Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולחפש חניה בחיפה באיזור רמבם זה קטסטרופה יותר משד' בן גוריון בת"א.

היה לי העונג המפוקפק לחנות כל יום ליד רמב"ם בשבועיים האחרונים, והעונג המפוקפק עוד יותר לחנות באזור בן גוריון בתל אביב משך תקופה. אתה לא יודע מה אתה סח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

NITCH, אתה כנראה מאותם יחידי סגולה, שמגיעים למקום מסויים וישר מוצאים חניה, ואז לא מבינים על מה אחרים מתלהמים:).-כיף לך:).

 

בשנתיים האחרונות,אני נמצא באיזור רמב"ם פעם בשבוע לפחות, והאמת שהשבוע הייתי שם גם אתמול וגם ביום רביעי, ב2 הפעמים חיפשתי חניה כמעט שעה, וזה אחרי שהחניון של הרכבת היה מלא, החניון הקטן מול הפלאפל היה מלא, וגם החניון בחוף הצמוד לביה"ח היה מלא.

לחפש שם חניה בכחול לבן בסביבה של הבי"ח זה כמעט בלתי אפשרי:).

 

וההשוואה לת"א, היא רק נובעת מהעובדה שיצא לי העונג לגור ברח' ארנון ואת האיזור של בין יהודה\בן גוריון אני מכיר היטב מבחינת חניה, ולא הייתה לי שם אף פעם בעיה, תמיד מצאתי חניה אחרי 10-20 דקות.

under construction..

פורסם
בחייאת פרנקסוס, לא רק שאתה לא צודק, אתה גם מציג אותו כאיש הרע בסיפור.

כל הגישה שלך ש"עצרתי רק ל10 שניות" או "לא הפרעתי לאף אחד אחר חוץ ממנו" מראה כמה החשיבה שלך לקוייה.

 

אתה עוצר באמצע הכביש, חוסם את הנתיב בכביש שהוא גם ככה עמוס (ובכך בעצם אתה לא מאפשר לנהגים מאחוריך לעקוף אותך גם אם הם ירצו, כי יש תנועה ערה בכיוון הנגדי), מתלונן כשמישהו מעיר לך על כך, ועוד בא אחרי זה להתלונן על כך בפורום.

 

צודק!

 

ותאמין לי שגם באירופה היו מצפצפים לך על החוצפה הזאת!

 

פה זה ישראל- ברומא תתנהג כרומאי! אל תדמיין שאתה באירופה ואז שמצפצפים לך תגיד- מה זה?! באירופה זה לא היה קורה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

וזאת ההצדקה שאתה נותן לעצמך בשביל להתנהג כמו חוליגן?

 

מה קרה לקצת נימוס בסיסי? מה קרה לדרך ארץ?

 

או שאת זה כבר לא מלמדים אתכם בבית הספר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מלמדים, ושלא תבין לא נכון- אני הבן אדם האחרון שיחתוך אותך, או יגנוב זכות קדימה על הכביש סתם כי בא לי או שאני ממהר.

 

אבל יש דברים על הכביש שלדעתי גובלים בחוצפה- זה אחד מהם.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כולם פה מתעלמים מהעובדה שהוא ניסה לעקוף אותי בצורה מסוכנת בתוך הנתיב הנגדי, תוך שהוא צופר כמו משוגע ומפריע לתנועה יותר ממה שאני הפרעתי (כי למעשה לא הפרעתי ליותר מחצי שנייה כי היו גם רכבים לפני, כמו שכתבתי כבר קודם).

 

זה לא שעמדתי יותר משלוש שניות והפרעתי. אני חושב שגם אם לא הייתי מעלה נוסעים הוא היה מתנהג ככה כמו ערס. סביר להניח שאם הרכבים שלפני היו נתקעים, הוא היה חותך אותם גם.

 

זו הבעיה האמיתית פה, לא העובדה שעצרתי לשנייה תוך שאני ממש לא מפריע.

פורסם

פרנקוס, אני בהחלט יכול לאמר שהשבוע עקפתי אותך (אוסיף ואומר שאני מאוד משועשע מ"שרגאמן" עם צבי הנינג'ה).

 

מקרה 1: נכנס לתחנת הדלק דור אלון באיזור מגוריי, לוחץ באינטרקום "שלום, בנזין מלא מזומן בבקשה"

מסיים תדלוק, נכנס לחנות הנוחות, מניח שטר אדום על הדלפק כאשר אני אומר למוכרנית שזה שייך לרכב שלי שעומד במשאבה ההיא, ובנתיים עד שהיא סוגרת עסקה ומוציאה עודף, נכנס להתפנות.

יוצא מהשירותים אני רואה אותה בדיוק עם העודף והקבלה מניחה את זה על הדלפק שיחכה לי.

לוקח את זה מחזיר לכיס והולך החוצה לכיון האוטו

עומד שם איזה חבר שמאל קיצוני עם חצי גוף מחוץ לקורוליסינג שלו ופותח עלי באש של צעקות "מה אתה נכנס להשתין ואני צריך לחכות שתזוז מכאן"

(מיותר לציין שצעקתי עליו בחזרה בכל כוחי)

הנ"ל גם הגדיל לעשות והוציא מכיסו תעודת שוטר ורצה לתת לי דוח

(ואסור לעשות בפורום הרבה "ח")

 

מקרה 2:

איזור נ"צ, צומת גן הורדים, לבאים מכיון נ"צ לרשל"צ.

מתחיל לסטות שמאלה כדי לעלות לכביש המהיר, נהג קווליר אחד כנראה עצבני משהו החליט שלא בא לו לתת לי להשתלב, ונוסע במקביל אלי, אני לא שם לב לזה (בכוונה, מודה), ודוחק אותו אל שטח ההפרדה.

