Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היית עושה את זה עם רכב פרטי רק מהפחד מה יקרה אם-למרות שאין הרבה סיכוי שיקרה משהו, אבל בכל זאת בגלל שמשהו הוא שלך ואתה צריך לשלם עליו אתה לא תעשה את זה.

 

בגלל שזה ליסינג אין פחד לעשות את זה, כי אין פחד מה יקרה אם.(אין הרבה סיכוי שיקרה משהו, הסיכון הכי גבוה זה שיילך צמיג, ואת זה רוב האנשים לא מעניין כי הליסינג מחליף, אומנם לצמיג סיני, אבל זה עדיין צמיג לדעת רוב האנשים בארץ, למרות שאותי זה מאוד מעניין כי אני לא אשים בשום אופן צמיג סיני על הרכבים שלנו)

 

אבל כן, רכבי ליסינג עובדים קשה, ובכל מצב רצוי לקנות רכב יד שניה ממישהו פרטי, ולא מליסינג(אבל לפעמים יש מציאות)

פורסם

אל תתנצל, אתה חלק מתופעה שלא יצרת ושגורמת להתנהגות הזו.

להערכתי, רוב משתמשי הליסינג נוהגים כמוך, פה ושם יש קצת נקיפות מצפון (כמו שלדעתי יש גם אצלך), אבל רוב המשתמשים בוחנים טוב טוב את הסיבולת של הרכב שלהם.

 

בסה"כ רציתי להראות שלמרות שלדעתך אתה אוהב ושומר על הרכב, עדיין קיים פער רציני בין תחזוקת רכב שנרכש מכסף פרטי, לבין רכב ז*נה מליסינג, לא רק אצלך - אצל רוב המשתמשים.

פורסם

נכון, זאת תופעה שקיימת וקוראת כל הזמן, ואני בטוח שאם היה לך רכב ליסינג גם אתה היית עושה את זה, כי זה לא באמת איכפת למישהו.

×
×
  • תוכן חדש...