Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ-ע-צ-ב-ן...!!!


Ranster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרך יוצאת מעיקול הדרך של עוקף נחלת(לאחר הכיכרות בהתעקלות שמ' למערב) או אם באים מהמערב, פשוט ממשיכים ישר במקום להתעקל ימינה לכיכרות.

הדרך פשוט לוקחת אותך צפונה עד ליציאה ליד המאורולגית(כביש השירות המוביל לשרות המטאורולוגי).

ה"שטח" הוא לס הדוק משולב בקטעי כורכר רך.

רצוי לבצע את הקטע פעם ראשונה לכיוון צפון, ולאחר שמכירים את תוואי הדרך לעשותו בכיוון ההפוך.

 

עמית

אפשר להזמין נסיעת מבחן ב"נבלה" שלי להכרת ה"שטח".

הנסיעה אינה כוללת ביטוח רפואי ופסיכולוגי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-"דרך" המדוברת ממש לא עבירה, רועי שלא תעיז! :wink: , אני מכיר רק 306 אחת שעברה את הקטע בקביעות כל בוקר, והיא היתה ה-306 שלי.

יש שם קטעים שרק בתנופה וניתור קל :D אפשר לעבור, 4 באוויר וכו, מה גם שבסוף הדרך ביציאה מהמטראולוגית הדרך נחסמת כל פעם מחדש ע"י גורמים כאלו ואחרים מה שהופך את העניין למרגש אף יותר :twisted:

 

ולתגובתך 205GTI אותם שוטרים ממש לא היו שייכים למשטרת התנועה והם עצרו אותי מסיבה אחת ויחידה - שעמום, ראו רכב שונה, חשבו שמצאו פראייר - בדיעבד, חבל שלא לקחתי את הפרטים שלהם...

מחבל? פחחח...הצחקת אותי, מכיר תעודת חוגר? יופי - לבדוק חוגר לא בדיוק לוקח 20 דקות...או שכן, כבר אי אפשר לדעת עם הפינקים האלה...

motorica.net

פורסם
מחבל? פחחח...הצחקת אותי, מכיר תעודת חוגר? יופי - לבדוק חוגר לא בדיוק לוקח 20 דקות...או שכן, כבר אי אפשר לדעת עם הפינקים האלה...

 

תעודת חוגר ? לך?

מזכיר לי את המערכון על המשתחרר מהחמישייה הקאמרית:

"אמרו לי , תביא את החוגר , אנחנו מפחדים שתתחזה לחייל"

"מה להתחזות לחייל? מה , אני אתפלח לטירונויות :?::?: "

 

:)

פורסם
שמר, אולי תארגן יום כיף על הלנטיסונה בשבילי הארץ העברית ?

 

:idea:

 

אצלי כל יום הוא יום כיף בשבילים ,אתה רק צריך לבוא 8)

 

ומכיוון שרפול חזר לכותרות ,אענה לך בחמשיר שמתקשר ישירות לכאן :

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=4199

 

מעשה בבחור B.M.F.

שחשק לו פתאום ביום כיף

הוא ביקש להצטרף

אך נאלץ להצטופף

כי פגש שם את רז משפשף

 

:shock::lol:

פורסם

אבל זה כבר יצא.

 

Xראלי...

 

טלטלים לא יוחלפו, רק יוחלקו.

בוכנות... יש כבר, של הפולייט.

 

יחס דחיסה גבוה ? :shock:

נו... אז בשביל מה אני עושה את מה שאני עושה (בתמונה) ?

 

אני מכוון ל-8:1 בערך.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
ה-"דרך" המדוברת ממש לא עבירה, רועי שלא תעיז! :wink: , אני מכיר רק 306 אחת שעברה את הקטע בקביעות כל בוקר, והיא היתה ה-306 שלי.

יש שם קטעים שרק בתנופה וניתור קל :D אפשר לעבור, 4 באוויר וכו, מה גם שבסוף הדרך ביציאה מהמטראולוגית הדרך נחסמת כל פעם מחדש ע"י גורמים כאלו ואחרים מה שהופך את העניין למרגש אף יותר :twisted:

 

ולתגובתך 205GTI אותם שוטרים ממש לא היו שייכים למשטרת התנועה והם עצרו אותי מסיבה אחת ויחידה - שעמום, ראו רכב שונה, חשבו שמצאו פראייר - בדיעבד, חבל שלא לקחתי את הפרטים שלהם...

מחבל? פחחח...הצחקת אותי, מכיר תעודת חוגר? יופי - לבדוק חוגר לא בדיוק לוקח 20 דקות...או שכן, כבר אי אפשר לדעת עם הפינקים האלה...

