Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שעתיים בערך נסעתי לשדרה בכרמיאל לאסוף את אמא שלי מהמספרה (למי שלא מכיר, השדרה היא סוג של מדרחוב קטן עם בתי קפה וחנויות קטנות).

המקום תמיד צפוף בגלל בעיה של מקום, אז כל הזמן צריך לחכות שאנשים יצאו מהחניה (אני לא הייתי צריך חניה, רציתי לאסוף את אמא שלי ולעוף משם).

 

הגעתי למקום, עצרתי פחות מ5 שניות ורכב מאחורי כבר התחיל לצפצף. בנתיב שלי היה טיפה עומס והמכונית שהייתה לפני התחילה לנסוע אחרי כמה שניות, אז בכל מקרה לא היה לי לאן לנסוע למשך כמה שניות.

הנתיב שמולי היה לגמרי פקוק כי מגיעים משם ישר לתוך כיכר.

 

פתאום ראיתי שהאידיוט שמאחורי מנסה לעקוף אותי וכמעט נכנס לתוך הרכבים האחרים בנתיב הנגדי (שעמדו במקום).

הוא צעק לי משהו לא מובן ועשה לי תנועה של "סע".

אז פתחתי את החלון וצעקתי "אתה נורמלי?" (כי הוא ניסה לעקוף אותי אחרי רבע שנייה ונכנס לנתיב הנגדי כשיש בו רכבים, במקום לעצור חצי שנייה ולחכות כמו בן אדם נורמלי).

כל זה לא ארך יותר מ15 שניות.

אמרתי לו שיחכה שנייה כי אני מעלה אנשים, אז הוא הוציא פנקס וצעק שהוא ירשום לי דוח.

אז ראיתי שהרכב שלו הוא של העירייה.

 

ירדתי מהאוטו והתחלתי לצעוק עליו שנמאס לי מהעירייה הזאת כבר ועם איזו זכות הוא בא לתת לי דוח כשאני מעלה אישה מבוגרת עם בעיות רגליים וגב לאוטו ואני אפילו לא מפריע לאף אחד חוץ ממנו. אז הוא אמר שהוא יקרא לניידת משטרה באותו רגע אם אני לא אסתלק באותו רגע.

 

לי נשבר מהשטויות של עובדי עירייה ערסים מגעילים שחושבים שהם מלכי הכביש.

את הערסים שמשתוללים שם וחוסמים הכל הם לא רואים, רק את האזרחים שהם שומרי חוק.

בפעם הבאה אני פשוט אחסום אותו ואגרום לו באמת להתקשר למשטרה כדי שזה יגיע לעיתונות, שעשו לאזרח בעיות כי פקיד עירייה קטן החליט שעצירה של שנייה וחצי היא יותר מדי.

 

מישהו יודע אם יש לו בכלל סמכות לעשות משהו או שהוא צריך להגיש תלונה כמו כל אזרח?

 

אני גם שוקל ללכת לעירייה ולהתלונן עליו.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא יכול ללכת לעשות חמוצים. זה גם מה שאני אמרתי לפקח טיפש שלכם שאמר לי שאסור לי לזרוק זבל בפח מסויים (פח זבל ירוק רגיל לכל דבר, שום דבר מיוחד או למחזור בלבד) :roll:

חבורה של דבילים מושלמים כל העירייה שלכם, מזל שאני רק עובד בעיר הזאת ולא גר שם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

"הגעתי למקום, עצרתי פחות מ5 שניות ורכב מאחורי כבר התחיל לצפצף. בנתיב שלי היה טיפה עומס והמכונית שהייתה לפני התחילה לנסוע אחרי כמה שניות, אז בכל מקרה לא היה לי לאן לנסוע למשך כמה שניות.

הנתיב שמולי היה לגמרי פקוק כי מגיעים משם ישר לתוך כיכר."

פורסם

הנתיב גם כך היה פקוק.

 

העובד התעצבן, שחרר קיטור על פרנקוס, שלא נשאר חייו, ואז העובד הכל יכול שלף פנקס. מה הוא היה רושם בדו"ח, שהבחור עמד להעלות נוסעים במדרחוב?

משכנתא זה קל

פורסם

מגיע לך!

 

בגלל שאתה מחליט לעצור, אלו שמאחוריך צריכים להתחיל לנסות לעקוף אותך?

מקסימום הייתה עושה עוד סיבוב.

 

אתה חושב ש 15 שניות זה לא נורא ויש כאלו שחושבים ש 2 דקות זה לא נורא, מבחינתי אין הבדל בין השניים.

פורסם

לא מכיר את כרמיאל ולא מבין לגמרי את נסיבות המקרה לפי התיאור שלך, אבל נסה לענות לעצמך על שאלה אחת פשוטה:

 

לו אתה במקום הפקח, מה היית דעתך על הרכב שנעצר לפניך? איך היית מגיב לו היה פנקס דוחות בידך?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

וואו, מאנשים כמוך אני יכול להתחרפן.

 

רחוב עמוס, הכל מלא ואנשים מחליטים לעצור לי גם אם זה ל5 שניות אני יכול למות!!

 

כאילו ראבק, הרחוב עמוס אנשים ואתה עוצר, לא פחות מחוצפה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

זה אחד הדברים שהכי מרתיחים אותי!

