Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נשמח לשמוע מה היה היום בידיעות אחרונות לאלו מאיתנו שלא ממש מנויים עליו.

 

(מצטרף להמלצות על רון - שירות אדיב , מקצועי , מהיר ובמחיר מעבר להוגן)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ידיעות אחרונות.

יש שם השוואה במחירי טיפולים בין מוסכי היבואנים לבין מוסכים מורשים, במקרה של קונצרן פולקסווגן השוואה נעשתה מול מוסך רון, מעניין למה? :-D (שאלה היפוטתית, מכיון שרון נהפך לשם נרדף למוסך לרכבי קונצרן פולקסווגן )

יש השוואת מחירים בין טיפולי 15,000 30,000 60,000 45,000 75,000 90,000 בסיכום כללי "רון" מוביל בגדול.

מעניין לציין שדווקא בטיפולי הביניים הקטנים יותר 30,000 לדוג' "רון" יוצא יותר יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ידיעות אחרונות.

יש שם השוואה במחירי טיפולים בין מוסכי היבואנים לבין מוסכים מורשים, במקרה של קונצרן פולקסווגן השוואה נעשתה מול מוסך רון, מעניין למה? :-D (שאלה היפוטתית, מכיון שרון נהפך לשם נרדף למוסך לרכבי קונצרן פולקסווגן )

יש השוואת מחירים בין טיפולי 15,000 30,000 60,000 45,000 75,000 90,000 בסיכום כללי "רון" מוביל בגדול.

מעניין לציין שדווקא בטיפולי הביניים הקטנים יותר 30,000 לדוג' "רון" יוצא יותר יקר.

 

ההפרשים במחירים הם זניחים פרט לטיפול 90 אני חושב שיש הבדל של כ-אלפייה.

 

הבעיה היא לא במחירי הטיפולים הקטנים.

עם כל הכבוד לרון - כמה הוא כבר יכול להוריד מהמחיר של השמן והפילטר. ומה עם עבודה? לעובדים של מוסך רון לא מגיע כסף על העבודה?

 

אצלי צ'מפיון נופלים בהצעות המחיר ההזויות שלהם לתיקונים שמתגלים תוך כדי טיפול.

כאן ההפרש בינם לבין רון גדול.

 

השבוע החלפתי שני צינורות בלימה קדמים אצל רון ושילמתי 580 ש"ח בערך (כולל עבודה ומע"מ).

הצעת המחיר של צ'מפיון הייתה 900 ש"ח כולל הכל.

 

זה מעל 300 ש"ח הבדל. זה לא צחוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עקב ההמלצות החמות של כל פוקדי הפורום גם אני החלטתי לנסות את מוסך רון בתל אביב וביום שישי ב7 וחצי בבוקר התייצבתי עם

הגולף החדשה (ישנה) שלי אצל רון.

הטיפול שנעשה ברכב:

מקרן חיצוני לגיר+ החלפת שמן גיר

החלפת רצועת תיזמון+מותחנים

מאוורר חדש למנוע

החלפת מיכל נוזל קירור+פקק+שטיפת צינורות+נוזל קירור חדש

שטיפת מנוע

את הסכום הכולל של הטיפול אשמור לעצמי מפאת כבודו של המוסך אני כן אגיד שזה מחיר הוגן (בלשון המעטה) לכל הדיעות. הטיפול נעשה על ידי בחור בשם איאן כמדומני שהיה סבלני ונחמד וגם אני מצטרף לשורת הממליצים בחום על המוסך.אחלה אנשים ושירות היה תענוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ערב טוב לכולם.

רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי היום כשהלכתי לטפל בג'אסטי שלי אצל מי אם לא אחר - צביקה.

 

סובארו ג'אסטי שנת 91 מנוע 1200 גיר רגיל. זה התחיל בעצם בשרשור שפתחתי לא מזמן על כך שאני מרגיש שהג'אסטי שלי צורכת קצת יותר מדי דלק ממה שהיא אמורה לצרוך ובנוסף לוקח לה קצת זמן להניע בבוקר.

 

התייעצתי עם צביקה בהודעות שכמובן נענו במקצועיות ובאדיבות ובסופו של עניין הבנתי שאין לי ברירה אלא להגיע לטיפול בקרבורטור.

אז לאחר שפיניתי לעצמי יום חופש מהעבודה במיוחד נסעתי לנתניה מאזור ירושלים (!) מקום מגוריי.

 

אני לתומי חשבתי שהג'אסטי שלי מטופלת כמו שצריך ושהרכב במצב מצויין. לצביקה לא לקח הרבה זמן להבחין בתקלות שהמוסכניק שלי לא חשב עליהים בכלל והתחיל להכין לי רשימה מסודרת של מה אני צריך לתקן ברכב! מהדבר הכי קטן ולא דחוף עד לדברים קריטיים כגון טרמוסטט ובית טרמוסטט שלא נמצאים במצב טוב כל כך!