 

הדרך הזאת היא ממש ממש עבירה!

עשיתי אותה כל הקיץ אם אמפרזה ליסינג - חוץ משיפשופי פגוש קלים (מהירות + בולמים גמורים) לא קרה כלום. חוץ מאיזה 2 קטעים אפשר לנסוע שם 70-80 קמ"ש לפחות ללא בעיה (דימיינתי שאני באימפרזה WRC ולא ב 1600 אוט' :) )

ידידה שלי נוסעת שם כל יום כמו גדולה על האונו. תמיד אפשר להסתדר - צריך רק ללמוד את מבנה תחתית הרכב :)

לגבי החסימה בצד של המטראולוגית - תמיד אפשר לעקוף דרך השדה - חברה עם ג'יפים פורצים להם שבילים חדשים. חברה עם רכבי ליסינג משתמשים בהם.

 

מה שכן - בזמן הגשמים קרקע סופגת מים, אז צריך ליזהר לא להתקע - לא נעים לבלות שעתיים בתוך הבוץ :(

 

דרך הגב, פעם עצרו אותי שני כחולים על לנדרובר על הדרך הזאת...ב10 בלילה בזמן חגיגות היין. הסבירו לי שזה לא יפה לנסוע בכבישי עפר בלילה - מסוכן וכו'...חייכתי, אמרתי תודה ונתתי גז.

 

P.

 

נב: עוצרים אותי כל הזמן עם רכב ליסינג...כנראה אני לא נראה להם חנון מחשבים טיפוסי (כפי שאני :) )

פורסם

פעם הייתי נוסע בדרך הזו המון. עם חיפושית :wink:

חלק מהזמן הייתי עסוק בלעקוף רכבי ליסינג תקועים. אבל היה נחמד - רואים בדרך כבשים ועצים, פרחים ופרפרים.

 

אבל בחייייייייים לא הייתי חושב על להכנס לשם עם הלנצ'יה, או כל אוטו נמוך/מוקשח/שווה יותר מ-2000 ש"ח.

 

לא חראם על הבונבוניירה? שתדפוק קארטר על איזה סלע? שתהרוס בולמי זעזועים על טילטולים?

 

וכן, גם אני בטוח ב-100% ששוטרי ישראל לא עוצרים אותי בכל מחסום שאני עובר בו, כחלק מדגימה אקראית או בגלל שאני מתאים לפרופיל של מחבל. סטטיסטיקה למדתי ואני יכול להבטיח לכם שאקראיות אין פה. ובחייכם - תראו לי מחבל שיבוא לפיגוע עם מכונית שמושכת תשומת לב. או סוחר סמים שיוביל משלוח ברכב כזה.

 

אז או שמי שבנה את הפרופילים שלפיהם מחסומים עוצרים מכוניות הוא אדם טיפש בצורה יוצאת דופן, אבל ממש ממש יוצאת דופן - או ששוטרים במחסומים עוצרים לי את האוטו מסקרנות / קנאה / שעמום.

משום מה נראה לי שהאופציה השניה היא הנכונה.

 

אבל את האמת, אם אני הייתי עומד במחסום, יכול להיות בהחלט, שבשביל להעביר את הזמן יותר בכיף הייתי עוצר בעיקר מכוניות עם קוסיות במחשופים נדיבים ומכוניות מעניינות שאני רוצה לראות מקרוב.

עם יד על הלב (או כל איבר אחר החשוב לכם), לא הייתם עושים לפעמים אותו דבר?

 

אז 205GTI, אל תיתמם. עם כל הכבוד הראוי (בלי ציניות) למשטרת ישראל, שבלעדיה בהחלט הרחובות היו פחות בטוחים, לא כל רכב שעוצרים במחסום זה מתוך סיבות רציונליות וטהורות. אולי אתה מלאך, אבל לא כל שוטר הוא כזה, ומה לעשות - פה בפורום יושבים בעלי מכוניות שמושכות תשומת לב, ולא זוכות ליחס הוגן מכל שוטר ושוטר. יש כאלו שאוהבים להטפל אלינו. ולא מדובר בשוטר אחד או שניים. זו תופעה.

 

אז מה? שנשתוק? אנחנו לא זוכים ליחס הוגן, אנחנו מופלים לרעה מול שאר האוכלוסיה, וכל זה סתם מתוך גחמותיהם של שוטרים. אף אחד לא הגדיר אותנו רשמית כיעד משטרתי.

 

נטפלים אלינו!

 

 

.

פורסם

PaulPro...

