Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סדר גודל של 500 ש"ח לזוג עדשות.

עשיתי התאמה של כאלה לBOLLE ספציפיות שם זה היה יחסית קמור ומסובך.

 

שווה מאוד להזמין משקפי שמש מהאינטרנט, מנסיון, אבל רק מדילרים מורשים של חברות האופטיקה.

 

יצא לי לקנות את משקפי הBOLLE ישירות מהם [ניתן להזמין אצלם באתר ,כולל אופטי !] במחיר של כ100 דולר כולל משלוח , זוג שבארץ נמכר במעל 1000 ש"ח.

כמובן שזיוף זה לא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ללא ספק משתלם וללא ספק זיוף.

 

רק אדם נאיבי ביותר חושב שמה שמוכרים בארה"ב בחנות ב 99$ איזה צדיק הדור מוכר באינטרנט ב 25$.

 

 

 

לא רק שזה זיוף, ידוע לי מהמוכרים עצמם שזה זיוף.

אמנם הוא יחסית טוב אבל המקוריים שם נמכרים ב100$~.

ישנם איזה מליון סימנים לבדוק מקוריות במשקפיים האלה, בדקת את כולם?

אם תרצה אולי מאוחר יותר אעלה רשימה מסודרת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אז זה לא מקורי אלא זיוף והמוכרים מודים בזה בעצמם, עד כאן הכל בסדר.

 

השאלה היא אחרת, האם יש סיכוי שיגרם נזק בריאותי על ידי שימוש במשקפי השמש המזיופים? אם כן אז אין פה התלבטות בכלל.

פורסם

לא תוכל לדעת בוודאות את איכות העדשה וסינון הקרינה, אתה לא תדע באיזה תקן מיוצרת העדשות, אני מאמין שזה שיקול ברכישת משקפי שמש.

יש כאלה שלא מתפשרים על משקפי שמש איכותיות ויש כאלה שקונים מדוכן בקניון ב20 שקל, אותו עקרון לדעתי. זה שיש מדבקה UV-XXX לא אומר כלום חוץ ממה שרשום על המדבקה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

 

ישנם איזה מליון סימנים לבדוק מקוריות במשקפיים האלה, בדקת את כולם?

אם תרצה אולי מאוחר יותר אעלה רשימה מסודרת.

האם יש סימנים כאלה לסרנגטי? אני בונה על להזמין את דגם הדנטה.

משכנתא זה קל

פורסם
כמה עולה לך להחליף לעדשות אופטיות? העדשות קמורות או יחסית רגילות?

 

בין 200 ל-1000 ש"ח...

מחיר עדשות תלוי במספר, בקימורים, עם פולורייזר או בלי, כן ראי או לא...

אשתי משלמת שלוש וחצי לזוג עדשות, אבל היא חצי עיוורת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האם יש סימנים כאלה לסרנגטי? אני בונה על להזמין את דגם הדנטה.

 

אני לא מכיר את החברה, אני יכול לברר עבורך.

 

Nakamichi, תבדוק את כל הסימנים לגבי משקפי RAYBAN כמו שמתוארים בעמוד הבא:

http://reviews.ebay.com/Identifying-Fake-Raybans-on-eBay_W0QQugidZ10000000001827218

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

יש לי משקפיים שקניתי מאירוקה ב 700+ ש"ח לפני שנה, שנראות ככה:

http://www.starstyleinc.com/ray-ban-aviator-sunglasses-pic25154.jpg

ואין להם חצי מהסימנים שכביכול אמורים להיות על רייבאן (לפי הלינק שנתנו כאן)... אני איתם 4 שעות ביום לפחות, אין ספק שהעדשות איכותיות ולא מאמין שמדובר בזיוף - הן נקנו בכסף רב מחברה מסחרית גדולה. קוני הרייבאן הזול - אל תקחו כמובן מאליו את כל סימני הזיהוי האלה, הרבה מהם מונפצים לחלוטין.

פורסם

אשתי משלמת שלוש וחצי לזוג עדשות, אבל היא חצי עיוורת...

 

אה...אז עכשיו זה ברור איך היא בחרה בך! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אה...אז עכשיו זה ברור איך היא בחרה בך! :twisted:

 

בשביל לבחור בי מספיק חושמישוש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רק אני חכם מספיק לדעת שזה זיוף ולכן הזמנתי משקף AVIATOR ב5 דולר כולל משלוח?

אם זיוף לפחות שיהיה זול , לא נראה לי שאנשים מסתכלים לכם על המסגרת כדי לבדוק אם רשום RAYBAN.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תשמע מקסצר - תקרא לי פראייר אבל אני הלכתי וקניתי זוג של רייבן ב-600 ש"ח בחנות אופטיקה - משוגע הא?

ותאמין לי שאין לי כסף אקסטרא לבזבז.

אבל אני נוהג כל היום, וכל היום המשקפיים האלו עליי.

 

לפניהם היו לי משקפי שוק ולא הבנתי מה הקטע עם לשלם פי 10 על אותו מוצר. ממש לא אכפת לי מה כתוב עליו.

 

אחרי ששחכתי את המשקפיים שלי בבית ונהגתי יום עם משקפיי שמש איכותיים של חבר, לא יכולתי לחזור למשקפי זבל שלי.

אז הלכו כמעט 4 ימי עבודה. באסה. אבל זה שווה.

פורסם
רק אני חכם מספיק לדעת שזה זיוף ולכן הזמנתי משקף AVIATOR ב5 דולר כולל משלוח?

אם זיוף לפחות שיהיה זול , לא נראה לי שאנשים מסתכלים לכם על המסגרת כדי לבדוק אם רשום RAYBAN.

 

ואיך מחשבים את הנזק לעיניים כתוצאה מעדשות סוג ז' ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...