Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שנכון נכון, זה בדרך כלל מה שקורה בהולסיילים. הבעיה עם רייבאן שהם לא מורידים כמעט דבכרים מייצור, ככה שכמעט תמיד הכל באותו מחיר., לפעמים אפילו למעלה מהמקור, לדגמ ה"טייסיפ" הקלאסיות שבוינטאג' הולות לא מעט בכלל.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארץ אתה יכול לקנות גם משקפיים בנות 4 ולשלם אותו מחיר כאילו ירדו הרגע מפס הייצור (מקרה אמיתי שקרה לי עם זוג Bolle שהתבררו כמשקפיים משנת 2004, ונרכשו ב-2008 ).

 

 

חשוב לקנות משקפי שמש באופן חכם

בגדול משקפי שמש נחלקים לשני סוגים -

המעצבים

החברות

 

אלה של מעצבים נמכרים בארץ במחיר ה-ר-ב-ה יותר גבוה ממחירם בארץ המוצא או ארה"ב, את אלה של החברות הגדולות מוכרים גם בארץ במחירים אטרקטיביים - אלא שצריך לעקוב.

 

יש בדיוטי פרי מידי פעם מבצעים על BOLLE \ ARNETTE \ OAKLY או משקפי שמש אחרות שהיו באופנה כשהייתי בתיכון :)

חוץ מזה יש אצל היבואנים הנחות כל פעם שמתחלפת קולקציה.

הבעיה עם היצרנים האלה היא מיעוט החידושים - מה שאומר שיש דגמי-עונה שצצים והולכים ונמכרים במחירים מצחיקים, ויש דגמים שמיוצרים כבר שנים, להם יש ביקוש כל הזמן, ועליהם לא ממהרים להציע מבצעים.

 

אצל המעצבים זה לא המצב - משקפי השמש שלי, של רוברטו קוואלי, עלו לי 2800 ש"ח בשיא העונה לפני שלוש שנים.

חצי שנה אחרי הן כבר עלו 2200 באותה רשת, ושנה אחרי חבר הזמין זוג זהה לשלי ב250 דולר מארה"ב (במקביל בארץ הן נמכרו כקולקציה ישנה ב1600 ש"ח)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

השרשור הזה עורר בי חשק למשקפיים חדשות :lol:

 

מישהו שכבר הזמין מאיביי יכול להמליץ על דגם\מוכר ספציפי? מצאתי את המוכר הזה, מה אתם אומרים?

 

(*לא ממש אכפת לי שהן מזוייפות, במקרה הזה אני לובש אותן רק ליופי וממש אין לי רצון להוציא כרגע 500~ שקל על זוג חדש ומקורי :?)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סתם אם למישהו בא לדעת: הזמנתי בסוף זוג ב20$ וקיבלתי אותם אתמול (המשלוח לקח בערך שבוע עבודה), מה שאני יכול להגיד זה שמי שלא חקר לעומק איך לגלות זוג מזוייף בחיים לא יגלה שהזוג מזוייף (וגם זה רק אחרי בדיקה של המשקפיים מקרוב), הדרך היחידה לגלות שהן מזוייפות היא לגעת בסמלים של הRB משני הצדדים של העדשה ולהרגיש שהם מודבקים ולא חרוטים, וחדי העין יוכלו גם לשים לב שהסמל על העדשה הימנית נמצא טיפה יותר ימינה לעומת זוג מקורי (מצחיק שדווקא בקטע הזה הסינים האלה נפלו, את כל החריטות על גשר המשקפיים ועל הזרועות הם עשו אחד לאחד, אבל במיקום של הסמל על העדשה עצמה הם פישלו :?)

 

תמונה של המשקפיים (הגיע עם קופסא של ריי באן, חוברת הוראות, נרתיק, מטלית ניקוי והמשקף עצמו)

 

imgp6540.jpg

 

אני מרוצה :-)

פורסם

אתה אולי מרוצה אבל תאמין לי שהעיינים שלך לא! אני מאוד מקווה בשבילך שלא ייגרם להן נזק בלתי הפיך כתוצאה משימוש אינטנסיבי בשמש... :-(

פורסם

כבר כמה שנים שאני לא הולך עם משקפי שמש בכלל, ככה שנזק יותר גדול בטוח לא ייגרם (אלא אם כן העדשות האלה ממרכזות את כל הקרניים של השמש ישר לתוך העין :shock:)

פורסם

כשהעיניים שלנו חשופות לשמש האישונים מתכווצים, ע"מ לצמצם כניסת אור לעין ולהגן עליה מהקרינה.

בעת חבישת משקפי שמש הם מתרחבים, כדי להתאים לרמת התאורה החדשה.

משקפיים זולים אמנם מפחיתים את עוצמת האור, אבל אלוהים יודע מה מהקרינה הם מסננים. כיוון שהאישונים שלנו "מרגישים בטוחים" ומתרחבים - הרי שפוטנציאל הנזק גבוה הרבה יותר מאי חבישת משקפי שמש.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

מה לגבי חריטת יצרן העדשות בעדשות עצמם? גם את זה הצליחו לחקות?

אתה תרגיש הבדל בין עדשה מקורית ואיכותית לבין עדשה כזו, אם זה סתם בשביל פוזה תתחדש לך, אם לשימוש יומיומי אז לא מומלץ.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אתה מתכוון לRB (בעבר היה BL) שצמוד לציר של הזרוע? אם כן אז כן, אבל שוב, זה לא חרוט עם לייזר אלא מודבק.

 

כמובן שאני יודע שיש הבדל ענק בין העדשות האלה לעדשות מקוריות, אין לי ספק בכלל, אבל למטרה שלשמה קניתי את המשקפיים (הליכה מההאוטובוס למשרד לחדר אוכל למשרד לאוטובוס :|) זה מספיק לי בינתיים, זה לא שאני הולך לנהוג איתם כל יום...

אני לא יודע כמה קרינה העדשות באמת מסננות, אני מניח שאני אגלה שאני אהיה איתן הרבה בשמש ואראה כמה העיניים מתעייפות (או שאין קשר?)

פורסם
כשהעיניים שלנו חשופות לשמש האישונים מתכווצים, ע"מ לצמצם כניסת אור לעין ולהגן עליה מהקרינה.

בעת חבישת משקפי שמש הם מתרחבים, כדי להתאים לרמת התאורה החדשה.

משקפיים זולים אמנם מפחיתים את עוצמת האור, אבל אלוהים יודע מה מהקרינה הם מסננים. כיוון שהאישונים שלנו "מרגישים בטוחים" ומתרחבים - הרי שפוטנציאל הנזק גבוה הרבה יותר מאי חבישת משקפי שמש.

 

:mm_yeah:


×
×
  • תוכן חדש...