Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
- חוקיות. על המקורית יש תקן אירופאי (E).

- עוברות טסט.

- תאורה: לשוליים היא עדיפה על פני נורה "צהובה", אך למרחק היא מאירה מעט פחות טוב (גם עם עדשה).

 

 

לכל חברי הפורום היקרים,מזמן כיביתי את מונה הודעות כדי לא לעלות לכם ביוקר בחשבון הסופי:wink:

לא היו לי את הפיליפס דימונד אך יש לי ועוד היו לי הרבה מנורות מהקטגוריה של דמוי קסנון וכרגע מורכבות אצלי נורות של אמריקן איגל בלו וויזון 4500K כשהגעתי לטסט היית חוצפן לשאול את הבוחן האם הם עוברות טסט והוא אמר לי שממש לא ושכדאי לי לפרק ולהחזיר לרגילות שלי כי אני סתם יפסל בטסט,כשהלכתי לסדר את כיוון האורות נאמר לי אצל בעל המקצוע שמאוד בעייתי לכוון את האורות עם מנורות כאלה שפיזור האור שלהן הוא לא ברמה של המנורות החוקיות הרגילות ואין באפשרותו לכוון את האורות בצורה הנדרשת לפי החוק,

כששוטר עצר אותי לבדיקה שגרתית הוא תהחיל לבקש ממני לשחק עם האורות אור גבוהה אור נמוך לאחר כמה שניות נאמר לי שהתאורה שלי אינה חוקית והוא חושב שיש לי "קסנון" ברכב,לאחר חפירה עמוקהו החלפת נורות לרגילות ליידו הסברתי לו שאלה נורות פשוטות שנותנות גוון אחר (ומצוין עליהן תו תקן אירופאי E )והוא בכל זאת הסביר לי שהנורה הזו אינה חוקית ואם לא היתי חייל הייתי נקנס\הרכב היה מורד מהכביש לא יודע מה בילבל שם,

אז כשכתבתי לבחור שמעליי האם הן חוקיות והאם עוברים איתם טסט עניתי על סמך מה שאני עברתי,אז באמת בואו ותגידו לי מה אני עברתי עם המנורות מהקטגוריה הזאת ותענו במקומי , כשהוא ביקש דעה לגבי פיזור האור של הפיליפס ידעתי לענות שלעולם לא היו לי כאלה ואין לי מושג איך הם מתפקדות.

 

בארצנו התקנון לרכב שהקסנון בו חוקי הוא רכב בעל מתזי מים ישירות לפנסים,או מגבים.

ככה הוסבר לי בצמפיון מוטורס , אם הוטעתי תקנו אותי.

 

גם הקסנון המקורי הוא מטרד סביבתי , תמיד הוא מסנוור ולא נעים לחלוף בשעת לילה מאוחרת על פני רכב עם קסנון .

 

 

אז שיהיה לנו יום טוב ונא אל תשפטו הודעות של כאלה שכן רוצים לעזור כאנשים שרוצים לעלות "מונה".

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...