 

1. כשאמרתי לא עבירה התכוונתי לרכבים פרטיים ולא 1.6 אוטומטיים מליסינג

2. התכוונתי במיוחד לתקופה הזאת שכל האזור בוצי - אני מוכן להתערב על המיני שלי שאתה לא עובר שם עכשיו אחרי הגשמים, ליסינג או לא ליסינג.

3. לרועי יש 306GTI, לא רק שזה לא ליסינג, הרכב קשיח ונמוך יותר מרכב משפחתי.

4. נכון, 95 אחוז מהדרך עבירה במהירות אוטוסטרדה, אבל 5 האחוז הנותרים כרוכים ב-"מפגשים מהסוג התחתון"...

motorica.net

פורסם
PaulPro...

 

1. כשאמרתי לא עבירה התכוונתי לרכבים פרטיים ולא 1.6 אוטומטיים מליסינג

2. התכוונתי במיוחד לתקופה הזאת שכל האזור בוצי - אני מוכן להתערב על המיני שלי שאתה לא עובר שם עכשיו אחרי הגשמים, ליסינג או לא ליסינג.

3. לרועי יש 306GTI, לא רק שזה לא ליסינג, הרכב קשיח ונמוך יותר מרכב משפחתי.

4. נכון, 95 אחוז מהדרך עבירה במהירות אוטוסטרדה, אבל 5 האחוז הנותרים כרוכים ב-"מפגשים מהסוג התחתון"...

 

אז ככה:

1. במדינה שבה למדתי נהיגה דרך כזאת הייתה נחשבת כביש מהיר במיוחד. :) סתאאאאאאםם...אבל יצאה לי לרכוש נסיון מסוים בנהיגה על רכב משפחתי בכבישים גרועים במיוחד. השיטה די דומה לנהיגת ג'יפים בשטח טכני - רק מרווחי ביטחון קטנים בהרבה ומהירות הרבה יותר איטית.

ברכב פרטי, במידע והוא לא נמוך/קשיח במידע חריגה ניתן לעבור בכביש זה - מה שכן, לא במהירות של רכבי ליסינג.

2. בדיוק מה שאמרתי - חורף זה לא הזמן לעבור בביצות ללא רכב מתאים. בבוץ חייבים 4X4 וצמיגי בוץ וידע ונסיון.

3. לו היה לי 306GTI :D:D:D גם אני לא הייתי נוסע שם...לפחות כל עוד יש ברירה. זאת לא בגלל שהרכב לא יעבור שם - זה פשוט יקח הרבה יותר זמן מלעמוד בפקק :(

4. נכון - אותם 5% דורשם מיומנות והכרה טובה של מגבלות הרכב.

 

בכל מקרה, אני מעדיף לעבור מראשל"צ למקומות פקוקים פחות במקום לנסות את מזלי בכבישי עפר של אזורינו :)

 

נב: אצלי בעבודה יש בחור שמגיע כל יום מיוקנעם. רוב הימים - כולל גשומים - בכבישי עפר...

אני מרחם על המסכן שיקנה את המזדה שלו מאלדן בעוד כמה חודשים.

פורסם

 

אז מה? שנשתוק? אנחנו לא זוכים ליחס הוגן, אנחנו מופלים לרעה מול שאר האוכלוסיה, וכל זה סתם מתוך גחמותיהם של שוטרים. אף אחד לא הגדיר אותנו רשמית כיעד משטרתי.

 

נטפלים אלינו!

 

 

.

 

 

נהיית סאבלימינל...

 

בכל מקרה, בראשון לא עושים לי בעיות וגם בת"א המצב די טוב - כל מה שאני צריך לעשות כדי שהשוטר יפסיק להיות קרציה זה לשאול אם הוא מכיר את דוד שלי (יש 2, 1 בת"א ואחד בראשון) ואש השוטר נהיה יותר חביב ויש מעין אחווה כזאת באוויר וזה נגמר בדרך כלל ב סע לשלום ותשמור על עצמך... , פעם עשיתי פרסה במקום אסור ועצרו אותי ולאחר שיחה קלה זה נגמר בדוח על אי הצגת רישיונות (יותר זול וללא נקודות)...

 

השבוע עצרו אותי ואת חבר שלי עם הGTI והשוטרים ממש נכנסו לוורידים והתחילו לשאול כל מיני שאלות של מפגרים כמו : החלון הכהה הוא מקורי? (י'טמבל אתה לא רואה בועות?)

לא רואים את הנהג חדש (מה חשבת סתם הוא מאחורי הכנף) וגם "מה זה האגזוז הזה" (אמרתי לו שזה מקורי והוא הסתכל עליי ואמר סבבה)...

 

השוטרים האלה הם אנשים משועממים מאוד מאוד מאוד מאוד והם יצאו 5 שמנים מאוקטבייה.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...