Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני בן 27,עובד שנתיים בחברת השכרה.

קיבלתי הצעה לעבוד כמחסנאי במוסך {לא מוסך חאפר,מוסך מורשה,לא אנקוב את שמו}

שעות נוחות

משכורת עדיין לא ידועה.

מה דעתכם?

האם נראה טוב בקורות חיים לאחר מכן?

האם נחשבת לעבודה טובה?

תודה לעוזרים

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

העבודה משעממת ורוטינית, אין לך לאן להתפתח מעבר למנהל המחסן, המשכורות נמוכות ואין לך שם שום מימוש עצמי.

תשובה מספיק מפורטת?

 

נ.ב. מה התפדיק שלך בחברת ההשכרה? האם יש לך תואר אקדמאי כלשהו או שתיכננת ללמוד?

פורסם

עוד מעט יהיה תואר, {קרימינולוגיה}אני דייל השכרה.

העבודה ממש תענוג.

הבעיה- השעות!

דיי.

נמאס משבע וחצי עד שש וחצי בערב וימי שישי.

פשוט דיי.

שאדע את המשכורת במוסך אני אעדכן.

דרך אגב, איזה עבודה היא לא רוטינה?

גם בהשכרה זה רוטינה - דוחות, רכב, נכנס, רכב יוצא, דלק, דוחות דוחות דוחות.

מה שמשתנה זה קצת התיירים. לרוב זה אותה אוכלויסה שמגיעה אלינו.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני רשמתי לך את חוות הדעת שלי כמחסנאי לשעבר במוסך (אפילו ביותר ממוסך אחד).

במוסכים שאני עבדתי אופי העבודה היה מאוד פיזי וחזרתי הבייתה כל יום מלוכלך, מסריח וגמור מעייפות.

לא יודע מה אופי העבודה במוסך שאתה מתעתד לעבוד בו...

פורסם

אם יש לך רקע במחסנים(אפילו צבאי), הייתי ממליץ לך לנסות להיכנס לאיזו חברת הייטק שיש בה ייצור.

אני דיי בטוח שהתנאים שם טובים יותר.

פורסם

השאלה העיקרית היא מה כולל ומה דורש התפקיד.

 

אם תהיה אחראי על ניהול ועיתוד מלאי (עכשיו או בהמשך), תעבוד עם מערכת ERP ותנהל את התקשורת

מול כל אנשי שרשרת האספקה, אזי אתה איש לוגיסטיקה. זה ימצב אותך כחוליה אסטרטגית בארגון, ילמד

אותך הרבה דברים חדשים, יפתח לך דלתות רבות בהמשך, ובניסוח הנכון גם יראה מצויין בקורות החיים.

 

לחילופין, אם התפקיד שלך מסתכם בלקחת משהו מהמדף, להביא אותו למכונאי ולרשום במחשב מה לקחת,

אזי אתה מחסנאי פשוט ומצוי, הערך שלך לחברה הוא נמוך, ולפיכך גם אין כ"כ לאן להתקדם.

 

יתכן ותצטרך להתחיל כעובד פשוט, וזה בסדר, רק תבדוק שבהמשך ישנן אופציות להתקדמות בתוך הארגון.

 

בהצלחה! 8)

פורסם

שקלת לעבוד במשטרה או בשב"ס?

פעם אחרונה שבדקתי, התואר שלך היה ישיים במוסדות אלו והוסיף אוטומטית 20 אחוז למשכורת ועוד כל מיני גמולים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
עוד מעט יהיה תואר, {קרימינולוגיה}אני דייל השכרה.

העבודה ממש תענוג.

 

גם בהשכרה זה רוטינה - דוחות, רכב, נכנס, רכב יוצא, דלק, דוחות דוחות דוחות.

מה שמשתנה זה קצת התיירים. לרוב זה אותה אוכלויסה שמגיעה אלינו.

 

 

סליחה, אבל.

דייל השכרה תענוג ?

אני הייתי בתפקיד הזה במשך שנה שלמה.

זה בהחלט עניין של טעם, אבל תענוג ?

