Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש ישן כאן בפורום. כבר מספר שנים אני מדפדף וקורא בפורום אבל רק לאחרונה (לחר שהשתחררתי מהצבא סוף סוף קניתי רכב, יונדאי גטס 2007 מחבר של דוד שלי. ) אני נרשמתי על מנת להתייעץ איתכם בנוגע לשיפור הסאונד ברכב.

 

כשקניתי את הרכב חבר של דוד שלי השאיר לי מערכת DVD כזאת נשלפת שמאד מזכירה את זה:

http://www.nradio.co.il/pl_product~45945~3~6.htm

 

אותי פחות מעניין הDVD והGPS רק חשוב לי איכות הסאונד.

כרגע מותקנים ברכב 2 רמקולים שהגיעו עם הליסינג כנראה של חברת פיוניר לא יודע איזה דגם בדיוק.

הסתכלתי בחוברת ורשום שם שהמערכת נותנת 4X35W שזה מאד חלש.

האיכות לא מספקת אותי, אין לי שליטה באיקולייזר, רק 3 מצבים מוכנים עם אופציה להעלות בס\טרבל.

אני לא יודע אם להחליף אותה. חבל כי היא יקרה, עלתה לו כ1500 שקל.

 

מה שאני מחפש זה סאב קטן של 8-10 אינץ עם דגש על איכות ולא סתם בומים, אני רוצה סאונד עוטף ומלטף.

וזוג רמקולים במקום הפשוטים שיש לי. סך הכל התקציב שלי לא גבוה, כ1000-1200 ש"ח עם התגמשות אם זה נותן תמורה גדולה למחיר.

אני גר בראשון לציון ואם אפשר המלצות לדוגמא מאתר של החנות לה קאר שראיתי שיש לה שם מגוון פריטים עם מחיר.

 

תודה מראש על הקריאה והעזרה,

ליאור.

פורסם
הסאונד במכשיר גרועה מעוד ביותר. עם מכשיר כזה לא תקבל סאונד מלטף במקום זה אם תחבר מגבר תקבל קוצים:brickwall:

 

 

כדאי לקנות מורל פולס ב430 שקל במקום מה שיש לי הפיוניר?

 

+ סאב 8' כזה http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=289b7516788f156875c48c3978174ba7&productid=75

 

+ מגבר כזה http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=289b7516788f156875c48c3978174ba7&productid=90

 

סה"כ כ1300 ש"ח בלי התקנה.

האם חובה לחבר מגבר אם אני קונה סאב קטן ואת המורל?

פורסם

170 צפיות ואף אחד לא מוכן לעזור?

בשביל מה נועד הפורום?

תעזרו גם למי שאתם לא מכירים ולא חבר שלכם.

פורסם

לא הייתי ממליץ לך בכלל על סאב ,כיוון שזה דורש מגבר +התקנת מגבר שתייקר את כול הסיפור

בתקציב כמו שלך הייתי ממליץ על :

קומפוננט קדמי

רמקולים 6X9 איכותיים

 

הייתי הולך על מורל טמפו

או סרווין ווגה

לה קאר מוכרים גם בוסטון אקוסטיק יכול להיות שילוב נחמד.

פורסם

ראיתי בחנות CHIKO בראשון מורל טמפו ס530 ש"ח + התקנה 100 ש"ח במרכז התקנות בבת ים האם זה שווה?

http://www.chiko.co.il/productInfo.asp?prodid=991

 

האם יהיה שיפור גדול בסאונד לעומת הרמקולים הפשוטים שבאו עם הליסינג?

אפשר לשמוע אותם בלי מגבר?

 

ורמקולים 6X9 מאחורה יכולים לתת לי באס מספיק טוב? ההגברה יחסית חלשה.

פורסם

כן ,אתה יכול להגביר אותם ללא מגבר

והם ישמעו טוב יותר מהרמקולים הסטנדרטיים של הרכב בוודאות.

הבאס של ה-6X9 יספיק לך בהנחה שאתה מבין שאתה לא בא להרכיב מערכת SPL.

פורסם

אתה תקבל הגברה יותר טובה לרמקולים טובים 6X9.

אבל לרגע אל תחשוב שתרגיש כמו סאב או משהו כזה.

אמנם המערכת שלך נראית מגניב, אבל כנראה שהיא שייכת לחברה סינית

וזולה ובמיוחד אם היא עלתה 1500 שקל, הסאונד שלה יהיה זבלי ביותר,

ואפילו אם תחבר לה את כל הרמקולים הכי טובים בעולם.

 

אם אתה ממש מוגבל בכסף, אז תשים מקדימה קומפוננט ומאחור 6X9,

אם אתה חושב שתוכל להשיג בעתיד טיפה כסף. אז לאט לאט תחליף את החלקים.

 

 

בהצלחה ותתחדש.

רותם.

פורסם

אני יודע שהמערכת סינית ולדעתי עבדו עליו כי היא שווה בקושי 150-200 דולר.

חיפשתי וחפרתי ברשת המון על הדגם הזה של המערכת שלי עד שמצאתי כמה אתרים כמו MADEINCHAINA.COM וכאלה אתרים שמוכרים מערכות נראות מיליון דולר בזול.

 

יש לי עוד שאלה, הרמקולים 6X9 מורכבים על הדלתות האחוריות? אם כן זה קצת בעייתי כי גודל הרמקול הוא 6.5 אינץ.

אפשר לנטרל את הרמקולים האחוריים שלי ולהתקין את ה6X9 על המדף של התא מטען מאחורה?

 

ומה לגבי רעידות מהדלתות? קראתי פה קצת שאם מחליפים את הרמקולים המקוריים במכוניות מיני בד"כ מתקבל אפקט של רעידות בבאסים בגלל אי אטימות הדלתות.

×
×
  • תוכן חדש...