Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרבורטור HOLLEY - תקלה,מי מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.אתמול,כשניסיתי להניע,המנוע הגיב בצורה מוזרה.עבד 10 שניות עגול,ולאחר מכן נחנק ונכבה.ניסיתי עם דוושת הדלק,המנוע עלה על טורים,והגיב כאילו מצת או יותר לא מחוברים(בדקתי ,וכולם בפנים).בשלב מסוים שמתי לב שכאשר אני לוחץ על דוושת הדלק,מצינורית בקדמת הקרבורטור משפריץ דלק.יש 2 צינוריות כאלה.1 מקדימה ו 1 מאחור עומדים אנכית.לאחר ניסיונות נוספים,הקרבורטור הוצף בדלק (ריח),ונתתי לו לנוח כ - 20 דק'.ניסיתי שוב,ואותם התופעות.לא מניע.עלי לציין שיש לי משאבת דלק חשמלית.ניסיתי שוב אחרי כשעה.לא מניע.דפקתי בעדינות עם פטיש פלסטי,אולי המצוף נתקע.לא עזר.מה דעתכם יכולה להיות הסיבה?ניתן לטפל לבד או לגשת למוסך? יש המלצות לקרבורטוריסט טוב? תודה

קרבורטור 001.jpg

קרבורטור 002.jpg

קרבורטור 003.jpg

מוסטנג 66 004.jpg

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

נראה לי שקודם כל צריך לטפל במה שראית.

 

לא מכיר את הקרבורטור הזה אבל אולי הוא צריך דלק בלחץ גבוה. כשיש דליפה מאחד הצינורות זה פוגם בלחץ ולכן אחרי שהוא עובד עגול בהתחלה כי הצטבר מספיק דלק הוא מתחיל לקרטע מחוסר דלק. אם הוא עובד עגול בהתחלה לא הגיוני לי בעיית מצוף או איזון, אם זה היה ככה הוא היה מקרטע כל הזמן. מה שאתה מתאר היא בעיה כלשהיא בהזנת הדלק.

 

אגב, בוודאי שהוא מציף כי אתה שולח עוד ועוד דלק לקרבורטור אבל זה לא משנה את העובדה שכשהדלק שבתוכו נגמר הוא לא מקבל מספיק ונשאר רעב.

 

אם אחרי שתיקנת את הצינורות הבעיה לא נפתרה אני ממליץ בחום רב ומנסיון על חרמון קרבורטורים ברח' דנגור 5 בבני ברק. עופר תותח על, איש מקסים והידע שלו עצום. הוא יאכל את זה לאחרות בוקר...אגב, הוא טיפל בקורבטים של אנשים מהפורום הזה בהצלחה מלאה, אני מניח שאצלך זה לא יותר מסובך

 

הטלפון 0526694446

 

בהצלחה

איתן

פורסם

ממה שנשמע זה משהו דומה למה שקרה לי, המצוף דלק נתקע ומציף.

אצלי זה נפתר שפתחתי את החלק הקידמי (הקערה או איך שלא יקראו לזה בעיברית) וניקיתי את כל המעברים בספריי קרבורטורים כולל המצוף עצמו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
ממה שנשמע זה משהו דומה למה שקרה לי, המצוף דלק נתקע ומציף.

אצלי זה נפתר שפתחתי את החלק הקידמי (הקערה או איך שלא יקראו לזה בעיברית) וניקיתי את כל המעברים בספריי קרבורטורים כולל המצוף עצמו.

 

מחזק!

פורסם
נראה לי שקודם כל צריך לטפל במה שראית.

 

לא מכיר את הקרבורטור הזה אבל אולי הוא צריך דלק בלחץ גבוה. כשיש דליפה מאחד הצינורות זה פוגם בלחץ ולכן אחרי שהוא עובד עגול בהתחלה כי הצטבר מספיק דלק הוא מתחיל לקרטע מחוסר דלק. אם הוא עובד עגול בהתחלה לא הגיוני לי בעיית מצוף או איזון, אם זה היה ככה הוא היה מקרטע כל הזמן. מה שאתה מתאר היא בעיה כלשהיא בהזנת הדלק.

 

אגב, בוודאי שהוא מציף כי אתה שולח עוד ועוד דלק לקרבורטור אבל זה לא משנה את העובדה שכשהדלק שבתוכו נגמר הוא לא מקבל מספיק ונשאר רעב.

 

אם אחרי שתיקנת את הצינורות הבעיה לא נפתרה אני ממליץ בחום רב ומנסיון על חרמון קרבורטורים ברח' דנגור 5 בבני ברק. עופר תותח על, איש מקסים והידע שלו עצום. הוא יאכל את זה לאחרות בוקר...אגב, הוא טיפל בקורבטים של אנשים מהפורום הזה בהצלחה מלאה, אני מניח שאצלך זה לא יותר מסובך

 

הטלפון 0526694446

 

בהצלחה

איתן

 

אני לא מזלזל בכלל בבעל מקצוע שנתת , ואני אפילו לא מכיר אותו

אבל זה לא קרב רגיל שרגילים לראות בארץ או שראו בארץ

רוב בעלי המקצוע רק שומעים על המילה הולי והם כבר מתרחקים במיוחד מהדגם הזה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אווווווווף איך אני שונא את ה 4160 הזה....

קיצור בעיה הזאת נפוצה בקראב הזה שהוא מציף נטו בגלל ליכלוך הוא רגיש מאד.

