Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלעד זבריקו

עובד בגילה בירושלים, ליד הבית.

יש לו עסק ותעודת חשמלאי.

בחור משכמו ומעלה.

עבודה מעולה מעולה מעולה.

אין מילים בפי.

נקייה ויפה וממש לא גוזל כסף.

אפילו חיכה לי עד 19:00 בערב ועבד קרוב לשעה וחצי על הרכב.

יודע המון.

אני ממליץ ממש בחום.

0528823575

אלעד זבריקו. ותגידו לו שאלעד מאוויס שלח אותכם.

IMG_1060.jpg

IMG_1061.jpg

IMG_1062.jpg

IMG_1064.jpg

IMG_1065.jpg

IMG_1066.jpg

IMG_1067.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי חברים!

אני אמליץ לכם על חשמלאי מגניב ומדליק, אומנם בגיל הוא ילד, אבל עובדים אצלו חבר"ה מצחיקים ומקצוענים, כייף לבוא לשם.

יש להם סבלנות רבה, מחירים הוגנים, ובכלל, מיקום פנטסטי.

המקום מנוהל ע"י דוד, אבל בנו מחזיק לו את המקום ופשוט כייף לבוא לשם.

המקום נקרא אור וקור ונמצא בפאתי באר שבע, ממש ממול לשוק הבדואי.

מספר הטלפון של המקום הוא 086-232-556 והעסק עצמו נמצא ברחוב המלאכה 28.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך דוד וצביקה - חשמל ומיזוג רכב, יוספטל 1 לוד - ליד תחנת הרכבת, 08-9250685

 

לפני מספר שנים בעקבות מזגן שהפסיק לקרר הגעתי למוסך דוד וצביקה בהמלצת חברה שלי (היום אשתי), עשו כמה בדיקות מהירות, ומייד עלו שהבעייה בפיוז, החליפו אותו, וסירבו לקבל תשלום ... " עזוב, מה אני אקח ממך בשביל 2 דקות עבודה ..." מאז כבר מספר שנים אני מגיע עם תקלות חשמל אליהם והם לא מאכזבים.

 

יחס טוב, הוגנים מאד ואמינים, מקצועיים, ולוקחים מחירים הוגנים.

ממליץ בכל לב.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אדגיש שאיני בעל עסק או אינטרס כלשהו.

ראיתי שחוקי הפורום אוסרים על פרסומות מוסוגים שונים, אך מכיוון שזו הסיבה היחידה שנרשמתי אכתוב את מה שרציתי ואקווה שהמנהלים יקבלו זאת בעין יפה.

לפני 3 ימים התקלקל לי ההגה החשמלי בפיאט פונטו שלי.

מיותר להגיד שדי התבאסתי רצח, משום שאותו דבר קרה לי לפני שנה וחצי, אז התיקון לקח מספר ימים וגם עלה לא מעט כסף.

התחלתי לחפש באינטרנט על הבעיה והבנתי שזו בעיה נפוצה של הפונטו בשנים האלה (סביבות 2002).

בפורום פה עלה השם של עופר קצב כמישהו שמתמחה בבעיות מסוג זה.

לאחר ביקור קצר אצלו אתמול, היחס הבאמת יוצא דופן שקיבלתי (הוא הגיע במיוחד ל"מוסך" שלו מכיוון שאמרתי שאני מעוניין להגיע) והמחיר המצוין, לא יכולתי שלא לכתוב עליו המלצה מאוד מאוד חמה.

אני חושב שבעיקר מכיוון שזו אחת הפעמים היחידות שהייתי ב"מוסך" (המרכאות הן משום שזה לא בדיוק מוסך) וקיבלתי את ההרגשה שהאדם שנותן לי שירות באמת כן ואמיתי איתי (בתור אחד שאין לו ידע מעבר לידע המינימלי בתיקון כלי רכב).

הבנתי ממנו שהוא מתעסק בעיקר במזגנים ובמנועים חשמליים של הגה, אבל גם במחשבי רכב ורכיבים חשמליים אחרים. אינו מתעסק כלל במכניקה.

לאחר כחצי שעה כבר הייתי בדרכי הביתה.

אין ספק שמעתה והלאה במידה ותהיה לי בעיה חשמלית ברכב אתקשר אליו לראות אם יש לו פיתרון.

מקווה שלא חרגתי יותר מדי מחוקי הפורום, ובהזדמנות הזו אציין שגם אני שמעתי עליו כאן, אז גם לחברי הפורום מגיעה תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר כמה התיעצויות עם חברים ולאחר שקיבלתי המלצות חמות על המקום (E&A) החלטתי להתקין ברכבי (גולף GTI) פורק לחץ חדש.

לאחר התכתבויות עם אלי בה"פ (שהיה סבלני לכל השאלות שלי וענה במלוא הרצינות) ולאחר שיחת טלפון קצרה עם אביחי הגעתי בהתרעה של חצי שעה לסדנה, באותו הרגע אביחי התחיל לעבוד על הרכב ותוך מספר דקות התחדשתי לי בפורק חדש.