קורה לפעמים שאני צריך להעלות נוסעים, אז אני פשוט מוצא חנייה, גם אם טיפה רחוק. אלא אם כן רחוב שומם.

ואם יש בעית חנייה, אומר להם מראש שיחכו לי במקום סמוך ששם פחות צפוף.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

כולכם צריכים אולי לעבור לאיזה שבוע לחיות באירופה ולהבין שעם קצת נחמדות ועם הרבה אדיבות, החיים זורמים הרבה יותר בקלות.

 

לא על כל קשקוש צריך לצאת למלחמה ולאבד את העשתונות.

סתם גישה כוחנית ומגעילה כמו רוב העם הזה!

אז מישהוא עצר לכמה שניות, אפשר לחשוב מה זה עשה ללו"ז הצפוף שלכם!

 

כל אחד פה נהיה מינימום נשיא ארה"ב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אצלך זה אישה מבוגרת שלא יכולה ללכת, אצל ההוא זה קיוסק יחיד בכל העיר שמוכר סיגריות, אצל השלישי זה עוד משהו...כו* *** זה לא מעניין אותי, למה אני צריך לסבול כל שניה מישהו שהחליט לחסום נתיב? תמצאו חניה או מקום עצירה נורמאלי ולא באמצע הכביש! אני בטוח שהיא יכלה ללכת 40 מטר. ועוד לפתוח תרד כאילו עובד העיריה יצא לא בסדר...:?

פורסם

לא רציתי להישמע מתנשא ולכן לא הגבתי, אבל בגירה הוציא לי את המילים מהמקדלת.

 

נכון, גם באירופה יש טמבלים, אבל במצב כזה לכל הפחות הייתי נותן לנהג החוסם להנות מהספק.

אולי באמת יש לו משהו חשוב שחייב אותו לעצור? לא יקרה כלום אם תחכו 30 שניות לפני שתתחילו לצפור.

בסה"כ קצת התחשבות באדם שנאלץ לעצור באמצע הכביש. הרי לא מדובר בהפרעה של ממש, כולה חצי דקה.

 

אני מבין את הבעייתיות שבמצב, וברור שאנשים תמיד ינצלו את טוב הלב שלכם, במיוחד בארץ, אבל תחשבו לאיזה סוג

של אנשים הגישה הזאת הופכת אתכם. חסרי סבלנות, ציניים, לא לוקחים בחשבון אפילו שאולי לבן אדם יש בעיה אמיתית.

אז אני אומר: לא יקרה כלום אם תזדיינו בסבלנות, משום שיום אחד תיקלעו למצב דומה ואז גם אתם תרצו שיתחשבו בכם.

 

למען האמת, אני מופתע מההתעצבנות של פרנקוס. מי כמוהו (סוציולוג ואנתרופולוג) אמור להבין שמדובר באדם קטן וחלש

שעצביו לא עמדו לו באותו רגע. אנחנו לא יודעים איך נראים חייו וסדר יומו, אולי ישנן אלף סיבות אחרות שבגינן הוא כבר היה

עצבני מהבוקר, אז למה לבזבז אנרגיה ולהגיב לעויינות הזאת? כל עוד איש לא נפגע, לא נוצרה סכנה לציבור ומדובר בסה"כ

באידיוט אחד שמתעצבן עד אובדן חושים, למה להעניש את עצמך על טיפשותם ומוגבלותם החברתית של אחרים?

 

בברכת "שלח לחמך". :rolleyes:

פורסם

משעשע אותי שמי שלא גר פה באזור לא יכול להבין.

למרות הכל, רוב מי שנוהג בכרמיאל רגיל לסבלנות ולצורת חיים איטית יותר.

זה ממש רחוק מההיסטריה של המרכז.

 

הכביש הוא אכן רחוב הולנדי ומהירות הממוצעת שם היא 20 קמ"ש כי יש שם המון ילדים והמון אנשים חונים שם.

אני לא הפרעתי לתנועה כמעט בכלל, וכשמישהו עוצר בצורה כזאת פה, נדיר לראות שצופרים לו בהיסטריה.

 

בגוש דן אני אפילו יכול להבין שחם, מגעיל, צפוף וכולם ממהרים.

בכרמיאל זה ממש לא ככה. החיים פה רגועים יותר ואנשים בדרך כלל אדיבים.

 

אני גם רואה כל יום שעוצרים ככה עשרות אנשים. לרוב ממש לא אכפת לי וגם לא לרוב מי שנמצא פה.

זו הנורמה, והפקח החליט לעבור על הנורמה, לצאת ערס ועקף בצורה שסיכנה אותי, אותו, את הנהגים במסלול הנגדי וכל ילד שיכול היה לקפוץ לכביש באותו רגע (ויש המון כאלו).

מה שבמרכז הוא נורמה, פה נחשב למאוד אגרסיבי.

זאת הבעיה פה, שהוא החליט לצאת ערס, כשאני עשיתי משהו שלא נוגד את התרבות המקומית.

 

אגב, אני לא בטוח שהוא פקח. אולי הוא סתם עובד עירייה פשוט. מהפקחים פה אני מצפה לטיפה יותר ואת רובם אני מכיר בשם. אחרי הכל, זו עיר פצפונת וכל בעל עסק, שוטר או אדם שקשור לקהילה מכירים.


×
×
  • תוכן חדש...