Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחזק המלצה קודמת שלי למוסך רון.

הגעתי אליו בשישי בבוקר עם נורת ESP וEPC דלוקות , תוך 5 דקות וחיבור סקנר קצרצר אימת שהבעיה היא מה שהוא חשב , תוך חצי שעה ומחיר הוגן לגמרי הייתי כבר עם התקלה מתוקנת אחרי תשלום ועם רכב תקין.

 

שירות מעולה , מהיר , עם חיוך ומקצועי.

 

(התקלה למי שתהה - קצר בבית פנס אחורי - החלפנו כבר את שניהם + יוניט בלימה בדוושה שגם נוהג לכשול מדי פעם - ועולה 75 ש"ח)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רציתי לתת מילה טובה על מוסך התלתן שנמצא בפתח תקווה שלצערי גיליתי אותו רק לאחרונה. אבי מנהל המוסך והצוות שלו פשוט אנשים מדהימים, סופר מקצועיים והמחיר שווה לכל כיס, לדעתי הם מספר אחת באיטלקיות ובייחוד בספורטיביות.

הגעתי לשם ביום רביעי האחרון עם מספר נזילות מים ומנוע שלא מתחמם, לאחר מספר נפנופים שקיבלתי ממוסכי הרשת, אבי היחיד שמצא במידי ציונורות מים מקוריים לרכב ודאג להחליף לי אותם וכמו כן החליף את הטרמוסטט שהיה תפוס ובגללו המנוע לא התחמם כמו שצריך. ודבר מאוד חשוב לחלק מהאנשים, אין להם שום בעיה כלל שתהיה ליד הרכב בזמן הטיפול, אפילו המכונאי מסביר לך על מה שהוא עושה ומשתף.

באמת שאני לא נכנס לשום מוסך אחר כל עוד אני עם איטלקיה שרוטה. :wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

נתקעתי עם הרכב של גיסי סיטרואן ברלינגו שנת 2008 שנכבתה באמצע כביש מהיר.

למזלי נתקעתי בכביש אזור-כביש 44.

הרמתי טלפון לאורן שירותי רכב. אורן הגיע תוך 20 דקות עם פיתרון שבזכותו ביטלתי את הגרר והגענו למוסך שלו בנסיעה ללא בעיות וללא גרימת נזק נוסף.

הוא חיבר סורק תקלות של סיטרואן וראה במחשב תקלה במצערת.

התקלה סודרה תוך זמן קצר מאד והמשכתי לדרכי אחרי שהשארתי סכום מצחיק מאד יחסית למוסכים אחרים.

השירות היה מהיר, מקצועי ואמין. שווה כל שקל ושקל.

המוסך נראה מסודר ונקי. מאז ואילך, אני וכל משפחתי (סיטרואן ברלינגו, פולקסוואגן פולו, יונדאי טוסון ומאזדה 5) מטפלים אצל אורן וזוכים לשירות, אמינות ומקצועיות שאין כמותה. שלו ושל עובדיו.

חן חן לאורן שירותי רכב.

 

אורן שירותי רכב - המרכבה 15 חולון - 0572002525

 

תיקון קל. במערכת הזרקה ולא במצערת כמובן.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בשעה 9 בבוקר הכנסתי את הרכב לטיפול אצל יבגני מ-NessDetail , הטיפול ארך באזור ה-10 שעות וכלל פוליש רב שלבי (4-5 שלבים רק על המכסנה מנוע:lol:) , ווקס ועוד... הרכב נראה מדהים ! הצבע המקורי חזר אליו וסוף סוף אפשר לראות את הניצנוץ המטאלי ברכב ואת הצבע האמיתי שלו.

 

אני יצאתי יותר ממרוצה מהשירות של יבגני, הסביר כמו שצריך , השקיע ולא חסך בכלום . באמת שירות מעל המצופה , ממליץ בחום !

 

כמה תמונות מהפאלפון ( אשתדל לצלם מחר תמונות טובות יותר) :

12052011423.jpg

 

12052011427.jpg

 

 

12052011422.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב המדובר אופל אסטרה G מנוע 1600 בנזין.

שבוע שעבר היו לי רעשים מאוד חזקים מאיזור הרצועות , לאחר מכן זה התחלף לתקתוקים ורעידות ברצועות. בנוסף היו לי ריצודים בתאורה הפנימית של הרכב.

לאחר מיליון ואחת המלצות שקראתי על מוסך רון, החלטתי לפנות אליו למרות שVAG זה התחום שהוא מתמחה בו ולא GM. קבענו שאביא את האסטרה למחרת, לאחר שהוא שאל אם היא דיזל, כי הוא לא מתעסק עם אסטרות דיזל מסיבות ששמורות לו.

הגעתי אל מוסך רון בשעה 7 בבוקר, רון קיבל אותי עם חיוך וברכת בוקר טוב, שמע את הרעשים והסביר באבחנה זריזה וזהירה שזאת המשאבת מים, אבל עדיין אמר שלצורך אבחנה מדוייקת יש להעלות את האסטרה על הליפט.