הרכב נשמע ונוסע מצויין!

תודה רבה לאלי ואביחי על השירות, הרווחתם לכם עוד קליינט :]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד מעניין אותי לדעת, חוץ מצליל בעת העברת הילוכים, הפורק מוסיף משהו לרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

ברצוני להמליץ על מוסך טיפל לי בתקלה שאחרים לא רצו לגעת בה.

 

ביום שני האחרון ניגשתי לטסט עם הרכב, וכמו מרפי בעת בדיקת בלם היד, הידית פשוט השתחררה והיה נראה כאילו הכבל נקרע.

לאחר שפניתי ל-2 מוסכים שונים (האחד ליד המכון, השני בת"א) שלא היו מוכנים לגעת ברכב "זה לא פשוט" "הכי כדאי לך לתקן בחברה" "זה תקלה אף מוסך לא יסכים לטפל בה" ועוד כל מיני הגיגי חוכמה.

 

הגעתי למוסך רון, (ברחוב המסגר 31 בת"א)

רון על אף העומס הרב והעובדה שהגעתי בלי לקבוע תור או להודיע מראש, בדק את התקלה והגיע למסקנה שהכבל קרוע\נתפס (ברגע שצד אחד נתפס הצד השני נופל, ואז הידית משתחררת)

היות והיה כבר מאוחר קבענו למחרת בבוקר,

 

מיד עם הגעתי למוסך החל לעבוד בחור מוכשר העונה לשם "מוטי" על הרכב, הכל פורק ביסודיות מושלמת, בלי לחפף ובלי לעגל פינות, בכל פעם שהיה צורך להכנס ולהתעסק עם הידית עצמה, העובד הקפיד להניח ניילון על המושב ולשטוף ידיים,

 

חשוב מכל לנו חובבי הרכב, מוטי לא חסך בהסברים במהלך העבודה, הסביר כל צעד וצעד וגילה סבלנות מדהימה אפילו שעמדתי לידו בכל מהלך העבודה. ולא חסכי ממנו הצקות ושאלות.

 

לאחר כחצי שעה הכבל הישן היה בפנים, חשוב לציין שרון לא שאל אותי בכלל והזמין על הבוקר כבל מקורי מהיבואן, ואמר לי "מקסימום אני אחזיר אותו, ככה נמתין פחות זמן".

חשיבה של מוסך על חסכון בזמן הלקוח הינה תכונה חשובה שלרוב לא מוצאים ובאמת ראוי לציין זאת ואף לשבח !.

 

לצערי הרב צ'מפיון מעבירים את המחסן שלהם מקום ולכן קשה מאוד לקבל חלקים, זמני המתנה נעים בין יום לשבוע (כן כן, שבוע !) רון לא חסך מאמצים ונלחם כמו אריה מול הבירוקרטיה, הפעיל כל קשר שאפשר ובאמת למרות המצב העגום שממנו סובלים כרגע כ-ל בתי העסק בארץ, בשעה 13:00 הכבל היה במוסך.

 

תוך חצי שעה הכבל הורכב למקום (סתם לשם השוואה, המוסך השני שהיה מוכן בסוף להתעסק אמר שצריך להשאיר את הרכב יום שלם, כי "ברכב כזה זה מאוד מסובך")

הכל נסגר ובוצעה בדיקה מדוקדקת ומקיפה ע"י מוטי, שאכן הכל עובד באופן מושלם.

 

לאחר סיום העבודה רון ביצע בעצמו בדיקה לבלם היד של הרכב, כמו גם בדיקה מקיפה לוודא תקינות של כלל המכלולים.

 

הרכב נלקח לעמדת השטיפה, ונשטף פנימית וחיצונית.

 

לסיכום, אני רוצה להמליץ לכל מחזיק רכב של הקונצרן,

כאחד שהתנסה לא מעט בתחום המוסכים ועבד בעצמו בתחום, אין הרבה מוסכים מקצועיים, אדיבים, וקפדנים כלכך, ואם לכל זה מצטרף תג מחיר הוגן לחלוטין ? מה כבר אפשר לבקש

 

תודה רון !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה רק רציתי להגיד תודה לE&A על היחס המפנק,

הגעתי היום ב10 דקות שמו לי צ'יפ הביאו לי נסיון (עם הגרסה האמיתית ולא אחת שעפה לך אחרי שעתיים) ובעוד 5 דקות שמו לי גם פילטר, (רק אציין שניסיתי כבר לשים צ'יפ במקום אחר ולא זכיתי ליחס מקצועי כמו ב E&A)

 

תודה רבה

איביזה TDI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אני רוצה להמליץ בחום על מוסך רון, רחוב המסגר 31, תל-אביב 03-5373204

 

רון מתמחה בקונצרן בכללי ובפולקסוואגן בפרט - הכיר כל חלק ברכב (גולף) בע"פ.

