Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת אוטו - audi a4 2002


shayisakov
שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם יש לך אפשרות שווה לבדוק את ה1.8T אבל רק אם הגיר ידני או אוטומט פשוט.

+1 למתלוננים על הדבק, זה פשוט בזיון, מתחת לכול חלק בד היה ספוג, אבל מהשנים או במפעל אין לי שמץ, הדבק המיס את הספוג, התוצאה הסופית זה דיסה בצבע אדום שלא מדביקה כלום.

גם הפלסטיקים לא משהו, מזל שאין הרבה ברכב :)

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עתיד.

תודה רבה על ההשקעה והעזרה! מעריך את זה מאוד.

השאלה שלי היא : טיפטרוניק זה לא בעצם רציף?

והאם כדי לרכוש audi a4 2002 טורבו 1800 ? שהוא גם טיפטרוניק? ולא ידני?!

וכמה הטורבו מבחינת אכילת דלק? ליטר אחד לשמונה?! או יותר?

וכמה עולה הטסט שלו? והטיפולים? האם שונים מגרסת ה2.0?

אני מצטער על ריבוי השאלות, אבל שאלתי כל כך הרבה אנשים וכל אחד סותר את השני, השתגעתי כבר.

אשמח שמישהו סוף סוף יבהיר לי את הדברים כמו שצריך, כי להתקע עם גיר דפוק זה הכי גרוע שיש.

תודה עוד פעם לכל העוזרים!

שי.

למה?! ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.8T נחשב הרבה יותר מוצלח ממנוע 2000, לפחות מבחינת צריכת שמן.

גיר רציף שמותקן במנוע 2000 ,מחייב החלפת שמן גיר כל 60.000 ק"מ - טיפול יקר, אמור להחזיק מעמד יותר מ 150000 ק"מ, אם השתמשו ברכב בצורה סבירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד.

תודה רבה על ההשקעה והעזרה! מעריך את זה מאוד.

השאלה שלי היא : טיפטרוניק זה לא בעצם רציף? לא, טיפטרוניק זה גיר אוטומטי סטנדרטי עם ניהול ידני, גיר רציף עובד על עקרון של קונוסים מקבילים

והאם כדי לרכוש audi a4 2002 טורבו 1800 ? מנוע ה-20VT מאוד אמין, עשיר במומנט, ובעל ביצועים טובים בהחלט מהלך מבורך. שהוא גם טיפטרוניק? שוב אני לא רוצה "להתפס" אבל עד כמה שידוע לי לא קיימת אודי A4 מסידרת B6 (שנת 02 עד 04) שהיא לא גיר רציף - ולא ידני?! אם בא בחשבון ידני אז כמובן זאת ההחלטה הנכונה, מה הדיון בכלל, עכשיו רק נשאר למצוא אחת.

וכמה הטורבו מבחינת אכילת דלק? הטורבו לא אוכל דלק, המנוע כן, בנהיגה רגועה המנוע הזה לא זללן, אך היות ויש הספק למנוע שימוש בהספק הזה מתבטא גם בדלק, אני מעריך ש-1/8 בנסיעה משולבת בהחלט הגיוני ליטר אחד לשמונה?! או יותר? בלחיצות יותר, ברגוע יש מצב לפחות

וכמה עולה הטסט שלו? היות והרכב קבוצה 6 הטסט שלו לא זול, כמה מאות בודדות יותר מהמקבילים ה"עניים" יותר והטיפולים? טיפולים זהים לחלוטין לכל מנוע 20VT של פאסאט\גולף\איביזה האם שונים מגרסת ה2.0? הטיפולים זהים בין הדגמים, יש טורבו שהוא חלק לא זול אבל אמין, מעבר לזה הרוב אותו דבר

אני מצטער על ריבוי השאלות, אבל שאלתי כל כך הרבה אנשים וכל אחד סותר את השני, השתגעתי כבר.

אשמח שמישהו סוף סוף יבהיר לי את הדברים כמו שצריך, כי להתקע עם גיר דפוק זה הכי גרוע שיש.

תודה עוד פעם לכל העוזרים!

שי.

שוב אני אומר אם זה גיר רציף - שכח מזה נקודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הטיפטרוניק הוא לא גיר רציף, הטיפטרוניק זה סוג של אוטומט שמאפשר אמיטציה של שליטה על ההילוך.

התיבה הרציפה בעיקרון זה תיבה ללא הילוכים, יחסי העברת הכוח מתבצעים עי שני קונוסים שמתרחבים ומתקוצים ובהתאם למצב משתה יחס העברת הכוח לגלגלים.

הטיפטרוניק לפי מה שזכור לי בסדר גמור, ברציף לא לגעת בשום אופן, הידני לפי העדפה שלך, האוטומט הרגיל גם בסדר.

