Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אביחי (אני לא טועה ?),

 

לא הבנת את הכוונה של גלעד (מישראלימו).

 

כוונתו היתה לעשות בוררות ללא משפט (הבנתי אותך נכון גלעד?), כלומר לקחת נציג או סמכות מטעם הפורום שיש לה את הידע\נסיון\כלים לאבחן את התקלה ושאותה סמכות תפסוק באשמת מי ככל הנראה נגרם הנזק ומה מידת האחריות של כל צד, וכך להגיע לפשרה מבלי להגיע לבית משפט.

 

לעניות דעתי זו תיהיה הדרך הכי מהירה, יעילה ומקצועית לסיים את הפרשה בצורה שתכבד את 2 הצדדים, בסה"כ כל הפרשה הזאת לא תורמת משהו לאחד הצדדים, ואני עדין בלשוני.

 

אני פונה פה גם לשוכר הרכב, קבל את ההצעה של גלעד, זו הצעה הוגנת, תשבו על כוס קפה בצורה מכובדת, תנו למישהו שיהיה מקובל על שניכם לבדוק את הרכב בנוכחותכם ושהוא זה שיקבע את מידת האחריות שלכם לנזק (אבל תתחייבו שמה שאותו בורר יפסוק יהיה מקובל על שניכם).

 

לפני שאנשים פה ייקפצו ויזכירו עולם תחתון (נכון,גם שם זה מתנהל כך) אציין שההליך הזה של בוררות "פנימית" מקובל בלא מעט ענפים מקצועיים, כולל בענף היהלומים בארץ כך שאל תטילו בכך ספק.

 

אני באמת מאמין שזה יהיה פתרון מכובד לסיפור הזה.

 

בהצלחה!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי (אני לא טועה ?),

 

לא הבנת את הכוונה של גלעד (מישראלימו).

 

כוונתו היתה לעשות בוררות ללא משפט (הבנתי אותך נכון גלעד?), כלומר לקחת נציג או סמכות מטעם הפורום שיש לה את הידע\נסיון\כלים לאבחן את התקלה ושאותה סמכות תפסוק באשמת מי ככל הנראה נגרם הנזק ומה מידת האחריות של כל צד, וכך להגיע לפשרה מבלי להגיע לבית משפט.

 

לעניות דעתי זו תיהיה הדרך הכי מהירה, יעילה ומקצועית לסיים את הפרשה בצורה שתכבד את 2 הצדדים, בסה"כ כל הפרשה הזאת לא תורמת משהו לאחד הצדדים, ואני עדין בלשוני.

 

אני פונה פה גם לשוכר הרכב, קבל את ההצעה של גלעד, זו הצעה הוגנת, תשבו על כוס קפה בצורה מכובדת, תנו למישהו שיהיה מקובל על שניכם לבדוק את הרכב בנוכחותכם ושהוא זה שיקבע את מידת האחריות שלכם לנזק (אבל תתחייבו שמה שאותו בורר יפסוק יהיה מקובל על שניכם).

 

לפני שאנשים פה ייקפצו ויזכירו עולם תחתון (נכון,גם שם זה מתנהל כך) אציין שההליך הזה של בוררות "פנימית" מקובל בלא מעט ענפים מקצועיים, כולל בענף היהלומים בארץ כך שאל תטילו בכך ספק.

 

אני באמת מאמין שזה יהיה פתרון מכובד לסיפור הזה.

 

בהצלחה!

 

מה גם שזה הליך שנעשה ע"י בית המשפט ומחוץ לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, רק שפה ל-2 הצדדים אין אינטרס להגיע לבית משפט,זה רק ייקר, ייסבך ויאריך את כל הפרוצידורות.

 

שיגיעו לפשרה באמצעות איש מקצוע, לא צריך פה בית משפט.

 

בהצלחה!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, רק שפה ל-2 הצדדים אין אינטרס להגיע לבית משפט,זה רק ייקר, ייסבך ויאריך את כל הפרוצידורות.

 

שיגיעו לפשרה באמצעות איש מקצוע, לא צריך פה בית משפט.

 

בהצלחה!

 

אני מסכים איתך.

ציינתי את בית המשפט כדי להראות שלא רק עבריינים משתמשים בהליך הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את E&A-AUTOSPORT, לגביי מה רוב האנשים היו עושים וזה בדוק בצורה מדעית.

 

בדיוק ראיתי ביס-דוקו אתמול ניסוי בשם: "Milgram experiment" שעשו שוב מחדש בתוך תוכנית ריאלטי לבדיקת צייתנות לסמכות (או האוטו-ריטה).