אני אוסיף ואומר שהשבוע השקעתי והחלפתי במוסך מורשה סובארו (!) בירושלים קלאצ' + ברקסים לחדשים. חשבתם מוסך מורשה? תחשבו שוב.. או יותר נכון תחשבו צביקה. כי אני בטוח שצביקה לא היה מחליף לי קלאצ' ברכב ומשאיר אותו בלי הגומי המגן לתיבת המצמד שאמור להשאיר את החלקים הפנימיים של הקלאצ' שלמים ובריאים בלי אבק ודברים מזיקים אחרים למיניהם.. אז אל תהיו בטוחים שמוסכים מורשים באמת כאלה טובים ושהם לא עושים טעויות..

 

5 שעות ארוכות צביקה עבד לי על הרכב כאילו היה הרכב שלו. מפאת קוצר היריעה אני לא אפרט את הדברים שסידר ותיקן לי ''על הדרך'', דברים שבאותו מוסך מורשה ספק אם היו יודעים בכלל שקיימת בעיה. ואלו לא דברים זניחים, כי יומיים אחרי שהתקינו לי בלמים חדשים במוסך המורשה אני לא מצליח להבין למה אני צריך למעוך את דוושת הבלם כאשר הבלמים חדשים. היום אצל צביקה הבנתי למה. צביקה הבחין בצינור הקרוע של המגבר בלם שכמובן לא טרחו לבדוק בכלל במוסך וסידר לי אותו כמו שצריך..

 

חפרתי לכם מספיק, אז אני רק אסיים ואומר שקודם כל, לא מדדתי בדיוק אבל על המחוג כבר כשהגעתי הביתה הבחנתי בצריכת דלק טובה בהרבה מהדרך הלוך, ושהיה שווה לקום מוקדם ולנסוע מירושלים רק בשביל לדעת באיזה מצב באמת הרכב שלך נמצא ומה עוד יש לעשות (וזה לא הרבה אחרי העבודה של צביקה) כדי שהרכב שלכם יהיה מושלם.

 

צביקה תודה. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם.

רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי היום כשהלכתי לטפל בג'אסטי שלי אצל מי אם לא אחר - צביקה.

 

סובארו ג'אסטי שנת 91 מנוע 1200 גיר רגיל. זה התחיל בעצם בשרשור שפתחתי לא מזמן על כך שאני מרגיש שהג'אסטי שלי צורכת קצת יותר מדי דלק ממה שהיא אמורה לצרוך ובנוסף לוקח לה קצת זמן להניע בבוקר.

 

התייעצתי עם צביקה בהודעות שכמובן נענו במקצועיות ובאדיבות ובסופו של עניין הבנתי שאין לי ברירה אלא להגיע לטיפול בקרבורטור.

אז לאחר שפיניתי לעצמי יום חופש מהעבודה במיוחד נסעתי לנתניה מאזור ירושלים (!) מקום מגוריי.

 

אני לתומי חשבתי שהג'אסטי שלי מטופלת כמו שצריך ושהרכב במצב מצויין. לצביקה לא לקח הרבה זמן להבחין בתקלות שהמוסכניק שלי לא חשב עליהים בכלל והתחיל להכין לי רשימה מסודרת של מה אני צריך לתקן ברכב! מהדבר הכי קטן ולא דחוף עד לדברים קריטיים כגון טרמוסטט ובית טרמוסטט שלא נמצאים במצב טוב כל כך!

אני אוסיף ואומר שהשבוע השקעתי והחלפתי במוסך מורשה סובארו (!) בירושלים קלאצ' + ברקסים לחדשים. חשבתם מוסך מורשה? תחשבו שוב.. או יותר נכון תחשבו צביקה. כי אני בטוח שצביקה לא היה מחליף לי קלאצ' ברכב ומשאיר אותו בלי הגומי המגן לתיבת המצמד שאמור להשאיר את החלקים הפנימיים של הקלאצ' שלמים ובריאים בלי אבק ודברים מזיקים אחרים למיניהם.. אז אל תהיו בטוחים שמוסכים מורשים באמת כאלה טובים ושהם לא עושים טעויות..

 

5 שעות ארוכות צביקה עבד לי על הרכב כאילו היה הרכב שלו. מפאת קוצר היריעה אני לא אפרט את הדברים שסידר ותיקן לי ''על הדרך'', דברים שבאותו מוסך מורשה ספק אם היו יודעים בכלל שקיימת בעיה. ואלו לא דברים זניחים, כי יומיים אחרי שהתקינו לי בלמים חדשים במוסך המורשה אני לא מצליח להבין למה אני צריך למעוך את דוושת הבלם כאשר הבלמים חדשים. היום אצל צביקה הבנתי למה. צביקה הבחין בצינור הקרוע של המגבר בלם שכמובן לא טרחו לבדוק בכלל במוסך וסידר לי אותו כמו שצריך..

 

חפרתי לכם מספיק, אז אני רק אסיים ואומר שקודם כל, לא מדדתי בדיוק אבל על המחוג כבר כשהגעתי הביתה הבחנתי בצריכת דלק טובה בהרבה מהדרך הלוך, ושהיה שווה לקום מוקדם ולנסוע מירושלים רק בשביל לדעת באיזה מצב באמת הרכב שלך נמצא ומה עוד יש לעשות (וזה לא הרבה אחרי העבודה של צביקה) כדי שהרכב שלכם יהיה מושלם.

