Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקמיצי , אני התכוונתי לכל האנשים שקונים זיוף ביוקר , זיוף זה זיוף הכל אותו זבל.

אין לי טענות למי שמרכיב משקפיים איכותיות בכיף , השאלה למה

אתה נוהג איתן אז סבבה , אבל יש כאלה שקונים סתם לים , יודע מה , גם סבבה

אבל מי שקונה זיוף ב25 דולר או 50 דולר לדעתי זה בזבוז אם זיוף אז שיהיה לפחות זול

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל מי שחשב ש"דפק" את המערכת וקנה אייבן ב25 דולר מקוריות הוא טועה, הרייבן שהוא יקבל הן זיוף סיני, זיוף מאד טוב אבל עדיין סיני..

הזמנתי כאלה גם, רק אחרי שהשתמשתי בהן, ואחרי זה השתמשתי במקוריות.. הבנתי את ההבדל..

אם זה במישקל, או באיכות, או בכל דבר אחר..

Flash Red VW Corrado 16V

פורסם
יש לי משקפיים שקניתי מאירוקה ב 700+ ש"ח לפני שנה, שנראות ככה:

http://www.starstyleinc.com/ray-ban-aviator-sunglasses-pic25154.jpg

ואין להם חצי מהסימנים שכביכול אמורים להיות על רייבאן (לפי הלינק שנתנו כאן)... אני איתם 4 שעות ביום לפחות, אין ספק שהעדשות איכותיות ולא מאמין שמדובר בזיוף - הן נקנו בכסף רב מחברה מסחרית גדולה. קוני הרייבאן הזול - אל תקחו כמובן מאליו את כל סימני הזיהוי האלה, הרבה מהם מונפצים לחלוטין.

 

סימני הזיהוי ממש לא מונפצים, אלו מהסימנים לא נמצאים אצלך? חריטות BL נמצאות על העדשות? כיתוב RAYBAN על גשר המשקפיים קיים? תוכל להעלות תמונות באיכות גבוהה שלהם?

לא שאני מטיל ספק חלילה בחברה מוכרת וגדולה של משקפי שמש בארץ אך יש חברות גדולות יותר שנפלו לתרמיות זיופים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
לכל מי שחשב ש"דפק" את המערכת וקנה אייבן ב25 דולר מקוריות הוא טועה,.

 

למה טועה? הוא באמת קנה אייבן! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מתעלק..

אתמול ראיתי משקפי שמש של רייבאן באיזו חנות בירושלים שמחירם עומד על 990 ש"ח.

 

באיביי ראיתי את אותו הזוג בדיוק ב89.9 $ כולל משלוח.

 

האם לדעתכם במחיר כזה יש סיכוי שאקבל זיוף או שהזיופים נמכרים במחירים נמוכים משמעותית? (כמו שפותח השרשור ציין. 25$)

 

וגם אשמח לקבל המלצות למוכרים שקניתם מהם ויצאתם מרוצים באיביי.

 

תודה!

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

חברים, יש המון משמעות לעדשות מקוריות מעבר לעובדה שהן מיוצרות ע"י היצרן.

מי אמר לכם שהעדשות בכלל מסננות קרינה? או שמסננות מספיק?

אפשר לרכוש היום בחנויות בשוק משקפי שמש "מאגניבים" ב-20 שקלים אבל נראה לכם שהן מסננות קרינה?

 

בקיצור: אולי זיוף מדוייק אבל עדיין זיוף ובוודאות מזיק לעיניים. חבל שתגרמו לעצמכם נזק!!!

פורסם

לציבור האנשים שחושבים שגילו את אמריקה (תרתי משמע), קחו עצה ממי שחשב בדיוק כמוכם אבל חקר וגילה את האמת.

 

המשקפיים הללו הנמכרות באיביי ב-25 דולר הן זיוף בוודאות, ואני אומר זאת לאחר שחקרתי והשוויתי את מקור כל הסימנים\חותמות\מספרים ואיך הם אמורים להיות על משקפיים מקוריות לעומת זיוף.

 

הגעתי לרמה שידעתי כמה ספרות ישנן בברקוד על הקופסא, ולאילו קבוצות הן אמורות להיות מחולקות על הקופסא של המשקפיים.

למדתי מאיזה חומר אמורה להיות עשויה מטלית ניקוי של רייבאן מקוריות לעומת חיקוי.

למדתי מה אומרת כל ספרה או אות בשם של הדגם.

למדתי את ההיסטוריה של רייבאן ומתי בדיוק הם עברו ארץ ייצור וזכיין מארה"ב לאיטליה וכו' וכו' וכו'

 

בקיצור,

כן אני קצת משוגע, אבל אני עושה שיעורי בית ;)

פורסם

לדעתי אם לקנות משהו כזה צריך לקנות מקורי שיהיה מאה אחוז מקורי. אני גם רכשתי לפני כשנה וחצי רייבאן מקוריים ב1250 שקל(דגם עם פולורוייז) ואני מרוצה מהשמיים.

