Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל צוות הפורום,

רכשתי רכב חדש יונדאי אקסנט 2008 לפני כשבוע , הרכב נקנה במצב תקין אחרי בדיקות והכול.

ביום שישי הלכתי להתקין מערכת ברכב הכוללת סאב ,מגבר ,רמקולים,רדיו דיסק.

 

לאחר התקנת המערכת נדלקו לי 2 הנורות של בקרת הבטיחות ברכב שהם ABS +OFF ESP

כששאלתי את המתקין הוא אמר לי שזה נדלק עקב ניתוק המצבר הרכב וחיבורו בשנית.

הוא אמר לי שאני צריך ללכת למוסך שם יעשו לי איפוס והכול יסתדר.

 

השאלה היא כזאת: האם זה ייתכן שעקב חיבור המערכת 2 הנורות הנ"ל ידלקו?

האם ביצעתי נזק לרכב עקב התקנת המערכת?

 

חשוב לומר שאת המערכת התקנתי במקום מוסמך (חברה גדולה שמתקינה מערכות, כל התקינים בחברה הם חשמלאי רכב מוסמכים).

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם בנושא, תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

לעיתים אחרי ניתוק מצבר, חיישן זוית ההגה של מערכת ה ESP זקוק לכיול. יש דגמים שזה נעשה רק עם סורק יעודי של המותג.

נסה לנסוע בקו ישר מספר מטרים, במהירות נמוכה וראה אם הנורה כבית.

אם זה לא עוזר, גש למוסך מורשה והסיפור יגמר מהר, רק קח בחשבון שתחוייב על ביצוע עבודה הזו.

פורסם

המתקין יצא מעפן שלא טרח לספר על הסיכוי להוצאה נוספת ולבזבוז חצי יום באיפוס התקלה.

לפני נסיעה למוסך בדוק המצאות ותקינות הפיוז של המערכת. 

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אני חושב שהרבה מתקינים לא מודעים לכך ואלו שכן, ישימו שלט יפה שכולם רואים, שאיפוסים עקב ניתוק מצבר יהיו ע"ח לקוח.

פורסם

ההנחיה אצל רוב ייצרני הרכב להוציא את המפתח מהסווי'ץ ולנתק את כבל המינוס בזמן שעובדים על מערכת החשמל של הרכב.

 

בזמנו עזרתי לחבר להתקין מערכת שמע ביונדאי מודל 2005 ואכן מנורת ABS נדלקה ולאחר מספר שניות היא כבתה מכיוון שמחשב ה-ABS ביונדאי מוחק את התקלה במידה והמתח חזר להיות תקין.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...