Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני מכניס את הקליאו B שנת 2000 ידנית 1.4 (8 שסטומים?) למוסך , אז רציתי להתייעץ לגבי האופציות שעומדות ברשותי

קודם כל הרכב הוא 97K קילומטר והגיע הזמן (האמת שעוד לפני 7K) להחליף טיימינג , אז :

סט טיימינג מקורי של רנו עולה 1500 לא כולל מע"מ

סט טיימינג תחלופי של אותה חברה שמייצרת לרנו את הטיימינג רק בלי הסמל של רנו על המוצר עולה 1000 לא כולל מע"מ .

אז מה עדיף לרכב הזה ? האם הביצועים / איכות הנסיעה ברכב תיפגע אם אני אבחר בתחלופי (/חלילה תסמינים אחרים) ?

פורסם

לא יודע למה אתה מתכוון עם סמל או בלי סמל, החברה שמייצרת את הסט היא VALEO ומאוד לא כדאי להשתמש במשהו אחר.

 

המחיר לסט בחנות צריך להיות פלוס מינוס 700 ש"ח.

 

אל תשכח להחליף גם משאבת מים.

 

בהצלחה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אם אתה מדבר על תחלופי של וליאו זהו בדיוק אותו המוצר כמו המקורי רק ללא הטבעת הלוגו של רנו ואין שום סיבה הגיונית לא לרכוש אותו ולחסוך שכן זהו אותו מוצר מאותו פס ייצור ובאותה איכות

כמו כן יש חברות מצוינות נוספות כמו GATES שמייצרות רצועות טיימינג ואביזרים להמון יצרנים ביניהם פיגו סיטרואן ועוד רבים וטובים

בברכה,

קיריל

פורסם

תמיר המחיר הוא כולל עבודה

ומה ש-wncrazy אמר זה בדיוק מה שהתכוונתי , אז השאלה שלי הייתה האם זה באמת אותו מוצר ולא מוצר באיכות ירודה וניראה לי כבר קיבלתי תשובה

תודה רבה לכם על התגובות

×
×
  • תוכן חדש...