Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול היה לי קצת זמן פנוי אז החלטתי לעשות ווקס למאזדהליסינג שלי.

זאת אחרי ששטפתי אותה עם שמפו טפלון לרכב של דופונט.

השתמשתי בטרטל ווקס ירוק ומכונת ווקס חובבנית בשביל לא לעבוד קשה.

 

האוטו נראה ומרגיש כאילו הוציאו אותו היום מהחברה :-)

 

תוצאות לפניכם:

תמונה_771.jpg

תמונה_772.jpg

תמונה_774.jpg

תמונה_779.jpg

תמונה_780.jpg

Polo 2012

פורסם

נראה מדהים! הצבע מתלבש טוב על המאזדה

עשה לי חשק גם לעשות ווקס ליונדאי.

מה ההבדל בין הווקס הירוק לכחול? (אני משתמש בקביעות על הכחול)

 

נ.ב

אני חשבתי שסתם הכינוי של המאזדות 3 בפורום כאן הוא המאדזהליסינג אבל אכן שלך היא ליסינג אז הבנתי מה כוונתך. 8)

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

גבר זה ניראה טוב אבל זה גם הכל כי האוטו פשוט חדש. יש לי קורולה בת שנה וחצי והיא גם ניראת אחרי כל שטיפה כאילו רק יאצה מהחנות..

פורסם

אם אפשר לשאול (ולבקש תמונה)-באיזו מכונת ווקס מדובר?

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הנה שרשור שפתחתי לפני איזה 4 שנים בנושא,

מאז השתמשתי בה אולי 3 פעמים, העבודה קצת קשה כי גם צריך לדאוג לנקות את הפירורים של הווקס.

Polo 2012

פורסם

רכב מדהים!

 

יכול להיות שעקפת אותי היום ברחוב הירדן ברמת-גן ב-14:00? בדרך נמיר לכיוון צפון בשעה 00:25 לפנות בוקר? או בדרך אלוף

שדה מערבה בשעה 13:30 אתמול? או באיילון מתחת לגשר קיבוץ גלויות שלשום ב-08:00? או בפתח-תקווה בז'בוטינסקי שלשום

ב-10:00 וב-10:10? ובז'בוטינסקי בבני-ברק שלשום ב-10:18? ובז'בוטינסקי ברמת-גן ב-10:23? וב-10:30 בארלוזורוב

בתל-אביב? או שעקפת אותי בדרך השלום בתל-אביב לכיוון עזריאלי ב-12:40 ובו זמנית חלפת מולי מכיוון עזריאלי באותה שעה?

 

בטח יש לך קילומטראז' בשמיים :wink:

פורסם

רועי - אני עקפתי אותך , ב מאזדה 6 , אבל לא יפה ונוצצת - לא שטפתי שבועיים .

 

תזכר , בסלמה ליד המשטרה , הסוס והעגלה הייתה אתה לא .:grin:

 

אחלה ז'אנטים היה לעגלה , באיזה חומר אתה מבריק אותם .

 

השארתם מאחור פס בפתיחה :wink: מכובד ( הריח לא היה משהו , תחליף לו אולי את השתיה )

 

למה - רכב יפה הוא יפה , צבע יפה הוא יפה , ועבודה יפה והשקעה שבצע - זה כל הכייף

- לדעתי יצא יפה - כל הכבוד , גם אני אוהב את הצבע הזה -

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

נראה מצוין. הצבע של מזדה מגיע מהחברה במצב מאד טוב מבחינה של גבשושיות בניגוד להרבה מכוניות אירופאיות.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

 

האוטו נראה ומרגיש כאילו הוציאו אותו היום מהחברה :-)

 

תוצאות לפניכם:

 

זה רכב חדש מן הסתם, אז זה קצת מצחיק לומר את זה.

:)

 

 

מצטרף לצוקרמן:

נראה לי שראיתי אותך כפול 20 פעם בחניון של העבודה שלי. פלוס 5 פעמים בחניון של הבניין. איך אתה מספיק להיות בכל כך הרבה מקומות במקביל? :)

 

נ.ב. נראה לי שאתה הבן אדם הראשון במדינה שעשה ווקס לרכב ליסינג (ועוד כשהוא חדש)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תתפלא, יש גם כאלה שלא רק עושים ווקס לרכבי ליסינג, אלא גם מתקינים בהם מערכות אודיו בעשרות אלפי שקלים.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רועי\אייל,

 

מה נפלתם עליו ?...

 

הבנאדם משקיע ברכב שלו,מה כואב לזרוק מילה טובה ?

 

 

מי ישמע אתם נוסעים באודי R8.

 

(אייל, עלייך ידידי אני בכלל מתפלא, אתה גם נוסע ברכב שלמעט הביצועים שלו, נראה 90% זהה לרכב "עדר של פראיירים" שמוכנים לשלם הרבה כסף כדי שעל הסיאט\סקודה שלהם ישימו סמל VW).

:lol: קח בקלות, אני מתלוצץ איתך.

 

באמת חבר'ה, לא עולה כסף לפרגן,גם אם יש לבחור רכב "עדר".

 

 

לפותח השרשור,

 

כל הכבוד על ההשקעה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עבודה יפה מאוד. כל הכבוד על ההשקעה (אם היה לי רכב ליסינג הייתי שוטף אותו אחת ל-3 חודשים לכל היותר).

Twincharger Stratified Injection

×
×
  • תוכן חדש...