 

זה העבודה עם הכי הרבה בילבולי שכל שהייתה לי אי פעם. ועבדתי המון בתחום השירות לקוחות פרונטלי ולא פרונטלי.

* למה בצבע אדום ?

* לא רוצה גטס, רוצה סיריון.

* 607 לחתונה? לא רוצה, רוצה את האאודי, אבל אין - אז תמצא לי !!

*והתיירים הצרפתיים עם הצרפתית שלהם! ועוד מתעצבנים בצרפתית שזה לוקח זמן. תביאו איתכם מתרגם ידפוקים !

 

סניף נסגר בשעה 18:00, ולקוח מגיע בשעה 17:57. שלום, באתי להחליף אוטו ... :2gunfire:

אווווףףףףף !!!

 

מזל שאני כבר לא עובד בזה.

 

ושלא נדבר על מה קורה כשלקוח מחזיר רכב עם דפיקה שלא הייתה :mad2:.

 

אז תראה.

אם העבודה הזו היא מעיניך פשוט מעולה.

אז לא.... לא כדאי לך לעבוד במחסן של מוסך. יהיה לך מ---א---ד משעמם.

 

אלא אם כן תהיה איש לוגיסטי כמו ש DERISH כתב. ואז יש יותר אחריות ויותר לחץ.

 

ב-ה-צ-ל-ח-ה !

פורסם
סליחה, אבל.

דייל השכרה תענוג ?

אני הייתי בתפקיד הזה במשך שנה שלמה.

זה בהחלט עניין של טעם, אבל תענוג ?

הכל תלוי בחבר'ה. שאתה עובד עם אנשים שיודעים לעבוד ולעשות צחוקים, הזמן טס ואתה נהנה.

שיש סניף שכולם בו פרצוף תשעה באב והלקוחות בהתאם, גם אתה תיהיה כך.

בכל מיקרה, אנחנו סניף יותר תיירותי מה שאומר הרבה פחות בילבולי מוח ולא צריך לעבוד עם הישראלים.

 

 

זה העבודה עם הכי הרבה בילבולי שכל שהייתה לי אי פעם. ועבדתי המון בתחום השירות לקוחות פרונטלי ולא פרונטלי.

* למה בצבע אדום ?

זה מה יש.

* לא רוצה גטס, רוצה סיריון.

לא אצילנו.

 

* 607 לחתונה? לא רוצה, רוצה את האאודי, אבל אין - אז תמצא לי !!

לא אמצא, לא מתחייבים לרכב מסוים.

רוצה , רוצה.

לא רוצה, יש עוד 5 חברות השכרה מעבר לכביש, הנסה את מזלך {הם לא ילכו.ובסוף יקחו מה שניתן}

 

*והתיירים הצרפתיים עם הצרפתית שלהם! ועוד מתעצבנים בצרפתית שזה לוקח זמן. תביאו איתכם מתרגם ידפוקים !

זה הכי כיף.

רק תביא כאלו.

אתה מדבר עם הידיים ויש רק צחוקים.

 

 

סניף נסגר בשעה 18:00, ולקוח מגיע בשעה 17:57. שלום, באתי להחליף אוטו ... :2gunfire:

אווווףףףףף !!!

סגור.ת בוא מחר.

החניון הוא חניון פרטי שנסגר בשעה 18:00.

 

 

מזל שאני כבר לא עובד בזה.

צודק. אבל אני חושב שלהיות נציג בפלאפון או אורנג' או סלקום ולקבל את כ-ל הצעקות של הלקוחות הלא מרוצים זה הרבה יותר קשה ומעליב...

 

ושלא נדבר על מה קורה כשלקוח מחזיר רכב עם דפיקה שלא הייתה :mad2:.

יש ריבים. אתה פשוט מסיים את זה יפה.

בודק כמה חוזים אחורה ומראה ללקוח שזה לא היה.

מתעצבן? אז מה.

זה מה יש.

הוא חתום על זה.

לרוב, ואני אומר, לרוב. הם לא מתעצבנים כי אתה מוכיך להם שזאת מכה חדשה.

 

 

אז תראה.

אם העבודה הזו היא מעיניך פשוט מעולה.

