Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור 1.4TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי לשפר את המנוע הזה או שהוא נסחט יותר מדי?

כוונה לשיפור היא תוכנה / שבב וכדומה

האם זה אמין או מסוכן אני לא רוצה להסתבך עם מנוע דפוק

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנוע 160 כוח ידני.

ראיתי מלא מודעות על זה אבל הכל מבוסס על שמועות

 

השאלה האם למשהו יש מידע?

פורסם

אני במקומך(בעצם לא במקומך) היתי מחכה,כי זה מה שאני עושה.

עד שלא יהיו דעות חותכות בנושא שציפ' גורם לנזקים משמעותיים במנוע\לא גורם אני לא יעשה שום שינוי ברכב.

 

בן.

Got To love It

פורסם

עשינו ציפים לעשרות מכוניות עם מנוע 1.4TSI בכל ההספקים 122כ"ס 140כ"ס 150כ"ס 160כ"ס ו180כ"ס

גולפים, איביזות קופרה ואף אר ,שירוקו וגטות

לא ניתקלתי ברכב אחד שסבל מבעיה כל שהיא שקשורה לציפ גם לרכבים שמתדלקים בדלק 95 אוקטן

בהזדנותהראשונה שתהיה לי אני יעשה לוג למנוע מקורי ומנוע אחרי ציפ מעניין אותי איפה יהיו יותר תיקוני הצתה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
עשינו ציפים לעשרות מכוניות עם מנוע 1.4TSI בכל ההספקים 122כ"ס 140כ"ס 150כ"ס 160כ"ס ו180כ"ס

גולפים, איביזות קופרה ואף אר ,שירוקו וגטות

לא ניתקלתי ברכב אחד שסבל מבעיה כל שהיא שקשורה לציפ גם לרכבים שמתדלקים בדלק 95 אוקטן

בהזדנותהראשונה שתהיה לי אני יעשה לוג למנוע מקורי ומנוע אחרי ציפ מעניין אותי איפה יהיו יותר תיקוני הצתה

 

אני אשמח לעדכון בנושא.

 

כרגע יש חוסר ודאות לגבי המנוע הנ"ל, כפי שקראת גם בלינקים שהופנית אליהם אין מסקנה חד משמעית.

 

כן אני מבין גם אני ימתין היו לי ספקות לגבי המנוע בגלל שהוא קטן אבל כשנסעתי על הרכב נגנבתי לגמרי.

פורסם

גם אני כרגע הייתי ממתין עם צ'יפ.

אך ישנם שיפורים נוספים שלא קשורים ישירות למנוע ויעלו את ההספק:

דאון פייפ, הזרקת מתנול, צנרת וכו'.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן,הזרקת מתמנול לא תוסיף לו הרבה כ"ס במצב המקורי.

העלות לא תהיה שווה את התמורה.

אני במקומו(וזה גם מה שאני עושה) היתי ממתין עוד קצת לשמוע את מה שקורה למנועים האלה בארץ אחרי העדכון.

 

אביחי,אני אישית גם אשמח אם תוכל להעלות לוגים של המנוע במקור ומנוע לאחר העדכון.

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

לפותח השרשור,

אל תשים שום תוכנה על המנוע הזה. חכה... תקשיב לי, זה שווה את ההמתנה.

אין עדיין מספיק ידע על המנוע הזה.

מקווה שה-10 שניות שהקדשתי לתגובה הזאת ימנעו ממך הרבה כאב ראש בעתיד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הזרקת מתנול +דאון פייפ מוגדל יוסיפו כ10 כ"ס ויעלו 2500 ש"ח.

לדעתי מחיר סביר לחלוטין.

בטח ובטח שהרצון להגדלת האורווה לוחץ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לפותח השרשור,

אל תשים שום תוכנה על המנוע הזה. חכה... תקשיב לי, זה שווה את ההמתנה.

אין עדיין מספיק ידע על המנוע הזה.

מקווה שה-10 שניות שהקדשתי לתגובה הזאת ימנעו ממך הרבה כאב ראש בעתיד.

 

הורדת לי את כל האוויר.

אני בטוח יחכה עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...