 

ניסוי הציות לסמכות של מילגרם הוא אכן ניסוי מעניין וחושוב מאוד בתחום הפסיכולוגיה החברתית, אולם הוא לא קשור לדיוננו.

 

מדובר בציות לאדם שניכר כבעל סמכות מקצועית למרות תחושת דיסוננס קוגנטיבי אישית שנובעת מרציונל בסיסי.

 

במקרה הנידון שוכר הרכב לא ראה ועדיין לא רואה במזכירה ובאלו שמעליה כסמכות מקצועית לענייני מנועים.

 

יש לי הרגשה שאחוז המנועים השפוכים מדגם S2000 נמוך מאוד.

 

הרגשה זה טוב, זה אומר שאתה חי ואתה קיים.

 

אבל להרגשות אין קשר למציאות שמתבססת על נתונים, מספרים, ססטיסטיקות, וכו'.

 

זה לא קשור אינהרנטית למנועי S2000 אלא הערה כללית, העובדה שאדם חושב או מרגיש משהו לא הופכת את אותה מחשבה או הרגשה לנכונה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההצעה הנדיבה,אבל ,אינני חושב שדעתי האישית,תהיה טובה יותר מדעתם של חברים אחרים בפורום.

אבל: החלטתי לעשות מעשה וצילצלתי הבוקר ,למהנדס רכב ידוע בישראל ,סיפרתי לו את הסיפור וקיבלתי את הסכמתו העקרונית,לשמש לכם כיועץ ולעזור לפתור את החידה "מה גרם לקריסת המנוע?".

חוות דעתו ,קבילה בבית משפט ותוכל לכוון אתכם בדיוק רב לסיבה לקריסת המנוע ומציאת האחראי לכך.

שלחתי את פרטיו בהודעות פרטיות לשניכם.

בהצלחה.

 

תודה לך על העצה- לימדת אותי משהו שבדיעבד היה יכול לחסוך דפי פורום ארוכים.

גם שותפיי בעד חוות הדעת- כולנו רוצים לדעת יותר,זה תמיד טוב.

אנו לא נמנע מפירסום התוצאות באשר הן! ואולי כולנו נלמד ונשכיל מכל העניין.

אני מקווה שהלקוח יסכים לכך גם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע משומש מייבוא יעלה גג 8K, לא צריך להשתגע.

לדעתי זה נזק שיראלימו יכולים לעמדו בו.

לא יודע מי אשם פה, אך בוודאות מיום ליום אני נוטה יותר לכייון השוכר.

 

GWA אתה לא מגיב פה סתם כי משעמם לך,אתה מגיב כי נגרם לך נזק עצום למותג ועוד אצל קהל יעד של חובבי הרכב.

 

אני מציע לך, שאם יש ביידך הוכחות תפרוס אותם על דפי הפורום כדי לנקות את שמך.

ד"א יש לי איתוראן ברכב והדיוק שלהם הוא אפסי, כלמר אין לי מושג מאיפה הוצאת את נתון המהירות או המיקום.

 

במידה ולא קיימות, הייתי מרכיב מנוע משומש מייבוא וסוגר את כל הפרשה . אני חושב שכל יום שהפרשה קיימת בראש סדר ההתעניינות של קהל חובבי הרכב בארץ גורמת לך נזק עצום לתדמית. כל בדל מידע שנחשף פה מוריד עוד יותר את המוניטין שלך. לדוגמא הצעת המחיר הביזיונית למנוע, שרוב חברי הפורום מבינים שהיא הונפצה מהירח ונופחה טוב טוב לפני הגשתה.

 

 

:mm_yeah: +1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GWA, ציינת שבידך הוכחות לכך שהרכב ננהג במהירות של בין 140-156 קמ"ש, אומנם מדובר במהירות גבוה מהרגיל אבל לא משהו שכל רכב מודרני מה-20 שנה האחרונות (לפחות 95% מהם) שמתחוזק באופן ראוי יתקשה להתמודד.

על אחת כמה וכמה שמודבר על S2000 שהינו רכב ספורטיבי, שום נזק לא צריך לקרות לרכב ממהירות שכזאת.

 

דבר נוסף בקשר ל-OVER REV, כבר שאלו אותך ולא ענית יש לך תיעוד לתאריך והשעה שהדבר קרה? אם אין תיהיה לכם בעיה מאוד מאוד קשה להוכיח מי כאן אשם בנזק.