מעולה בגלל האנשים שאני עובד איתם. לא מעולה-השעות!!!

אז לא.... לא כדאי לך לעבוד במחסן של מוסך. יהיה לך מ---א---ד משעמם.

 

אלא אם כן תהיה איש לוגיסטי כמו ש DERISH כתב. ואז יש יותר אחריות ויותר לחץ.

אני אדע ביום רביעי.

 

ב-ה-צ-ל-ח-ה !

תודה רבה רבה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
יש הקפאת גיוסים למשטרה כרגע, ובכל מקרה משטרה זה חרא, עדיף לך שב"ס או מוסך, תאמין לי.

 

הייתי שוטר,עד שנת 2005

רוב החברים שלי ברחו משם.

הרעת תנאים חבל על הזמן.

ואם אתה מעוניין לדעת, ביטלו את התוספת של ה20 אחוז, זה נהפך ל6

אין גמול א

אין גמול ב

חוזה ל5 שנים - משרה בלתי צמיתה-משמע אין קביעות. רק 30% ישארו בקבע לתמיד.

בקיצור ממש הרעת תנאים.

ועם עבודה בשבת וחג ומועדים לשמחה להרוויח 4800 שקל????

חפשו תחברים שלכם.

באוויס אני ארוויח הרבה יותר אם אעבוד שבתות וחגים ולילות.

בכל מיקרה אני מרוויח יותר היום משוטר.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אחר כך מתפלאים שהמשטרה נראת ככה.

דורכים כל פעם מחדש על אחד המוסדות החשובים במדינה.

עכשיו הבנתי מאיפה התואר שלך, חבל שהוא לא ישים בשיט כל מקום אחר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הייתי שוטר,עד שנת 2005

רוב החברים שלי ברחו משם.

הרעת תנאים חבל על הזמן.

ואם אתה מעוניין לדעת, ביטלו את התוספת של ה20 אחוז, זה נהפך ל6

אין גמול א

אין גמול ב

חוזה ל5 שנים - משרה בלתי צמיתה-משמע אין קביעות. רק 30% ישארו בקבע לתמיד.

בקיצור ממש הרעת תנאים.

ועם עבודה בשבת וחג ומועדים לשמחה להרוויח 4800 שקל????

חפשו תחברים שלכם.

באוויס אני ארוויח הרבה יותר אם אעבוד שבתות וחגים ולילות.

בכל מיקרה אני מרוויח יותר היום משוטר.

 

מה שהוא אמר זה קצה קצהו של הקרחון, מדובר באחת המערכות הכי רקובות שיש.

מערכת שגורמת להצטער על היום שבו רק חשבת על להצטרף אליה.

פורסם

וזה לא היה כך. אני לא מבין מדוע פוגעים ולא מעודדים גיוס של אנשים חדשים איכותיים.

ומקורות פנימיים עוד אומרים לי שמי שיתגייס מתחילת 2012, בכלל יפגע כי לא יכירו בשום תואר.

המטרה של המשטר היא אחת: להוריד את נטל המשכורות הגבוהות.

המשטרה הבינה שרוב התקציב הולך לפנסיות של השוטרים והמטרה היא להוריד את השכר במטרה שהפנסיה לא תיהיה שמנה.

כי אם אתה משתחרר בדרת רב סמל בכיר או רב נגד {= לסגן ניצב במשכורת-12 אלף ברוטו} אז הפנסיה היא 8.

לפי דעתי, אדם שעובד שבתות חגים ומועדים לשמחה, לא יושב עם המשפחה בליל הסדר כי הוא במשמרת, מגיע לו כל הטוב שבעולם. גם אם מדובר בפנסיה מוקדמת {גיל 53 עם עדוד פרישה} וגם בפנסיה נדיבה כי אדם זה הפסיד הרבה.

אולי יום אחד המשטרה תחזור למקורות שלה ותשקיע בגיוס איכותי של אנשים עם תארים כמו בארה"ב. שם האקדמיה לשוטרים שונה לחלוטין משלנו.

ידע זה כוח ובמשטרת ישראל עובדים יותר עם כוח, הרבה פחות עם מוח. חבל.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...