לאחר מכן האסטרה נבדקה ע"י אחד המכונאים שלו והגיעו למסקנה שהרעשים נובעים ממשאבת המים שרוצה לפגוש את בורא עולם, זאת בנוסף לטעינה חלשה של 13 וולט.

ככה שלמעשה יש לפרק טיימינג ולבצע החלפת משאבת מים ובנוסף יש לשלוח את האלטרנטור לשיפוץ.

נקבע שהטיימינג יוחלף בסט החדש (למרות שהטיימינג הקודם שעבר רק 20K, אבל UMI ה*פגרים לא החליפו משאבת מים), האלטרנטור ישלח לשיפוץ ויוזמן עבורי נוזל קירור מקורי של GM, מכיוון שבמוסך יש G12.

השארתי את האסטרה במוסך בלב שלם (אני בד"כ לא זז ממנה שהיא במוסך) והמשכתי לעבודה בידיעה שאני הולך לחטוף פצצה לכיס עד סוף היום.

לאחר שעה וחצי רון מתקשר אליי ומבשר לי שהאלטרנטור פיקס והטעינה מעולה, היה פיח בחיבור של הכבל בין האלטרנטור למצבר ולכן נוצר מפל מתח וגם השהאסטרה תהיה מוכנה עוד שעה וחצי.

לאחר מכן ביקשתי ממנו לעשות על הדרך טיפול באינפוזיה למנוע כי הטורים לא היו יציבים בצורה מאוד מינורית (שהפריעה לי) ורון אומר לי שאין צורך כי המנוע עובד פיקס.

הגעתי לאחר מכן לקחת את האסטרה, הפעולת מנוע הייתה הרבה יותר שקטה וחלקה עם טורים יציבים.

בנוסף שטפו לי את הרכב :-)

יש לציין כי עלות הטיפול הייתה גבוהה יחסית, אבל עדיין מאוד נמוכה ביחס לUMI הגנבים.

עדיין, רכב גרמני..

 

מסתבר שיש בעלי מקצוע סובלנים, מקצועיים ונחמדים עם דגש חזק על אמינים.

וכמו שרשום על המדבקה של הלוחית רישוי "מוסך רון-מומלץ!" אני אומר את אותו הדבר ואפילו השארתי את המדבקה בכיף.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלות הייתה גבוהה במקצת לעומת עלות של טיפול טיימינג במקרר יפני, עדיין זה רכב גרמני (שיוצר בבלגיה:wink:)

אבל נמוכה ביחס לUMI הגנבים שמתחמרים את מה ששילמתי פלוס הסכום שנחסך לי על האינפוזיה + אלטרנטור.

או זיל הזול ביחס לאירופאיות אחרות ואפילו.

 

לא באתי בשום טענות לרון, להיפך, מגיעים לו כל הקופלימנטים האפשריים!!

אמינות, מחיר, מקצועיות ויחס ללקוח.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יוצא לי לכתוב המון המלצות, אבל הפעם באמת מגיע.

 

מוסך חזי פחחות לרכב של חבר הפורום C_U (אריק).

 

הרכב שלי החליק מהג'ק בעת החלפת גלגל ונשברו 2 פלסטיקים - אחד מתחת לדלת והשני סף תחתון (לשימחתי לא היה נזק לפח).

 

בכל מקרה, פלסטיקים זה עסק ביש, פניתי לאריק והוא בדק עבורי וגילה שמחירי החלקים הינם אסטרונומיים.

1100 ש"ח לחלק שמתחת לדלת ו-1900 לסף התחתון (לא כולל מע"מ!)

למרות זאת הוא אמר לי שייתכן והוא יוכל לתקן את הקיים.

 

הייתי די סקפטי כיוון שאחד ממש נקרע והשני התעקם והתעוות מאוד.

שבוע שעבר הייתי אצלו והוא יחד עם הפועל שלו התסכלו, אמרו שניתן לתקן וגם נקבו במחיר מאוד סביר (800 ש"ח כולל צבע).

יחסית ל-3500 ש"ח שיעלו 2 החלקים מהחברה.

 

לא יכולתי להשאיר אצלו את הרכב ולכן הפסים פורקו ונשארו אצלו וחזרתי רק היום לקחת אותם.

 

אריק יחד עם הפועל שלו הרכיבו את הפסים, ולא ויתרו עד שהייתה התאמה מושלמת! כמו כן אחד הפסים הוא בעל קימור מסויים שקשה לתת אותו (בייחוד שהרכב לא לידך) - הם עמלו כשעתיים על התאמה מושלמת, תוך כדי שהם כל הזמן מלטפים ומחפשים נקודות בולטות (על הרכב... :lol:).

 

בנוגע להתאמת הצבע - קודם כל להזכירם הרכב לא היה אצלהם ואין קוד צבע לפלסטיקים.

בכל זאת הם צבעו על פי הדוגמאות שנשארו ובצד אחד הייתה התאמה של 100%. ובצד השני 80%. כנראה תוצאה של דהייה לא שווה של החלקים.

