Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו 2005 אשר הדלת הימנית אחורית שלה לא נפתחת

לאחר בדיקה במוסך (ברע"מ בבאר שבע) קיבלתי הצעה לפריצה והחלפת מכלול בעלות של כ-1000 ש"ח ....

 

אחרי שיללתי על המחיר הסכימו לבדוק האם ניתן להשיג חלק מפירוק וכ"ו...

השאלה מישהו מכיר פירוקיות שמתמחות ב-VW באזור הדרום (ב"ש והסביבה) \ צפון (אזור עפולה חיפה) ??

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה יכול לקבל אצלנו מנעול משומש כזה (שנת 2008)

ב600 שח כולל הפריצה ולפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב החלטתי לפרסם איך נגמר הסיפור לטובת מי שיתקל בכך בעתיד:

 

למרות הצעתו הנדיבה של רון, לא רציתי לנסוע למרכז היות ו-600 ש"ח לפני מע"מ יוצא 700 אחרי מע"מ והנסיעה גם עולה לי מה שהופך את זה להבדל של כ-200 ש"ח מהתקנה של חלק חדש.

החלטתי לחפש את מזלי באינטרנט...

 

מצאתי באי-בי אחד חדש שהיה עולה ב-100$ כולל משלוח לפני מיסים.

כמו כן מצאתי את הפירוקיה הזו בגרמניה: http://www.riedel-autorecycling.de

שמכרה לי אחד משומש ב- 53e כולל משלוח (לפני מיסים), סה"כ 280 ש"ח לחלק.

היות ולא ידעתי אם אדרש למכס\מע"מ \מיסים וחישבתי שגם אם כן אני יוצא מאוזן הזמנתי והחלק היה אצלי תוך פחות משבוע...

 

מדינת ישראל גבתה מע"מ+מכס+מס קניה בשווי של 124 ש"ח (כן על חלק ששוה 280 ש"ח)

הפריצה+ הרכבה עלתה 150 ש"ח

סה"כ : 554 כולל הכל, ועובד מצויין.

 

מסקנות:

1)אם מצליחים להימנע מתשלום המסים ע"י כך שמכניסים את הקבלה לתוך החבילה או אם החלק עולה פחות מ-50$ (או ע"י משלוח ע"י חברים) אז זה היה יוצא 430 ש"ח שזה חיסכון יפה לכל הדעות.

2)גם אם לא זה עדיין שווה את זה...

 

תודה לרפי על שעזר ולרון על נכונותו לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...