Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בבית חלונות בני 20 שנה מאלומניום של קליל בצבע לבן.

 

עם הזמן הצבע שלהם כבר לא נראה טוב וכשצבעו בעבר את הבית אז לא הקפידו ויש מריחות קטנות על המשקופים בחיבור לקיר.

 

השאלה שלי היא האם ניתן לצבוע ידנית את המשקופים בצורה נורמלית או שאין סיכוי כזה?

 

אם זה אפשרי, מה ההליך? יש לפחות מקום אחד שדורש סתימת חורים (הדיירים הקודמים חיבור תריס וינציאני למשקוף עצמו ויש שם 4 חורים קטנים), איזה חומר מתאים לעבודה הזאת?

 

האם צריך לשייף או משהו בסגנון את הצבע הישן? צריך חומר מקשר? אני אשמח להמלצה ספציפית לכל חומר כי אין לי מושג בחברות וסוגים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פרופילי האלומנים אצלך לא צבועים.

הם עברו תהליך כימי חשמלי הנקרא אנודייז, והוא הנותן להם את הגוון.

 

אין לך אפשרות לבצע אותו בביתך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ממה שזכור לי אנודייז נותן צבע זהוב ולא לבן

 

גם אם זה אכן אנודייז, אפשר לצבוע עליו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לבן זה צבע ולא אנודייז.

לא נראה לי שאפשר להגיע לרמת גימור גבוהה בתנאים ביתיים, אולי צבעי רכב עם הרבה סבלנות יצליח.

קיים תרסיס שמיועד לתיקוני צבע באלומיניום, לגבי החורים אפשר עם חומר פחחים.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

אם אני מבין נכון, המשקופים שאתה מדבר עליהם הם מסגרת שניתנת לשליפה ע"י בעל מקצוע, תנסה לקבל הצעת מחיר להחלפת המסגרת(לא אמור לעלות יותר מ200-250 ש"ח למסגרת כזאת, תשווה מול עלות/תועלת של צביעה (קח בחשבון שצביעה בתנאים ביתיים תהיה במילים עדינות "באיכות סבירה - ").

פורסם

ניתן לנקות את שאריות צבע הקיר שיש על המשקופים, ואולי לוותר על צביעת כל המשקוף.

בכל מקרה אם אתה מחליט לעשות תיקונים מקומיים יש ספריי צבע שמיועד לאלומיניום. אם אני לא טועה נקרא "אלוקסל". אבל אני בספק אם הגוון יהיה זהה לגוון המקורי של המשקוף.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

זה לא נקודתי, זה צביעה כוללת של המשקופים כי יש פה ושם שריטות, ויש את עניין הצבע של הקיר ויש כל מיני ככה שזה יותר מידי נקודות צביעה אז עדיף כבר לעשות צביעה כוללת ולא נקודתית.

 

אם המשקופים האלה ניתנים לשליפה אז בכלל מצויין, פשוט להחליף אותם וזהו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

המשקופים לא נשלפים הם מקובעים לקיר ומחזיקים את החלון.

מה שנשלף זה הלבשה שבאה לכסות על הרווח שנשאר בין הקיר לבין המשקוף של התריס.

חוץ מזה שיש סוגים של קליל שההלבשה היא חלק אינטגרלי מהמשקוף אלומיניום.

הדרך היחידה לעבוד עליהם כמו בפחחות לשפשף ולהחליק להדביק סרטים ולצבוע בספריי מתאים צריך הרבה סבלנות בהצלחה.

פורסם

לפי הבנתי,את ההלבשות עצמן הוא רוצה לצבוע, ממה שאני מכיר, רוב חלונות האלומיניום, ההלבשות הללו נשלפות(רק צריך לשים לב שהן לא מודבקות עם אקרילית או משהו ששמו למען אטימה טובה).

פורסם
לפי הבנתי,את ההלבשות עצמן הוא רוצה לצבוע, ממה שאני מכיר, רוב חלונות האלומיניום, ההלבשות הללו נשלפות(רק צריך לשים לב שהן לא מודבקות עם אקרילית או משהו ששמו למען אטימה טובה).

 

בגלל זה בפורום אנחנו מבקשים בדרך כלל תמונות ואבטיח לקנה מידה ואז אפשר לעזור יותר טוב.

פורסם

לפני שתחליט על צביעה או החלפה,הייתי ממליץ לך לנסות קודם לנקות עם מטלית ספוגה בממיס כלשהוא(אצטון,טינר),יש סיכוי גדול שהתוצאות יהיו לשביעות רצונך(מן הסתם אין אחריות לתוצאות אולם אצלי בבית ניקיתי כך שאריות צבע שנותרו על המסגרות הללו,ללא שפשוף חזק ).

×
×
  • תוכן חדש...