אין טעם לקנות מותג בזול, האיכות תהיה בהתאם. זה ברור מאליו שזה זיוף ואני לא מבין איך חלק מהאנשים עדיין חיים בסרט שזה אמיתי.

פורסם

קניתי השבוע אוקלי ב 15$ באיביי מהונג קונג. יום אחרי קיבלתי הודעה מאיביי למייל שהמוצר הוסר מה"מדפים" עקב פגיעה בזכויות יוצרים או משהו כזה.

לא שחשבתי מראש שהם מקוריות, פשוט אני לובש אותם על הראש יותר מאשר על העינים ולא מצאתי בדוכני ה20-50 ש"ח משקפיים שנראות טוב מספיק כמו החיקויים האלה.

פורסם

הגעתי לרמה שידעתי כמה ספרות ישנן בברקוד על הקופסא, ולאילו קבוצות הן אמורות להיות מחולקות על הקופסא של המשקפיים.

למדתי מאיזה חומר אמורה להיות עשויה מטלית ניקוי של רייבאן מקוריות לעומת חיקוי.

למדתי מה אומרת כל ספרה או אות בשם של הדגם.

למדתי את ההיסטוריה של רייבאן ומתי בדיוק הם עברו ארץ ייצור וזכיין מארה"ב לאיטליה וכו' וכו' וכו'

 

בקיצור,

כן אני קצת משוגע, אבל אני עושה שיעורי בית ;)

 

או שהיית בודק עם רייבאן ומבין הMSRP הוא 99$ ומעלה ומבין שאים סיכוי שהמחיר הוא 25% מהמחיר גם בwholesale.

אי ביי מספק הרבה מאוד דברים במחירים מצחיקים, אבל משקפיים מקוריות, ביגוד וחלקי אלק' חדשים בדרך כלל נעים על תחום ה10%-20% פחות מהמחיר המקורי פחות או יותר, להוציא סיילים והולסיילים. עם זה מחיר בדיחה, זה לא מקורי ו/או מחודש ו/או משומש

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

שכחתי לציין שלא דיברתי על המשקפיים הנמכרות ב-25$ בלבד, אלא על כל אלה שנמכרות בין 25 ל-70 דולר.

ה-MSRP בדרך כלל גבוה בהרבה מהמחיר שבו המוצר נמכר במציאות.

פורסם

לא במקרה של משקפי שמש דוגמאת ריי באן ואוקלי, המחיר הוא די גלובלי באירופה וארה"ב ומשתנה רק לפי המס. רק בארץ ישנה צליבה במחירי המשקפיים והשעונים. ההבדל עובר לא פעם את ה200%. אני בכל מקרה מזמין דברים כאלו מחו"ל דרך חברים שבאים והולכים ודרך מוכריפ פרטיים באיביי שמוכנים להצהיר על מחיר נמוך דרסטית ולרשום משומש על התעודת משלוח. ככה אני קונה משקף ב100$ ומשלוח ולא משלם מסים. הדבר נכון גם כלפי מוצרי אלק'

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

 

הגעתי לרמה שידעתי כמה ספרות ישנן בברקוד על הקופסא, ולאילו קבוצות הן אמורות להיות מחולקות על הקופסא של המשקפיים.

למדתי מאיזה חומר אמורה להיות עשויה מטלית ניקוי של רייבאן מקוריות לעומת חיקוי.

למדתי מה אומרת כל ספרה או אות בשם של הדגם.

למדתי את ההיסטוריה של רייבאן ומתי בדיוק הם עברו ארץ ייצור וזכיין מארה"ב לאיטליה וכו' וכו' וכו'

 

בקיצור,

כן אני קצת משוגע, אבל אני עושה שיעורי בית ;)

 

האם המשקפיים הנמכרות ברשת ארוקה הן מקוריות? אני מתאר לעצמי שכן, אלא שגם אני לא מצאתי את כל המאפיינים המעידים על אותנטיות משקפי ריי-באן כפי שהוצגו בקישור שניתן כאן.

:idea:
פורסם

קניית משקפיים חכמה באיביי תהיה מקולקציות בנות שנתיים נניח, אז בארה"ב המחיר מגיע ל-50% ממחירו של אותו זוג כשהיה חדש, או מקביל מהקולקציה החדשה.

 

בארץ אתה יכול לקנות גם משקפיים בנות 4 ולשלם אותו מחיר כאילו ירדו הרגע מפס הייצור (מקרה אמיתי שקרה לי עם זוג Bolle שהתבררו כמשקפיים משנת 2004, ונרכשו ב-2008 ).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי


×
×
  • תוכן חדש...