כל פחח אחר מזמן היה שולח אותי לדרכי.

לא כאן.

בוצעה צביעה של הפלסטיקים האחרים לצורך טישטוש והתאמת צבעים מושלמת.

 

אני חייב לציין שמדובר בפרטים כל כך איזוטריים שאף אחד לא ייראה וגם אחרי יומיים שיש טיפלה אבק על הרכב זה בלתי נראה לעין - אבל הם לא הסכימו להתפשר.

 

יצאתי מאוד מרוצה ואני ממליץ בחום.

 

בתור מי שעבד בחברת ליסינג גדולה וראה המון תיקונים וגם הייתי אצל הרבה מהפחחים היותר מומלצים כאן בפורום, אני חושב שברמה כזאת של איכפתיות לא נתקלתי.

 

לא מבטלים אותך, לא אומרים לך שטויות, לא אומרים לך: "אין מה לעשות נשמה, ככה זה".

להפך, למרות שאתה חושב שזה כבר פיקס, הם נותנים עוד קצת.

 

אעלה תמונות בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

מזה זמן רב יותר ויותר פעמים נתקלים בחויות שירות שליליות המתפרסמות בפורום.

בשל היותי אופטימי מטבעי אני מרים את הכפפה לשיתוף בנושא חוויות שירות חיוביות.

הייתי שמח לשמוע על עוד מקרים דומים אצל ספקים שונים כך אולי נוכל ליצר פידבק חיובי למקומות בהם קיבלנו שירות טוב.

 

מצורך למערכת מולטימדיה הכוללת GPS ובלוטו'ס מובנה במחיר הגון שיטתי בפורום ונתקלתי במודעה של ארטסאונד (ARTSOUND).

מקריאה זריזה הבנתי כי שאלות בפורום לא נענות ומוטב להתקשר אז צלצלתי - דודו ענה לטלפון, שאל לצרכיי המערכת המבוקשת והציע מספר אפשרויות במחירים הוגנים בהחלט, עוד אמר שאוכל להתרשם במקום ולהחליט באיזה מוצר אבחר טרם ההתקנה.

 

תאמנו יום להרכבה, איתי הגיע גם אבא שלי שלו בעיה במערכת הקיימת וביחד ניגשנו בשלישי האחרון למושב ישרש.

התקבלנו במקום בברכה, אומנם המקום עדיין לא מציע מקום המתנה מסודר ו/או קפה אך בכל הנוגע להבטחות דודו לגבי המוצרים הוא קיים בדיוק לפי השיחה - מגוון המוצרים שהובטח היה במקום בעלויות שנקבעו מראש ולאחר התלבטות קלה נבחרה מערכת עממית אך מספקת מבית פרמיר לשני הרכבים.

 

העבודה התבצעה ביעילות למרות העובדה כי ברגע מסוים המקום המה יותר מתחנת הרכבת ביום א' מלא חיילים, אך לכל שאלה במקום התקבלה תשובה מידית, בין עשרות הטלפונים הרצופים להמון הלקוחות במקום התפנה מידי כמה דקות דודו אליי ואל אבי כדי לוודא שאנו מרוצים מהשירות שאנו מקבלים - והאמת שיצאנו מאוד מרוצים, מהמערכת, מהשירות, מהמחיר ומתנאי התשלום.

 

למרות שאפשר להתלונן כי אין מקום המתנה מסודר הצד השני של המטבע הנו מחיר תחרותי ומצוין בעבור הציוד שנרכש והותקן ובשל כך אבחר במקום זה להעדיף את המחיר/תועלת על פני כוס קפה בכל עת.

 

לצערי למחרת היום גיליתי כי קליטת הרדיו במערכת החדשה לא הייתה לשביעות רצוני, טלפון לדודו בנושא והתשובה המידית - תגיע מתי שתרצה ומיד נטפל בבעיה. ואכן כך היה, הגעתי היום בזמן שלקוחות אחרים מקבלים שירות ולמרות זאת דודו התפנה לרכב שלי תוך דקות ספורות, שלף מגבר לאנטנה, התקין, וידא כי הקליטה היא לשביעות רצוני ושלח אותי להמשך דרכי שבע רצון בהחלט.

 

לכן החלטתי להקדיש רגע ולכתוב תודה,

תודה לדודו והצוות בARTSOUND על חווית שירות איכותית, הלוואי ויהיו עוד נותני שירות כמוכם.

בכבוד רב, חגי פארן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי טיפול 100K ל C4

 

פעם ראשונה בהיסטוריה שהמחיר יוצא -=פחות=- ממה שמובטח בהתחלה.

פעם ראשונה שאומרים לי שהרכב במצב מצויין.. ולא היו שום הפתעות (רעות), ושמסיימים לפני הערכת הזמן הראשונית(!!).

 

 

הגעתי לקחת את הרכב הראו לי את הפילטר אוויר שהיה במצב מחפיר ונזפו בי על חוסר אוויר בצמיגים, ממש כמו במוסך השכונתי, וכל זאת במרכז ת"א!!

 

פשוט כל הכבוד!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...