Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

היום ניסו להרכיב לי את ה-BIT 1 אך ללא הצלחה בהתחלה השמיע לי רעשים בעת הדלקת ה-CD מעיין פקים כאלה לאחר זמן קפא וכרגע אין סאונד באוטו מבקש עזרה מכול מי שמכיר את הבעיה

 

אם מישהו יודע מי היבואן בארץ זה יוכל לעזור לי מאוד

 

תודה

 

אביעד

פורסם

היבואן הוא אודיו סיסטמס

 

איפה קנית את הביט1 ובכמה? כמובן - בכמה זה עניין אישי שלך לחשוף.

 

עד כמה שידוע לי היה שדרוג חומרה באחת הגרסאות והנושא הזה נפתר לחלוטין אחרי זה - איך בדיוק התהליך מתבצע אני לא יודע כי זה תלוי דרך מי נרכש הביט1 תוודא שהיבואן לרכישה שלך הוא אודיו סיסטמס - יבואן מעולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לב שעל הברקוד שעל המכשיר רשום - Bit One.1

הנקודה אחד מסמל את הגרסה שאמורה להיות עם כל העידכונים והתיקונים.

פורסם

בדקתי את הלינק שלך זה לא רעשים כאלה הרעשים אצלי זה רק בהדלקה של המכשיר הרעשים זה כמו שתיקח כבל RCA שמחובר למגבר ותקיש על הכניסה שלו אז יש מעין פיצוצים כאלה בכול מקרה הבעיה שלי זה שאין כרגע סאונד בכלל אני מפחד שהמכשיר נפגע בהתקנה למרות שבהתחלה היה סאונד. המכשיר עובד והמחשב מזהה אותו אבל אין סאונד יש לציין שהמתקינים מבינים עניין

אם משהו יכול לתת לי את המספר של דרור מאודיו סיסטמס זה יעזור לי

פורסם

רשמתי לך את התשובה בה"פ למה שאני חושד שהבעיה שלך נגרמת ממנה.

 

תשדרג גרסא כי כנראה שאתה עובד על אחת מאוד ישנה ויש שם בעיה של כיבוי והדלקה של המכשיר שתוקע את הביט1 עד שאתה מנתק אותו מהמתח.

 

אם הHU שלך נכבה בין מעבר לרדיו וCD - אתה בצרות אם אתה עובד על הגרסא הזו... (אני מדבר כאן על גרסאת תוכנה אז הבעיה פטירה לחלוטין).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תן קצת פרטים:

 

מה הוא מקבל ולאיזה כניסות

 

 

כמה נקודות לבדיקה:

הפאק שאתה שומע - הוא אחד, או יותר? אצלי יש תמיד כזה פאק בהדלקה (אך הוא פאק בודד) אם זה סידרה אולי יש לך בעיה של חיבור החשמל (נכבה, נדלק ...)

 

תתחיל לוודא דברים בסיסיים - האם כל המגעים מחוברים טוב (היה לי כבר פעם שלאחר ההתקנה החיבורים זזו מהמקום ואז אין סאוונד).

 

בקיצור תתחיל לוודא שכל החיבורים בסדר לפני שמתחילים לדאוג מתוכנה או בעיות של המכשיר. בהרבה מקרים זה חוסך הרבה דאגות.

 

בהצלחה

 

ואגב - אני מאוהב במכשיר הזה, אז תתעודד, לאחר שתפטור את הבעיות זה מכשיר ששווה את המאמץ

 

עומר

 

 

 

האם לתצוגה יש חשמל?

HU : Alpine IVA-W202R Processor : Audison Bit One, Comp: Hertz MLK 165, Amps : Rainbow Beat4 (comp), Rockford 1001BD (sub) SUB: Stereo integrity MAG V4

פורסם

עומר,

 

כמו שנראה ממה שפותח הת'רד תיאר לי זו בעיה ידועה בגרסאות המוקדמות של המוצר הזה.

 

היה קטע שאם היית מכבה ומדליק את הביט1 מהר מידי - הפרוססור היה נכבה אבל ממסרי ההדלקה של המכשיר היו נשארים במצב דלוק.

 

היות והביט1 לרוב מחובר ישירות למצבר הוא לא נכבה יותר לעולם (גם אחרי ניתוק סוויץ') עד אשר תנתק את נעל כבלי החשמל שלו ותחזיר חזרה - כל עוד הוא במצב הזה המכשיר דלוק אבל הפרוססור בעצם כבוי ואתה לא יכול להדליק אותו כי המכשיר כבר דלוק.

 

בפועל מה שנראה זה שהמכשיר דולק והכל תקין אבל אין סאונד...

 

איך יודעים שזו אכן התקלה - מכבים את הרכב מביטים בפרוססור - אם אחרי חצי דקה הוא עדיין לא נכבה - זו התקלה.

 

שדרוג תוכנה יפתור את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עומר שלום!

אפשר להגיד שזה פאק בודד בהדלקה ,החיבורים בסדר בדקנו המכשיר עובד אבל אין סאונד הפיוז נראה בסדר וכמו שציינתי היה סאונד בהתחלה בכיבוי של האוטו ובהדלקה שוב נעלם הסאונד

אני מקווה לטוב

תודה

אביעד

פורסם

אדי

 

אתה לא פולני, אתה אינציקלופדיה מוורשה.

 

כבר הבחור הרוויח טיפ.

 

אני עדיין דוגל בבדיקה של הנושאים הבסיסיים כמו חיבורים לפני שרצים לשידרוגי תוכנה.

 

איך שלא יהיה, נראה שיש כאן מספיק דרכי פעולה כדי להתקדם לפתרון.

 

נ.ב. בהצלחה עם ההתקנה החדשה שלך

 

עומר

HU : Alpine IVA-W202R Processor : Audison Bit One, Comp: Hertz MLK 165, Amps : Rainbow Beat4 (comp), Rockford 1001BD (sub) SUB: Stereo integrity MAG V4

פורסם

או קיי או קיי - שיניתי את הסמלון!

 

אני פולני :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...