חודשיים והאוטו עשה נסיעה של כ30 ק"מ השבוע.

מיכל הדלק מלא.

ניסיון להתניע עם כבלים כשל.

באחד הנסיונות האוטו הרגיש כאילו הוא מצליח להתניע לחצי שניה אבל לבסוף כשל.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

תודה.

פורסם

כשאתה פותח סוויץ למצב ON, עוד לפני הפעלת הסטרטר, אתה אמור לשמוע זמזום עדין של משאבת דלק מהחלק האחורי של האוטו.

 

הזמזום נמשך 2-3 שניות ומפסיק. ניתן לשמוע את זה רק במקום שקט, ללא רעשי סביבה.

 

אם יש זמזום - משאבת דלק עובדת.

 

 

פורסם

קרה לי גם אתמול שהאוטו (גם פונטו) סירב להניע ,יש לי הרגשה שזה קשור למז"א - תסמינים של עונת מעבר. למרות שזה קורה לי פעם ב שהאוטו לא מניע אבל בד"כ אחרי דקה הוא מניע,אבל אתמול אחרי 10 דקות שהוא לא הניע נאלצתי להשאיר את הרכב בעבודה ושהגעתי בבוקר בדקתי עם מניע ולמרבה הפלא אחרי חצי שנייה של סטרטר הוא הניע.

יש סיכוי שמדובר בהצפה של המנוע עקב תקלה בחיישן טמ'פ (שהחיישן נותן למנוע חיווי שגוי ואז הצוק אוטמטי לא עובד כמו שצריך)?

×
×
  • תוכן חדש...