Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בן 18, אני מתלבט בין 2 רכבים שמצאתי,

חשובה לי צריכת דלק נמוכה, ואמינות המנוע.

ביטוח וכל השטויות על אבא, התקציב שלי הוא עד 9.

מצאתי 2 רכבים:

דייהו - סופר רייסר

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1629941&Code=de598777cb1456e1c7dd2eb4ec961c5d

ניתן להוריד 1000 שקל על הטסט הקרוב - נגיד 4,000

 

או

 

ניסאן - סאני

נפח: 1600

שנה: 1993

יד: 2

ק"מ: 177,000

מחיר: 7500 (כי טסט לעוד חדוש)

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1617482

 

בשניהם יש מזגן ורדיו דיסק.

אם עולות לכם אופציות אחרות, שתפו אותי.

תודה מראש

פורסם

אם מה שחשוב לך זה צריכת הדלק - למה אתה מתלבט דווקא בין 2 אלה?

אני אמנם לא מומחה, אבל לעניות דעתי אלה ממש לא מכוניות חסכוניות, ואני בספק אם מישהו ימליץ לך על דייהו סופר רייסר, שזוכה ללעג-רב, או על ניסן סאני, שהוכתרה ע"י טופ-גיר כרכב הגרוע ביותר, עד כמה שזכור לי.

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

אני פתוח לעוד הצעות.. אני לא ממש מבין בעניין ואני תלוי במסגרת התקציב כמובן.

הבנתי מהרבה אנשים לשכוח מפיאט פונטו, סיאט איביזה ופורד פיאסטה.

שוב, תודה מראש לעוזרים :]

 

עריכה:

הומלץ לי מיצובישי סופר לנסר ידנית שנתון 97, אפשר חוות דעת?

פורסם

מה השימוש הצפוי ברכב - כמה והיכן הוא יסע?

האם הבאת בחשבן עלויות שוטפות של 1000-2000 ש"ח בחודש? האם הבאת בחשבון רישוי וביטוח שיעלו כל שנה יותר מהרכב עצמו? האם העלית בדעתך שסביר שרגכב כה ישן יזקק לתיקונים יקרים בלי התראה?

עצתי - עצור וחשוב פעמיים לפנ שאתה מתחיל את ההרפתקה. אם אחרי מחשבה ובדיקה מעמיקות אתה מגיע למסקנה שתוכל לעמוד במשימה - שיהיה לך בהרבה הצלחה!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

-שימוש: הלוך חזור לבצפר, יציאות בשישי שבת וחופשים, נסיעות ארוכות פה ושם... לא נראלי יעבור את ה 10,000 בשנה.

-הזכרתי קודם, אולי לא כ"כ ברור: הכל על אבא חוץ מהקנייה הראשונה של הרכב.8)

ושבת שלום לכולם

פורסם

הסתכלתי שוב על התקציב, אני עדיין בעד הרכבים שהצעתי אבל....

 

במחירים האלה תמצא רכבים טחונים וימצאו את עצמם הרבה במוסך.

 

אז תמצא את הרכב הכי שמור שתוכל למצוא בתקציב...

פורסם

שלום, אחרי שננעלתי על הניסן נפלתי על מודעה ביד 2 על פיאט בראבה, שנת 2000, מנוע 1600 , 186,000 ק"מ

רציתי לשאול איך הבראבה, תקלות נפוצות וגם צריכת דלק לא תזיק :] ד"א ישלה ABS

 

ובגדול אם היא עדיפה על הניסן.

 

לסיום:

ניסאן סאני לעומת פיאט בראבה

 

ניסאן - סאני

נפח: 1600

שנה: 1993

יד: 2

ק"מ: 177,000

מחיר: 7500 (כי טסט לעוד חדוש)

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage...&CarID=1617482

 

 

 

 

פיאט - בראבה

נפח: 1600

שנה: 2000

יד: 1

ק"מ: 185,000

מחיר: 9000

http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1595282

פורסם
-שימוש: הלוך חזור לבצפר, יציאות בשישי שבת וחופשים, נסיעות ארוכות פה ושם... לא נראלי יעבור את ה 10,000 בשנה.

-הזכרתי קודם, אולי לא כ"כ ברור: הכל על אבא חוץ מהקנייה הראשונה של הרכב.8)

ושבת שלום לכולם

 

זה שזה הכל על אבא זה לא אומר שאתה צריך לקנות רכב שיטחן לאבא שלך את הכיס. אני מת על זה שנערים נהנים מכספי ההורים ומאבדים את ערך הכסף. (סליחה אם אני נשמע ביקורתי, זה ללא כוונה לפגוע 8)).

 

חפש את הרכב השמור ביותר שתוכל למצוא ולך עליו, אבל תמיד תבין שזה שזה כסף של אבא זה לא אומר שאפשר לזרוק אותו ככה סתם.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם
זה שזה הכל על אבא זה לא אומר שאתה צריך לקנות רכב שיטחן לאבא שלך את הכיס. אני מת על זה שנערים נהנים מכספי ההורים ומאבדים את ערך הכסף. (סליחה אם אני נשמע ביקורתי, זה ללא כוונה לפגוע 8)).

 

חפש את הרכב השמור ביותר שתוכל למצוא ולך עליו, אבל תמיד תבין שזה שזה כסף של אבא זה לא אומר שאפשר לזרוק אותו ככה סתם.

 

ועדיין, כולכם מתעסקים בתפל.

אפחד לא עונה על הניסן לעומת הפיאט ...

פורסם

אני לא מבין למה תיכוניסט מחפש מכונית משפחתית שמיועדת למבוגרים. במכולת שליד הבית ספר אתה קונה סודה במקום קולה?

 

מבין שלושת הרכבים שציינת הסאני היא העדיפה. לא בגלל שמדובר במכונית מבריקה, אלא בגלל ששתי האופציות האחרות שבחרת הן, איך להגיד, ממש לא מוצלחות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא מבין למה תיכוניסט מחפש מכונית משפחתית שמיועדת למבוגרים. במכולת שליד הבית ספר אתה קונה סודה במקום קולה?

 

מבין שלושת הרכבים שציינת הסאני היא העדיפה. לא בגלל שמדובר במכונית מבריקה, אלא בגלל ששתי האופציות האחרות שבחרת הן, איך להגיד, ממש לא מוצלחות.

 

 

האוטו השני הלך ולא שווה לסדר אותו אז זה יהיה רכב חצי שלי חצי של ההורים, יש לך הצעות אחרות בנוגע למשפחתית עם צריכת דלק סבירה בטווח המחיר?

×
×
  • תוכן חדש...