 

צביקה תודה. :-D

מסכים עם כל מילה. צביקה קרבורטוריסט בחסד. אין דברים כאלה היום!

1965 MGB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור כל ההמלצות על מוסך רון החלטתי לעשות את הדרך מירושלים לת"א ביום רביעי על מנת לבצע טיפול 60K לפאביה.

בשיחה בטלפון רון הסכים לקבל אותי 'מעכשיו לעכשיו' כשבשעה 13:30 התקשרתי אמר לי שאם אגיע עד 15:00 אתקבל בברכה, וכך היה.

 

יחס חם ואדיב, והשירות... :) מומלץ!!

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע עשיתי לסניק טיפול במוסך שאפט בתל אביב. בעקבות המלצות וחוות דעת טובות שראיתי עליה,

ואחרי שלמדתי שעדיף מקום מומלץ ולא מוסך מורשה שקרוב למקום העבודה או נוח יחסית להגעה.

 

וואהו! עולם אחר וטוב!

ניצן ודודי מקבלים אותי עם חיוך ולחיצת יד באוירה נעימה. עם כובעי צמר על ראשיהם...

תוך דקות נפרס על מסך המחשב פירוט הטיפולים ועלויות מדוייקות. אין הפתעות.לא צריך לחשוש מה "ישחילו" ומה יהיו כל התוספות של ביקורת, טיפול תקופתי קבוע ובלה בלה בלה של מאות שקלים כמו שעושים מוסכים מורשים.

בשאפט עושים את כל אלו ללא חיוב נוסף.

מוסך בסגנון "כמו פעם" (אם מישהו הכיר את מוסך "האומן" של אלפא) - כאשר בעלי העסק עובדים על הרכב והכל הידע והנסיון שלהם באים לידי ביטוי. אפשר להתייעץ איתם, לשאול הרבה שאלות - הכל נענה בסבלנות ומתוך ידע.

המחירים הוגנים מאוד ומפתיעים לטובה. מסתבר שאפשר גם ככה.

 

כפי שהבנתי הם מתמחים ברכב צרפתי ויפני-קוריאני. כדאי איתם!

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

 

אני מוכרח לשתף אתכם בחוויה פשוט נהדרת שחוויתי במוסך "אם הדרך" בת"א, ולהמליץ לכם בחום לקחת את רכבכם לשם, לכל מטרה שהיא.

ברשותי פיג'ו 405 שנת 1994. עד לפני כחודש, היא סבלה מתקלה חוזרת ומעצבנת ביותר של כיבוי המנוע בזמן נסיעה (אפילו בכביש מהיר), וכן בזמן עמידה ברמזור.

עברתי בהמון מוסכים- רובים מורשים של פיג'ו סיטרואן, ומכל מוסך יצאתי בהרגשה שהבעיה נפתרה, אך כעבור מס' ימים, בכל פעם הבעיה חזרה על עצמה, והבנתי שאין להם כ"כ מושג מה מקור הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה.

 

הכל השתנה כאמור לפני כחודש, כאשר הגעתי במקרה למוסך "אם הדרך", שכאשר הגעתי אליו, שכן ברח' המסגר (לידת פינת ריב"ל). ביום שהגעתי למוסך, בעלי המוסך, אמנון, בישר לי שהם בדיוק עוברים מיקום- אל מעבר לכביש- לרח' הרכב.

קבעתי איתו שאגיע למוסך כעבור שבוע, וכך היה. הגעתי, וקיבלו את פניי שני אנשים נחמדים מאוד- אמנון וויטלי. הם היו סמוכים ובטוחים שיצליחו לאתר בדיוק את מקור הבעיה, וכיצד ניתן לפתור אותה לחלוטין.

 

כעבור יומיים, הבעיה נפתרה לחלוטין, הם עשו בדיקות מקיפות ביחידת בית המצערת של הרכב- והחליפו חיישן TPS לחדש.

כמו כן, כעבור שבוע, חזרתי למוסך ע"מ להחליף את הגיר של הרכב (שכבר חורק כמה שנים) וכן את הרדיאטור.

 

הטיפול ברכב היה מקצועי ומסור, היחס שקיבלתי היה יוצא מן הכלל, והמחיר היה סביר בהחלט (גם של החלקים וגם של העבודה).

 

מוסך "אם הדרך" הוא מורשה משרד התחבורה, אך אינו מורשה פיג'ו סיטרואן. לדעתי, אין לזה שום משמעות- נהפוך הוא, מתייחסים במוסך לכל לקוח כאילו היה הלקוח היחיד, והמקצועיות בו גבוהה בהרבה מבמוסך מורשה לסוג רכב מסויים.

 

כתובת: רח' הרכב 12, ת"א. טלפון: 0547993277, 0547993255.

 

תהנו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...