 

עתיד הקדמתה, על הדרך הB6 הוא קבוצה 6? כי B5 זה קבוצה 5 :)

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם במיוחד לך עתיד!

גרמתם לי לא לעשות טעות מאוד גדולה!

לאחר קצת מחשבות וחיפושים מצאתי audi a4 שנת 2002

1800 טורבו 150 כ"ס וכמובן ידנית!

יד שלישית שמורה מאוד. טופלה במוסך מורשה אבל היא עברה כבר 180 אלף קילומטר.

רציתי לדעת האם כדי ללכת עליה?

קצת דואג לגבי הקילומטרז הגבוה

תודה מראש עוד פעם!

שי

למה?! ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם במיוחד לך עתיד!

גרמתם לי לא לעשות טעות מאוד גדולה!

לאחר קצת מחשבות וחיפושים מצאתי audi a4 שנת 2002

1800 טורבו 150 כ"ס וכמובן ידנית!

יד שלישית שמורה מאוד. טופלה במוסך מורשה אבל היא עברה כבר 180 אלף קילומטר.

רציתי לדעת האם כדי ללכת עליה?

קצת דואג לגבי הקילומטרז הגבוה

תודה מראש עוד פעם!

שי

 

ובנוסף לזה האם הטורבו עצמו בעייתי? אמין? אחרי כמה קילומטרז' הוא מת וכדומה?

וזה נכון שיש טורבו צריך לשים על ניוטרל למשך דקה לפני כיבוי המנוע?!

למה?! ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורבו + המנוע 20VT מאוד אמינים

אתה לא צריך לפחד מהקילומטראז' זה רכב יחסית מאסיבי שצולח את הקילומטרים ומזדקן בכבוד רב

מה שכן מן הסתם שזה צריך לבוא לידי ביטוי במחיר

בדיוק כמו שביום המכירה זה יבוא לידי ביטוי במחיר

 

אבל אם הרכב מתוחזק טיפ טופ אני לא הייתי מפיל עסקה על זה

שנת 2002 זה רכב של 8 שנים,

זה 18 אלף קילומטר לשנה זה לא כזה הרבה

 

טורבו צריך לצנן לפני כיבוי, אתה יכול להמתין במקום 30 שניות,

אבל אם נסעת רגוע דקה שתיים לפני הבית ולא גדשת - אז אין כלכך צורך לחכות

כך נהגתי בפאסאט 1.8 טורבו שהיתה לי בעבר, והטורבו עבר אצלי 78 אלף קילומטר בלי בעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנת 2002 זה רכב של 8 שנים,

זה 18 אלף קילומטר לשנה זה לא כזה הרבה

 

 

180,000 לחלק ל-8 שנים זה 22.5 אלף ק"מ לשנה..

לא מעט בכלל, אבל אם האוטו נראה לך והוא במצב מכני וחיצוני טוב, לך על זה.

לא תמצא הרבה A4 ידניות, במיוחד אם הן שמורות היטב ובמצב מצוין.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי. תודה על התשובות.

עתיד האוטו הזה עבר כבר 180 אלף

ללא שום החלפת טורבו אתה לא חושב שאוטוטו אני אצטרך להחליף אותו?

ואם כן כמה יעלה לי תיקון או החלפה של הטורבו עצמו?

תודה מראש

שי

 

נ.ב: הורדתי 10 אחוז מהמחירון לפני הבדיקה.

מה אתה אומר לגבי זה? זה בסדר?

למה?! ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים,

קבלו ביטול! למזלי ושמחתי בדקתי במוסכים המורשים שהאוטו טופל בעבר והיה שם בן אדם

מאוד נחמד שהואיל בטובו לומר לי שקילומטרז' כבר לפני מס שנים היה 200 אלף.

הבן אדם הוריד קילומטרז'!

וכמובן שירד מהפרק!

 

יש עוד אופציה מרופא יד שנייה טופל אך ורק במוסך מורשה נתניה

audi a4 2002 טורבו 1800

אבל טיפטרוניק.

השאלה שלי האם גם פה זה גיר רציף?

ואיך אני יכול לבדוק אם כן או לא?

תודה רבה!

למה?! ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפטרוניק זה לא רציף, תבדוק קודם שאכן מודובר על טיפטרוניק ולא סטרוניק או איך שקוראים לרציף.

לגבי הבדיקה פשוט מסתקלים על ידית ההילוכים אם יש שם DS אז זה רציף, אם יש שם D123 זה אוטומט או טיפטרוניק, בטיפטרוניק יש גם + ו - בציר השני.

 

טיפטרוניק

97b5af6e4b544dda7f7cc3927fb17c9aa87b418b.jpg

 

רציף , סטרוניק - שים לב לאותיות D ו S

03.jpg

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...