 

כמו שציינו קודמי מהנדסי רכב יוכל בקלות על ידי פירוק המנוע לגורמים לדעת מה עבר עליו, סימנים של חוסר שימון \ לחץ שמן ירוד דיי קל לאבחן, הבוכנות יהו שרוטות מאוד בצדדים והצילנדרים יפגעו גם הם ברוב המקרים בנוסף צפוי גם נזק לגלי זיזים מחוסר לחץ שמן בראש המנוע. צריך גם לבדוק האם המקרה הזה קרה בגלל משאבת שמן תקולה למשל שאז האחריות כולה מונחת על הונדה אם המשאבת שמן קרסה מפגם.

 

OVER REV יכול לגרום למפגש שסתום בוכנה, גם פה קל לזהות סימני פגיעה בראש הבוכנה משסתומים, שסתומים עקומים .

מכה של שסתום ובוכנה יכולה להוביל גם לשבירת מיסבי טלטל על אחת כמה וכמה אם זה קורה בסל"ד של 11 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

הרגשה זה טוב, זה אומר שאתה חי ואתה קיים.

 

אבל להרגשות אין קשר למציאות שמתבססת על נתונים, מספרים, ססטיסטיקות, וכו'.

 

זה לא קשור אינהרנטית למנועי S2000 אלא הערה כללית, העובדה שאדם חושב או מרגיש משהו לא הופכת את אותה מחשבה או הרגשה לנכונה.

 

א) אני מאוד אוהב את הפסיכולוגיה החברתית ואני תמיד שמח לדון בנושאים הללו.

 

בלי שום קשר היווצרות של רגשות והדחקתם, זה נושא שמואד מעניין אותי ואשמח ללמוד עוד.

 

תסכים איתי שעל מנת לגבש דעה /תחושה צריך להסתמך על איזה שהם מקורות/ דעות קדומות וכו'. התבססתי על זה שהונדה יצרן אמין ושסוחרי חלפים ישמחו למנה תזרימית של 15K ולפי זה גיבשתי את הדעה/הרגשה. ד"א אם בחו"ל המנוע הנ"ל משווק ב2500$ אני כן יכול להעריך שהעלות שלו בישראל תיהיה 15K.

 

כמובן שהרגשות הם סלקטיביות וכל אדם חש אותם אחרת ומתרגם אותם אחרתי לפי ה"עצמי" האינדיבידואלי של כל אחד.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג אם לשוכר ענין לברר את הנושא בבוררות מוסכמת. בין אם כן ובין אם לאו, כל שאני מייעץ לו הוא שלא לעשות שום צעד נוסף ללא התייעצות עם עו"ד. השאלות שחברי הפורום הנכבד הזה מתייגעים בהן אינן בהכרח השאלות הנכונות לענין החבות והאחריות וכדאי מאוד שמישהו שענינים כאלו הם בתחום הבנתו המקצועית יכנס לענין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין משהו, אומנם השוכר ציין ששם לב כי המנוע דופק ומשהו איינו קשורה וידע להבציע על משהו לא תקין בפני החברת השכרה.

קחו לרגע מחשבה, שאותו אדם ששוכר לא היה שי, אלא היה ישראל ישראלי, אדם מןהמניין, שרצה בסך הכל להרגיש מה זה רכב ספורט לחודש שלם, ובא ומשכיר את הרכב הנ"ל וכאשר נוסע ברכב שעליו שילם ממיטב כספו, ולפתע במהלך הנהיגה מרגיש שמשהו לא כשורה ולפתע שווק המנוע , או לחלופין כאשר התקשר אל החברה ואמר שישנה נורה דולקת ומשהו לא תקין, היו אומרים את אותם התשובות של תגיע אלינו ביום X.

 

אז אותו הלקוח היה בעצם עלול ליפול בכך ששילם על משהו שלא היה לו מושג.

 

אז פה השוכר ציין משהו שלא היה תקין, ועדיין הייתה איזה התעלמות, ואכן ישנו המייל האומר כי אכן הוא פנה, יחד עם זאת אנו לא השופטים ובוודאי שאין לנו את מלוא האור על המקרה.

 

מקווה שאכן נושא המהנדס רכב עלול לעזור לכם בפתרון הבעייה שתהיה נעימה ל-2 הצדדים.

 

מנוע של S2000 יעלה הרבה מעבר ל-15,000 ש"ח, רק לידע כללי יבוא של מנוע של אקורד TYPE R שהינו 2.0 ליטר ו-212 כ"ס הינו כ-25-30 אלף ש"ח. לכן אני מאמין שמנוע הS2000 יעלה בעוד כמה אלפיות יותר, אך לא סכום של 80,000 ש"ח.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...