Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שבכותרת, אני צריך לרוקן רדיאטור של גאלנט 98.

עוד שאלה, מה הנזקים של מילוי מים ברדיאטור? היום ראיתי שבגלנט של חברה שלי יש מים ברדיאטור ומסביב לפקק ובמיכל עיבוי יש בוצה של חלודה, אמרתי לה דחוף לקנות אנטי פריז אבל אני לא יודע איך לרוקן רדיאטור.[אגב גם ליטרים נכנסים ברדיאטור?]

עוד עצות יעזרו מאוד!

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

הנזקים?

הבוצה שראית קיימת גם בכל המעברים בראש ובבלוק. גם בטרמוסטט, שזה ממש גובל בנס, שעוד לא נתפס מכל הג'יפה וברדיאטור עצמו, מה שמצר את מעברי המים שבו עד סתימתם.

 

לרוקן?

אם אין לגאלנט פקק ניקוז בתחתית הדוד של הרדיאטור (ובמצבך הנוכחי גם אם יש-יתכן שהוא ישבר כשתנסה לשחק עימו,ולכן-) פתח את צינור הרדיאטור התחתון עצמו ע"י שחרור הבנד, תן למים ולגיפה להשפך ומלא כ-4.5 ליטר נוזל איכותי.

 

אני אישית לא ממליץ על פלאשים ואינפוזיות מתוחכמות במצב הזה, ברכב שקורר במי ברז במשך שנים זה עלול לגרום יותר נזק מתועלת- כמו נניח חו"ח פריצה של מעבר בבלוק ע"י כך שהחלודה שתוסר ע"י הפלאש תפער חור לתוך חלל השריפה. (מקרה אמיתי שראיתי בעיניי באסטרה אחת אומללה-אותו מנוע הלך לזבל.)

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא הבנתי את השלוש שורות האחרונות שלך.

אך פתיחה של הבנד התחתון לא תרוקן את כול המים כי הוא נמצא כ20 ס"מ מעל הסוף של הרדיאטור אז כשאני אמלא אנטי פריז הוא יתערבב עם המים...

חשבתי גם אחרי שאני ארוקן את הרדיאטור אני יכניס צינור מים ויפתח לחץ חזק בישביל לנקות את כול הבוצה, זה יכול לפגוע במנוע\רדיאטור?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

תריץ פה בפורום חיפוש על "פלאש רדיאטור" - אין לי זמן לקרוא את כל ההיסטוריה, אבל ממבט ראשון נראה שרוב השרשורים הקודמים תומכים בדעתי.

כנ"ל לגבי הרעיון שלך עם הצינור מים. יש מצב שהשטיפה תנקה גם איזה חורים סתומים ע"י חלודה בצינורות הדקים ברדיאטור ויתחילו לך נזילות, שהשם ישמור...

 

לטעמי, זה לא כ"כ נורא אם ישארו מעט מים (אבל אני חאפר,אתה לא חייב לקבל). אם אתה רוצה להיות ממש צדיק, תן סטרטר ארוך (רצוי עם חוטי הצתה+מש' דלק מנותקים). המשאבת מים תכנס לפעולה ותעיף את השאריות.

 

אגב-אתה חושב שברדיאטור החימום אין מים מג'וייפים? גם אם תרוקן את מיכל העיבוי,המנוע והרדיאטור עד טיפת דמם האחרונה, שם ישארו אותם מי שיפוליים שאתה כ"כ חושש מהם.

 

אתה רוצה בכ"ז לקחת סיכון עם פקק הריקון-תפאדל,אוטו שלך... - תמצא אותו בתחתית הדוד-בורג עם קצה בצורת פרפר בד"כ, עשוי פלסטיק. כנראה שתצטרך לרוקן את מיכל העיבוי בנפרד, הוא כנראה לא יתרוקן גרביטציונית לתוך הרדיאטור. פרק לו את הצינור הדק שיוצא לרדיאטור ונקז אותו החוצה.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...