Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש בעיה מאוד מאוד מוזרה ברכב [אלפא GTV]. מאז שהוא קנה את הרכב יש לו שריקות גבוהות מהציר האחורי, ממש מחרישות אזניים. זהו מעיין תהליך , רק כאשר הרכב נסע פרק זמן מסוים הרעש מתחיל. הציר האחורי הוחלף, הדיסקים הוחלפו, הבלמים הוחלפו, ממש לא ברור מה מקור הרעש. אבל.. כאשר לוחצים על הברקס הרעש פוסק ומייד חוזר.

זאת אומרת, זה קשור לאיזשהי תנועה סיבובית.

אנחנו ממש אובדי עצות , כי נסיעה ממושכת נהפכת לבלתי נסבלת!

מה זה יכול להיות??

רבים השניים מן האחד.. מה.. לא?

פורסם
לחבר שלי יש בעיה מאוד מאוד מוזרה ברכב [אלפא GTV]. מאז שהוא קנה את הרכב יש לו שריקות גבוהות מהציר האחורי, ממש מחרישות אזניים. זהו מעיין תהליך , רק כאשר הרכב נסע פרק זמן מסוים הרעש מתחיל. הציר האחורי הוחלף, הדיסקים הוחלפו, הבלמים הוחלפו, ממש לא ברור מה מקור הרעש. אבל.. כאשר לוחצים על הברקס הרעש פוסק ומייד חוזר.

זאת אומרת, זה קשור לאיזשהי תנועה סיבובית.

אנחנו ממש אובדי עצות , כי נסיעה ממושכת נהפכת לבלתי נסבלת!

מה זה יכול להיות??

 

הכי פשוט, אמין (תלוי לאן אתה הולך) וטוב...ביקור במוסך ניסיתם אחי יגידו לו תיק תק מה מקור התקלה...

אהבתי מאוד את האוטו אחי... :p

Honda hornet 600

 

פורסם

היי,

מצטרף לשאלה של 206xs באיזה דגם מדובר?

 

ב GTV ה.קדמית צורות חדשות אין צריות מאחורה מן הסתם ומה שיכול לחרוק בדר"כ זה מיסב שמגיע כיחידה אחת עם הנאבה האחורית , באוטו כזה שנוסע מהר ומאיץ חזק יחסית יש נטיה כל כמה שנים לכדוריות במיסבים להשחק (בעיקר אחרי החורף).

 

בGTV הישנות זה כבר יותר סביר קשור לציריה או חיכוך בין החיבורים של המתלה איפשהו לבודי (בגלל גומיה יבשה ) ,אבל זה רק השערה גסה .

 

אם מדובר בישנה ואתה לא מוצא את הבעיה תנסה להתיעץ עם אבי ממוסך התלתן הוא עובד הרבה על אלפטות כאלה.

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

×
×
  • תוכן חדש...