לא מציע לך לתת לאף אחד להתעסק בקראבורטור הזה כי יש חוסר בחלקים או בהבנה בו בארץ.

לכן אל תפתח את הקארב!

1.רוקן את הקארב מדלק

2.מבלי לפתוח אותו רסס ספרי קרבורטורים בכניסות של האויר

3.לא מציע לך לגעת בכוונים של המצופים וכו כי הקארב שלך הגיע מכוון מחול בצורה מושלמת

עובדה שעד היום לא הייתה לך שום בעיה.

 

טיפול מונע להבא הגיע הזמן לרענן את הפילטרי דלק ולהחליף אותם.

אל תסיפים פילטרי נייר פשוטים יש להם נטיה להתפורר ולסתום את הקארב

תשקיע בפילטר נורמאלי.

 

 

דרך אגב מה זה.. רק חברי FS מבינים בהולי :lol::lol:

כנראה שכן:lol::lol::lol::twisted:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ממה שנשמע זה משהו דומה למה שקרה לי, המצוף דלק נתקע ומציף.

אצלי זה נפתר שפתחתי את החלק הקידמי (הקערה או איך שלא יקראו לזה בעיברית) וניקיתי את כל המעברים בספריי קרבורטורים כולל המצוף עצמו.

 

אצלך גם הייתה בעיה של כוון..

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אווווווווף איך אני שונא את ה 4160 הזה....

קיצור בעיה הזאת נפוצה בקראב הזה שהוא מציף נטו בגלל ליכלוך הוא רגיש מאד.

לא מציע לך לתת לאף אחד להתעסק בקראבורטור הזה כי יש חוסר בחלקים או בהבנה בו בארץ.

לכן אל תפתח את הקארב!

1.רוקן את הקארב מדלק

2.מבלי לפתוח אותו רסס ספרי קרבורטורים בכניסות של האויר

3.לא מציע לך לגעת בכוונים של המצופים וכו כי הקארב שלך הגיע מכוון מחול בצורה מושלמת

עובדה שעד היום לא הייתה לך שום בעיה.

 

טיפול מונע להבא הגיע הזמן לרענן את הפילטרי דלק ולהחליף אותם.

אל תסיפים פילטרי נייר פשוטים יש להם נטיה להתפורר ולסתום את הקארב

תשקיע בפילטר נורמאלי.

 

 

דרך אגב מה זה.. רק חברי FS מבינים בהולי :lol::lol:

כנראה שכן:lol::lol::lol::twisted:

 

איך יכולה להיות סתימה בצינורות של חצי צול...:wink::-(:lol:

פורסם
:mm_yeah:ראשית,תודה רבה למשיבים .אני בטוח שאתם סקרנים לדעת מה קורה,ואיך פתרתי לפחות זמנית את הבעיה :lol: ,אז הנה התשובה.לפני שהתחלתי לפעול ב"אלימות" (פירוק,פטישים ולומיקים,,,),קראתי בעיון את התגובות,ותודה לגיורא על עצה טובה,ל RS 69,קובי ו 57,ופניתי בגישה סלחנית לקרבורטור.ראשית קניתי ספריי קרבורטורים.ריססתי לתוך הלוע,וניסיתי להניע.לא מניע.פתחתי 2 ברגי גובה דלק ב 2 צידי המצופים.השחלתי פנימה דרך החורים חבק מעט קשיח,נענעתי מעט את החבק לשחרר את המצוף,ואת הדיזות.ריססתי פנימה ספריי קרבורטורים.סגרתי בעדינות את הברגים.פתחתי את 2 הברגים העליונים,בלי לגעת בבורג הכיוון.ריססתי לתוך החור (בריכה).ריססתי לתוך הפתח העליון של הקרבורטור ספריי,חיכיתי כמה דקות,הנעתי,והצליל הנפלא של ה"אדרס" מגרגר לו מאחור,בטורים סרק,ולאחר מכן ב 2500,ויורד לסרק,ואין שינוי בטורים.עגול כמו מכונת תפירה יפנית.נפלא :lol:,ואין מאושר ממני.ולסיכום,כמו שמרפי אמר,,,,אז אני לא מחכה למרפי,ואני מזמין סט קומפלט לשיפוץ.תודה לכולם,ונתראה ביום שישי בנוקייה בע"ה.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

טוב לשמוע שזה נפתר אני מקווה שזה לתמיד.

אצלי התהליך הזה נעשה יותר מפעם אחת על ידי קובי כאשר נתקע אצלי המצוף, בסופו של דבר הוא נתקע עוד פעמיים עד שהתייאשתי וקראתי לקובי לעזור ופירקנו את הקרבורטור מאז נראה שזה תקין אצלי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אורי. כפי שציינתי שים לב לפילטרים

המצוף נתקע בגלל ליכלוך!

ואנחנו לא מגיעים לנוקיה :lol::lol::lol::lol::lol:

 

דור חוץ מלתקן את הבעיה למדנו המון על הקארב שלך

שהוא היחדי בארץ מסוגו :twisted::twisted::twisted:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קודם כל מברוק על ההצלחה בהחזרת הקרבורטור לחיים!

 

ובענין בעל המקצוע שהמלצתי עליו: הוא עבד על קרבורטורים כאלה בארה"ב, ובארץ ראיתי אותו משפץ ומכוון סוללת 3 ווברים כפולים דאונדרפט של מזראטי עם תוצאות מושלמות, ועוד שלל דברים יוצאי דופן ובלתי סטנדרטיים.

×
×
  • תוכן חדש...