Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצאתי חלק אבל אין לי מושג באיזו עיר בארץ מיוצר..

Bosch 71936 benzinfilter לפורשה 912 1966

 

רוב פילטרי הדלק בעולם מיוצרים בישראל!

כנ"ל - ראתי פילטרים של שמן ודלק תוצרת Bosch ישראל

אני לא זוכר את שם היצרן ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
המפעל נמצא חצי שעה נסיעה מתל אביב

המוצרים הם פילטר דלק אוויר ושמן

בוזגלו מוטורס בנתניה? :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

א.ל. פילטר המפעל ממוקם באיזור תעשיה הצפוני של אשדוד ומייצר בעיקר פילטרים לשמן ודלק

יש עוד מפעל בשדרות שמייצר פילטרים לסינון אוויר למנוע ולמזגן

 

כל קו ייצור מייצר ביום כ 8000 פילטרים ביום!

באשדוד קיימים 2 קווי ייצור

 

הקטע המצחיק שהמפעל לא מייצר שום דבר הוא רק מרכיב את החלקים שנשלחים מסין כמובן...

 

http://www.alfilter.com/

לכל הסקרנים כנסו לקטלוג ותוכלו לראות את כל המוצרים

 

יום ראשון אני יעלה כמה תמונות יפות של פילטרים לפורשה ופרארי...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
הקטע המצחיק שהמפעל לא מייצר שום דבר הוא רק מרכיב את החלקים שנשלחים מסין כמובן...

 

 

איזה יתרון כלכלי מצדיק את ביצוע העבודה בארץ ולא בסין? :shock:

פורסם

יש כמובן את פעלי ים המלח - מגנזיום. שם למשל מייצרים את כל ההגאים לרכבים היותר יקרים של VAG וחלקים נוספים. זה המפעל הכי מתקדם בעולם למוצרי מגנזיום לתעשיית הרכב. המרצה שלי לתורת החומרים (לפחות בתקופה שהוא לימד) היה ממקימי המפעל ויועץ ראשי. אני זוכר שבאחת ההרצאות הוא הביא בגאווה הגה וחלקים שונים אחרים המיוצרים ממגנזיום ואמר "את אלו אנו מייצרים עבור אודי".

פורסם
איזה יתרון כלכלי מצדיק את ביצוע העבודה בארץ ולא בסין? :shock:

 

בעל המפעל נהנה מפנסיה שמנה והבן שלו שמנהל את המפעל נהנה מאופנוע R1 ופורש אימתנית השמועות מספרות שהפורש עולה מעל 700 אלף

 

אז משום מה אני בטוח שהם מצליחים לסגור את החודש איכשהוא

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
בעל המפעל נהנה מפנסיה שמנה והבן שלו שמנהל את המפעל נהנה מאופנוע R1 ופורש אימתנית השמועות מספרות שהפורש עולה מעל 700 אלף

 

אז משום מה אני בטוח שהם מצליחים לסגור את החודש איכשהוא

 

DORKI מדבר על חברת האם לא על בעל המפעל, קצת הבנה.

לדעתי שולחים מסין להרכבה במדינות נורמליות(פרקטיקה ידועה בהרבה חברות) כדי שיוכלו לכתוב MADE IN(ולא CHINA).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

מספר רעיונות , מדוע לייצר ולקנות מישראל .

 

- נפח הובלת הסחורה המוגמרת מהמזרח ,יהיה גדול יותר .לישראל הסחורה מגיעה בנפח קטן יותר - וכאן מתבצעת עבודת ההרכבה הסופית .

- יצור משתנה ומהיר לפי דרישה - קווי יצור גמישים , וקרובים למזמין הסחורה באירופה ( תשובות מהירות )

- הרכבה איכותית , גימור , ידע בכיפוף מתכות (פירזול) - ומכאן , עמידות בתקן גבוהה .

- אפשרות כי יש למפעל ידע מיוחד ביצור המסננים , יתרון יחסי - ( כגון הכנסת ממברנה מיוחדת )

 

- המפעל מייצר עוד מוצרי סינון - וע"י נתינת מחיר זול ל Bosch הוא מקדם מכירות - ומגדיל נפח עבודה במוצרים אחרים -

 

- חלוקת יצור ע"י Bosch במספר מדינות - לא להיות תלוי בספק אחד , תחרות בין המפעלים להשגת מחיר תחרותי .

- Bosch - אמורה לבצע קניית גומלין בישראל בנפח מסויים - וזו אחת האפשרויות .

- אפשרות כי Bosch או חברה גדולה אחרת שותפות במפעל בישראל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...