Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
xp לא יודעת לזהות כונני SATA, כדי שהיא תוכל לזהות צריך להוריד דרייבר לSATA באתר לוח האם, לאחר מכן יש לצרף אותו להתקנה של הXP עם תוכנות תומכות, או להעתיקו על דיסקט וכשההתקנה דורשת לזהות כונן (איפה שאתה נתקע) אתה לוחץ F6 כשהדיסקט בפנים והוא יעתיק את הדרייבר, לאחר מכן ניתן להמשיך את ההתקנה.

 

מיכאל כרמי צודק. תקנה עוד 1 גי'גה זכרון ב-100 שקל, את הווינדוס קיבלת כבר חינם בהודעה פרטית.

 

 

אני מצטער אך שניכם טועים.

אין שום בעיה להתקין חלונות XP על כונן SATA, הRAID הוא הבעייתי יותר.

אני מצטרף למארק ומציע שתגש/תקרא לטכנאי שיבדוק ויסדר את הבעיה. יתכן ובכלל הכונן לא תקין, גם זה קורה בכוננים חדשים.

חבר בא אלי עם 1TB חדש שקנה בבאג לפני חודש שלא זוהה בביוס, הוא היה מקולקל ישר מהקופסא.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
xp לא יודעת לזהות כונני SATA, כדי שהיא תוכל לזהות צריך להוריד דרייבר לSATA באתר לוח האם, לאחר מכן יש לצרף אותו להתקנה של הXP עם תוכנות תומכות, או להעתיקו על דיסקט וכשההתקנה דורשת לזהות כונן (איפה שאתה נתקע) אתה לוחץ F6 כשהדיסקט בפנים והוא יעתיק את הדרייבר, לאחר מכן ניתן להמשיך את ההתקנה.

כמובן שעליך להעביר את המצב מ IDE לSATA כדי להנות מהמהירות שהוא מציע.

'WIN7 מכילה את רוב סוגי הדרייברים ולכן תוכל להעלות אותצה ללא שום בעיה, הבעיה שלך היא שה7 לא מותאמת למחשב כמו שלך, לפחות לא עם כמות הזיכרון הנוכחית.

 

רק במקרה שהגדרת ב-BIOS תצורת RAID אזי יש להתקין את הדרייבר של אינטל עבור מערך RAID בזמן התקנת מערכת ההפעלה. גם פה יש לא מעט 'בעיות' מכיוון שיש לוחות אם שתומכים ב-RAID 1 ברמה של לוח האם והלוחות הישנים תומכים רק ברמה של תוכנה.

 

כזכור לי האופציה לא זמינה במידה ולא מותקנים שני דיסקים קשיחים (לא ממש זוכר).

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...