Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה אנחנו פה ליד המלון.

 

מצורפת תמונה של לוחית הזיהוי של אחד הטרנזיטים שלהם (לוחית מגאורגיה) כדי שתוכלו לראות שאנחנו לא סתם מבלבלים את השכל.

 

יש לי עוד תמונות אבל אני לא יכול להעלות אותן כי צריך לצנזר את המיקום.

אנחנו ממש לא רוצים לעצבן אותם או למשוך הנה אנשים שיעשו שטויות.

 

יש לנו בעיה שאנחנו לא רוצים לפספס אותם בבוקר אבל אני לא חושב שזה רעיון טוב להישאר כאן כל הלילה, בנוסף לזה שדניאל חושב שיותר חשוב להחליף אלטרנטור בלגאסי שלו מאשר לעשות משהו כיפי שאפשר רק פעם בחיים.

IMG00030-20101020-2223.jpg

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב,

למרות שהסיכויים הם אפסיים, החלטנו להוציא את מסע חולי טופ גיר לדרך !

 

המטרה המרכזית היא לטעום קצת מההפקה ולנסות לתפוס שערה מהתלתלים של קלארקסון.

המטרה המשנית היא שהטמפרה של פרנקוס או ה XT של ארז יופיעו בטופ גיר.

 

סביר להניח שמה שיהיה בפועל זו חבורה של ארבעה טמבלים מאוד עניים יחכו בנצרת לחבורה של שלושה טמבלים אבל הרבה יותר עשירים ובסוף הטמבלים העניים יהיו קצת יותר עניים בגלל הוצאות הדלק.. :lol:

 

ובכל זאת,

 

היום ב 3:15 זה מתחיל. נהיה חמושים במצלמת POINT & SHOOT (כמו שאני מכיר את דניאל הוא לא יביא את ה SLR), אייפון, BLACKBERRY.

 

פרנקוס, דניאל, ארז סובארו ואנוכי... מקווים שיהיה טוב, מצחיק יהיה בטוח !! :lol::-D8):screwy::loco:

:shock:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

יש לי עוד שעתיים לישון, אפילו פחות.

האלטרנטור בלגאסי גוסס, אני מקווה שאת הנסיעה מהבית שלי לבית של ארז (5 דקות) היא תשרוד.

 

עכשיו במקום לישון אני עושה כמה דברים

1. אוכל

2. מחרבן (לא תוך כדי)

3. עושה שלט ענק שאני אכתוב עליו משהו מגניב (אשכרה ילדה בת 12)

4. כותב הודעות בפורום (תוך כדי עשיית סעיף 2).

 

מחר טופגיר!!!

לילה טוב,

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

ממש מיני טוויטר יש לנו כאן.

בכל מיקרה גם אני, מחכה בקוצר רוח לעידכונים חמים\תמונות\סיפורים מרתקים על איך ג'רמי קלארקסון נתן לכם סיבוב, ועל כמה נמוך ריצ'רד המונד.


×
×
  • תוכן חדש...