Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שמי גדעון

אני מאוד רוצה לקנות אוטו X5 3000

תקציב שלי 120K

אני צריך רכב שטח קל לשבילי עפר.

אני נוסע בשנה 15000 אלף קילומטר עירוני ובין עירוני

טיפולים עושה לי חבר מוסכניק חלקים אליי.

ביטוח לשנת 2002 עולה בין 7K ל10K.

 

דבר אחד שאני חושש זה הוצאות רבות שכולם מזכירים פו.

כמה שאני מבין צריכת דלק 1\7 ממוצע. כמו רוב רכבי שטח

אז מה הפדל בהוצאות שצפויות לי בין X5 לכל רכב שטח אחר אולי אני מפספס משהו.

לגבי אגרת רישוי אני לא יוד כמה עולה

פורסם

אהלן גדעון, אם זה לא יותר משבילי עפר אז סבבה. לגבי הטיפולים אם אתה אומר שיש לך מוסכניק זה עוזר אבל אם הוא מבין בBMW אז אין לך מה לדאוג ואם זה אחד חאפר, שקורא לעצמו מוסכניק אני מציע לך מעכשיו שלא תחשוב על זה כי אותו "מוסכניק" עלול לגרום לבעיות יותר חמורות, ואחר כך ההוצאות יהיו גבוהות.

לגבי ביטוח מכיוון שאני עדיין לא 24 אז אני לא יכול לומר, לך את המחיר שמשלמים אבל אם מה שציינת לגבי המחיר אז הייתי אומר זה מציאה.

המנוע אצלי הוא 4.4I הוא שתיין!!!! ואני אחד עם רגל מאוד כבדה על הדוושה ככה, שאם הנסיעה שלך היא רגועה יכול להיות תוצאות יותר טובות.

רכבי שטח אחרים אולי יהיו יותר זולים לרכישה ויותר זולים לאחזקה אבל הפוזה, פאר, יוקרה לא תקבל ברכבי שטח אחרים אולי במתחרות של הX5 כגון מרצדס, פורשה, אודי. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
אהלן גדעון, אם זה לא יותר משבילי עפר אז סבבה. לגבי הטיפולים אם אתה אומר שיש לך מוסכניק זה עוזר אבל אם הוא מבין בBMW אז אין לך מה לדאוג ואם זה אחד חאפר, שקורא לעצמו מוסכניק אני מציע לך מעכשיו שלא תחשוב על זה כי אותו "מוסכניק" עלול לגרום לבעיות יותר חמורות, ואחר כך ההוצאות יהיו גבוהות.

לגבי ביטוח מכיוון שאני עדיין לא 24 אז אני לא יכול לומר, לך את המחיר שמשלמים אבל אם מה שציינת לגבי המחיר אז הייתי אומר זה מציאה.

המנוע אצלי הוא 4.4I הוא שתיין!!!! ואני אחד עם רגל מאוד כבדה על הדוושה ככה, שאם הנסיעה שלך היא רגועה יכול להיות תוצאות יותר טובות.

רכבי שטח אחרים אולי יהיו יותר זולים לרכישה ויותר זולים לאחזקה אבל הפוזה, פאר, יוקרה לא תקבל ברכבי שטח אחרים אולי במתחרות של הX5 כגון מרצדס, פורשה, אודי.

 

 

אתה יכול להגיד בהרך מה הם הוצאות וכמה??????

פורסם

אם אתה מדבר על עלויות של טיפולים אז הם יקרים, וזה לא משנה איזה דגם ברגע שמדובר ברכב "פרימיום" המחיר במוסך מרקיעים למעלה מניסיון, שאם הולך חיישן כלשהו או כל דבר קטן מדובר באלפים כנ"ל גם לטיפול שהמחיר באלפים אני לא יודע להגיד לך מחירים ספציפיים אבל מדובר במחירים לא זולים בכלל.

תשמע לקנות את האוטו זה לא חוכמה אלא צריך שיהיה לך גם את הכסף בשביל העלויות הנלוות כגון: דלק, ביטוח, טיפולים. 

 

נ.ב אני לא יודע אם אתה רציני או לא אבל, מי שקונה כזה רכב אז מעניין אותו כמה עולה העלויות.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
אם אתה מדבר על עלויות של טיפולים אז הם יקרים, וזה לא משנה איזה דגם ברגע שמדובר ברכב "פרימיום" המחיר במוסך מרקיעים למעלה מניסיון, שאם הולך חיישן כלשהו או כל דבר קטן מדובר באלפים כנ"ל גם לטיפול שהמחיר באלפים אני לא יודע להגיד לך מחירים ספציפיים אבל מדובר במחירים לא זולים בכלל.

תשמע לקנות את האוטו זה לא חוכמה אלא צריך שיהיה לך גם את הכסף בשביל העלויות הנלוות כגון: דלק, ביטוח, טיפולים.

 

נ.ב אני לא יודע אם אתה רציני או לא אבל, מי שקונה כזה רכב אז מעניין אותו כמה עולה העלויות.

 

 

כן וגם אני חושב שעלויות בהרך כמו כול רכב שטח אחר ולא יותר.

היום יש לי טויוטה וטיפולים ממש לא זולים מדובר ב2-3 K לפחות.

פורסם
כן וגם אני חושב שעלויות בהרך כמו כול רכב שטח אחר ולא יותר.

היום יש לי טויוטה וטיפולים ממש לא זולים מדובר ב2-3 K לפחות.

 

ביטוח לטויוטה 7K-8K

×
×
  • תוכן חדש...