Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לפתוח את הסאגה מחדש אבל אין שום סיבה. עניין החלודה במיקומים כמו שלך נדון עשרות פעמים בפורום. כל שאתה צריך לעשות זה לחפש בסבלנות ולקרוא את כל המידע שכבר קיים בפורום. למעשה אין הרבה מה לחדש.

פורסם
יש לי קצת ידיים שמאליות האמת :oops:

אבל 400-500 ש"ח ל3 ס"מ חלודה האלה? נראה לי מוגזם, במיוחד שאלו חלקים שבסופו של דבר הגומי יכסה ולא יראו אותם. מה שחשוב לי שלא יתפתח שם כלום מעבר.

יוגב, מאיפה אני קונה ממיר חלודה? ובקבוקון צבע לפי הקוד צבע של הרכב? אני צריך לפני זה לצבוע בצבע יסוד? אני לא צריך יותר מדי צבע כי כמו שאמרתי זה נקודה באוטו שלא רואים אותה ברגע שאני אדביק את הגומי חזרה.

 

אם יש לך ידים שמאליות אולי לא כדאי שאתה תעשה כי אתה עלול לגרום לזה להראות רע.

(בכל מקרה, את הכל ניתן לתקן).

 

400-500 ש"ח זה הגיוני, שעת מוסך היום זה 200 ש"ח +/- אז נשמע אפילו זול.

 

ממיר חלודה בכל חנות אספקה טכנית/טמבוריה. צבע לפי קוד צבע וגם צבע יסוד (הכל בתרסיס) תמצא אצל טופ-קולור.

תתייעץ איתם (תבוא עם האוטו) יסבירו לך הכל.

פורסם

עשיתי תיקון דומה בפיאט אונו לפני שבועיים:

א. תשיג דרימל וגלגל מברשת פלדה או חומר דומה + ניירות שיוף+ ממיר חלודה וצבעים...

ב. הסר את הגומי עד שלא תראה יותר חלודה

ג. שפשף עם הדרימל עד שיראו מתכת ואז תמרח ממיר חלודה עם המיכחול שבתוך הבקבוק.

ד. קח טייפ טוב וכסה את כל האזור מסביב שלא יתלכלך בצבע

ה. אחרי יום מרח צבע יסוד וכשיתיבש החלק עם נייר זכוכית עדין (200+ )

ה. שים צבע עם ספריי - דאג שהכיסויי בסעיף ד יהיה גדול מספיק

ו. שים שכבה שנייה ותן לה שבוע להתייבש

ז. הדבק את הגומי.

 

אם אחרי סעיף ג גילת חור בפח - תתקשר אלי בפרטי.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
ג. ... ואז תמרח ממיר חלודה עם המיכחול שבתוך הבקבוק.

 

הכל נכון חוץ מהמשפט הזה. אלא אם הולכים לסיים את כל הבקבוק, אסור להשתמש במברשת שמגיעה עם הממיר חלודה. יותר מזה- אסור לטבול את המברשת/מיכחול שעובדים איתו בתוך הבקבוק של הממיר חלודה, אחרת כל החומר יהרס (הכוונה לפעמים הבאות, כי ממיר חלודה אינו חומחר זול). יש למזוג כמה שצריך לכלי אחר ורק משם להשתמש.

פורסם
הכל נכון חוץ מהמשפט הזה. אלא אם הולכים לסיים את כל הבקבוק, אסור להשתמש במברשת שמגיעה עם הממיר חלודה. יותר מזה- אסור לטבול את המברשת/מיכחול שעובדים איתו בתוך הבקבוק של הממיר חלודה, אחרת כל החומר יהרס (הכוונה לפעמים הבאות, כי ממיר חלודה אינו חומחר זול). יש למזוג כמה שצריך לכלי אחר ורק משם להשתמש.

 

1+

 

לא רק זה, גם יש להרטיב לפני כן עם מים ולא לעבוד על משטח יבש.

×
×
  • תוכן חדש...