חיפשתי רכב במשך 3 חודשים, כל רכב שהבאתי לרון עבר בדיקה קפדנית + נסיעת מבחן שלו ונתן תמונת מצב הרבה יותר ברורה ומדויקת מכל מכון בדיקה ובעלות מאוד הוגנת של 100 ש"ח (לפני מע"מ).

 

זה הגיע למצב שאם אהבתי את הרכב, לא הייתי בודק כלום, הייתי פשוט מגיע לרון ומסתכל מהצד איך רון תופס את השור בקרניו.

 

נ.ב.

פעם ראשונה שהרגשתי שיש מוסך שאפשר לסמוך עליו - ראש שקט.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

צביקה קרבורטורים - המלצה חמה נוספת.

ובכן, אני לא יכולה להמליץ עליו בעניין תיקון קרבורטור, כיון שמסתבר שאין ברכב שלי אחד כזה.

אבל זו הפעם השניה שאני נועצת בו והוא ממש עוזר לי. הפעם האחרונה שפגשתי אותו היתה לפני שנה ולשמחתי הוא זכר אותי וגם את האוטו!!

הפעם -

נתקעתי עם הרכב, בדרך לתחנת הדלק (אני יודעת שזה לא בסדר לנסוע עם נורית הדלק דולקת), ואז, אחרי שמילאתי בקבוק עם דלק, ניסיתי להתניע אבל הרכב נחנק. ניסיתי עוד הרבה פעמים, גם עם קצת עזרה מעוברים ושבים, אבל הגיע מצב שאפילו לא היתה התנעה (חשבתי שגמרתי את המצבר).

בינתיים הזמנתי שגריר וישבתי לחכות. מישהו עבר ותיחקר אותי מה קרה, ואז הציע שיכול להיות שזה הקרבורטור שנסתם.

למזלי היכרתי את שמו הטוב של צביקה מהפורום וגם כאמור פגשתי אותו אישית והוא מאוד עזר לי בייעוץ מה לעשות אז מיד התקשרתי אליו.

הוא הסביר לי שאין לי קרבורטור אבל הסביר לי בטלפון מה יכול להיות שקרה (מסנן דלק נסתם ואם המצב גרוע גם משאבת דלק).

אולי לחלק מכם זה טריוויאלי, אבל לבחורה שנתקעת עם רכב ואין לה מושג מה הבעיה ובפני מה היא עומדת, זה מאוד מרגיע שיש מישהו שמסביר מה יכולה להיות הבעיה.

ואז, עדיין בהמתנה לשגריר, הלכתי לבדוק שוב אם האוטו מניע, ואם המצבר אכן נגמר. והפלא ופלא - האוטו הניע וחזר לעצמו!

מיד התקשרתי לצביקה לספר לו שכנראה האוטו שלי פוחד ממנו והוא הסתדר לבד :)

צביקה, שמעתי רבות על מקצועיותך, אבל גם כבן אדם אתה מקסים ובאופן אישי לי ממש עזרת בעצותיך הטובות.

רוב תודות לך וגם לפורום שבזכותו אני לומדת על הרכב שלי ועל אנשי מקצוע מעולים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים,

בעקבות פרסום באתר קארזפורום וגם בפורום פיאט (לא זוכר בדיוק מהיכן) הגעתי לבחור בשם שחר, המייצר וילונות לפי הזמנה.

 

המחיר הוא בין 110-130 ש"ח, תלוי במה רוצים להדפיס ובגודל (כנראה).

 

קיבלתי ממנו יחס אדיב, הוא ענה על כל שאלותי והוא גם מקבל PAYPAL - מה שהקל מאוד את העברת הכספים אליו.

 

שגעתי אותו ללא הרף, הבאתי לו דוגמא שרציתי להדפיס אותה (הלוגו של פיאט גרנדה פונטו) ובסוף הזמנתי רק לאחר חודש :shock: עקב התלבטויות חוזרות ונשנות...

 

כשקיבלתי לידי את הוילון היו לי חששות שההדפסה תצא לא יפה, שהלוגו יהיה עקום וכו' - הכל התבדה כשראיתי את הוילון ואת רמת ההדפסה - הלוגו סימטרי, ההדפסה ברמה גבוהה והכל נראה מעולה!!!

 

אין ספק שמדובר בשדרוג רציני מאוד לוילון שהיה לי מקודם עם הפרסומת למוסך בעכו :roll:

 

אז הנה מספר דוגמאות של הבחור:

http://www.facebook.com/album.php?aid=247392&id=758357317&saved

 

הוא עובד באיזור פ"ת, למזלי היה מישהו שיביא את הוילון עבורי - לקחת בחשבון כשמדברים איתו.

 

וזה האימייל שלו:

[email protected]

 

כיף מאוד להסתובב עכשיו עם וילון בעל דוגמא ייחודית - נצלו את השירות הנ"ל ותתפרעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלה בלי פייסבוק, יש מצב להעלות את התמונות לפורום?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...