Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה הולך להתקין את המערכת על המחשב שאתה עובד איתו כרגע?

יהיה לך מחשב חלופי?

אני חושב שבמידה ולא יהיה לך מחשב חלופי, כדאי לך קודם למצוא את כל הדרייברים שתצטרך ולהוריד אותם למחשב, תצרוב לך אותם שיהיה לך גם לעתיד ורק אחר כך תפרמט.

קובי

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

קניתי היום HARD DISK חדש וחיברתי אותו למתח ולSATA.

 

שהמחשב עולה, אני רואה שהוא מזהה אותו ומציין את גודלו ,ובכול זאת שאני שם את הדיסק של ויינדוס הוא אומר שהוא לא מזהה הHARD DISK.

 

ראיתי שיש שם כמה ג'מפרים ואני לא בטוח אם אני צריך לג'מפר .

 

אני אתאר את האופציות:

 

1-spread spectrum clocking

 

2-power up standby

 

3- 1.5 GB PHY

 

הHARD DISK הוא של WD דגם WD5000AADS

 

תודה לעונים ושבת שלום לכולם :)

פורסם

אתה זוכר שבכמה הודעות ליפני אמרתי לך שאתה צריך להוריד את הדרייבר מהאתר של לוח האם שלך?

אם אתה לא מוצא אתה יכול להעביר בביוס את תצורת הדיסק ל IDE והווינדוס יעלה, במקרה הזה אתה מבטל את אופציית ה SATA

ובעצם חוזר למהירות הנמוכה יותר, שים לב שאחרי שהתקנת את הווינדוס בתצורת IDE לא ניתן להעביר ל SATA אלא רק לאחר פירמוט מחדש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

או קיי

 

מצאתי את דיסק ההתקנה של הדרייברים, אז פשוט לשים בכונן CD אחד את הWINDOWS, ובשני את דיסק הדרייברים?

פורסם

הבעיה שלי היא כדלקמן:

 

שאני מדליק המחשב הוא מזהה את הHARD DISK ורושם את הדגם ונפחו ,אך כאשר אני מכניס את דיסק הWINDOWS לכונן ומתחיל התקנה משום מה הוא מודיע שהוא לא רואה שום HARD DISK מחובר.

פורסם

מה מוגדר לך בביוס SATA או IDE?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

ידידי היקר,

 

שמעת על טכנאי מחשבים ? גש לטכנאי מחשבים או חפש ילד עם עיגולדים 8) ותן לו 100 שקלים והוא יסדר לך את המחשב במקום שתבזבז ימים ולילות על נסיונות התקנה.

איזה כייף לי :)

פורסם
מוגדר IDE

 

נאמר לי שזה בגלל הXP, ואם אתקין WINDOWS 7 לא תהיה לי את הבעיה,אתם ממליצים על הWINDOWS 7??

 

לא קשור. התקנתי המון פעמים מערכת XP על מחשבים חדישים וישנים יותר שכללו כונן קשיח SATA.

פורסם

xp לא יודעת לזהות כונני SATA, כדי שהיא תוכל לזהות צריך להוריד דרייבר לSATA באתר לוח האם, לאחר מכן יש לצרף אותו להתקנה של הXP עם תוכנות תומכות, או להעתיקו על דיסקט וכשההתקנה דורשת לזהות כונן (איפה שאתה נתקע) אתה לוחץ F6 כשהדיסקט בפנים והוא יעתיק את הדרייבר, לאחר מכן ניתן להמשיך את ההתקנה.

כמובן שעליך להעביר את המצב מ IDE לSATA כדי להנות מהמהירות שהוא מציע.

'WIN7 מכילה את רוב סוגי הדרייברים ולכן תוכל להעלות אותצה ללא שום בעיה, הבעיה שלך היא שה7 לא מותאמת למחשב כמו שלך, לפחות לא עם כמות הזיכרון הנוכחית.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet


×
×
  • תוכן חדש...