הוא הגדיל לעשות וחתך אותי מהצד השני, לאחר מכן מגיעים לרמזור, ברמזור הוא יצא מהרכב שלו שעמד 2 רכבים אחרי ורץ לכיוני עם ידיים מתנופפות, התחלף לירוק ואני נסעתי.

 

אז או שהמדינה הזו מתחילה באמת להשתגע, או שאני נוסע יותר מידי.

לסיכום יש לי רק דבר אחד לאמר לך:

קח את הדברים בקלות, כי בסופו של יום אתה הוא זה שיחזור הביתה טעון ועצבני.

 

אני אישית מחייך מכל המקרים האלו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור .ס

 

שני מקרים בהם גילית את הפרצוף של ישראל המכוערת אצלם אבל גם אצלך.

 

סיימת לתדלק הזז את רכבך לחניה תלך לשלם תשב בבית קפה לך לשירותים. למה לתת לאחר להמתין

 

דחקת אותו הצידה הוא חתך אותך מתכון לתאונה או סתם לעצירה וקצת אלימות. מזלך התחלף לירוק וברחת.

 

במקרה הראשון גם התעצבנת מאוד וצרחת במלוא כוחך כך שזה ממש לא מסתדר עם האמור בשורה האחרונה שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היי ישה

לגבי מקרה 1:

 

אני לעולם לא אזיז את רכבי לפני גמר תשלום, זה אולי שריטה שלי אישית בגלל שהייתי עובד הרבה בתחנות דלק, ברגע שאתה עושה דבר כזה, אוטומטית המוכרן חושב שמתכננים לברוח לו ונכנס ללחץ.

זה שהתחלתי לצעוק לא אומר שכעסתי, אלא שעליתי על הטונים של הבנאדם.

(אני יכול להיות הכי רותח שבעולם על מישהו או משהו, אם ידברו איתי בשקט אני עדיין אהיה בשקט)

 

לגבי מקרה 2:

אתה צודק ב100%, אבל אני אישית מיואש מהעובדה שאנשים במדינה הזו לא נותנים להשתלב ורק חותכים אותך, מעבר לזה אני רגיל שגם הרכב פנאי שלי היה טראנו ואף אחד לא היה חותך אותי, עם הג'וק הנוכחי שלי המצב בעייתי עבורי ולכן אני מתנהג ככה.

 

מעבר לזה, איך אומרים ? ברומא התנהג כרומאי ? בישראל התנהג כברברי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

(אני יכול להיות הכי רותח שבעולם על מישהו או משהו, אם ידברו איתי בשקט אני עדיין אהיה בשקט)

 

לגבי מקרה 2:

אתה צודק ב100%, אבל אני אישית מיואש מהעובדה שאנשים במדינה הזו לא נותנים להשתלב ורק חותכים אותך,

מעבר לזה אני רגיל שגם הרכב פנאי שלי היה טראנו ואף אחד לא היה חותך אותי, עם הג'וק הנוכחי שלי המצב בעייתי עבורי ולכן אני מתנהג ככה.

 

מעבר לזה, איך אומרים ? ברומא התנהג כרומאי ? בישראל התנהג כברברי.

 

זו הבעיה גם של יוסי ושלך .

 

אתם על התפר האפור שחור וכועסים .

אתם לא בסדר - העמידו תמיד את עצמכם בנקודת הזמן כאדם השני - היפוך מצבים .

 

והיותר טוב - תחשבו שאמא או אבא שלכם הם היריבים שלכם בכביש או במצב דומה :idea:

 

תרגיעו חבל - זו לא איכות חיים , אז אחרים בהמות , ברוך הבא גם אתה :roll:

 

אתה מוותר ומבין עניין מתוך כוח ובגרות ,מחייך , מתנצל וממשיך - כי רק חלשים מנסים להראות לאחרים שהם יותר חזקים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כולם מתייחסים פה ל2 מצביי קיצון אבל מה לעשות שיש דרך אמצע.

 

המשמעות היא, שאותו אדם (להלן פרנקוס) שנעצר באמצע הכביש כדי להעלות או להוריד נוסע, אני מצפה ממנו שיתקדם מעט הלאה וימצא מפרץ שלא מפריע לתנועה ושם יוריד/יעלה נוסע ללא הפרעה לתנועה ובאיחוד באיזור עמוס גם אם המשמעות שהאדם שהוא מוריד/מעלה ילך מעט ברגל.

 

ולעומת זאת, אם אכן מדובר בעצירה שהיא באמת לזמן קצר, כמובן בהתאם להפרעה לדרך, ואינה עולה על בואו נאמר תחום הדקה אזיי זה יהיה בסדר לא לצפור ולהמתין מעט.

 

הבעיה שכל אחד חיי בקוהכיה הקטנה שלו, לא באמת מעניינת אותו הסביבה ובסופו של עניין כשיתאים לו הוא ייבחר בקיצון אחד ובפעם אחרת בקיצון השני.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

היי, לגבי המקרה הראשון אני חושב שאני הכי בסדר בעולם

המוכרן בינכו וכו לא יפתח עסקה עד שלא סגר את הקודמת

 

לגבי המקרה השני אני לא האשמתי לשניה או ציינתי או הזכרתי אלא סהכ שיתפתי אתכם.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

 

והיותר טוב - תחשבו שאמא או אבא שלכם הם היריבים שלכם בכביש או במצב דומה :idea:

 

.

 

הנה הבעיה המרכזית.

יריבים?

אין יריבים בכביש, רק אנשים שמנסים להגיע לעבודה או הביתה או לקניות או כל מקום אחר.


×
×
  • תוכן חדש...