Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אנחנו מחפשים משפחתית גדולה ומשומשת (2007-2008 שתענה על הדרישות הבאות:

1. מקום מספיק (ומרווח אם אפשר) בשביל סלקל+כסא בטיחות+בוסטר במושב האחורי

2. בטיחות - 5 כוכבים במבחן ריסוק + בקרת יציבות

3. תקציב עד 140,000

4. אמינות גבוהה ותחזוקה זולה

5. תא מטען גדול מאוד (סטיישן עדיף)

6. פתחי מיזוג אחוריים (לא כאלה מתחת למושבים הקדמיים) - אפשר להתפשר על זה

 

עד עכשיו בחנו את האפשרויות הבאות, כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה:

1. סובארו אאוטבק. רק 4 כוכבים במבחן ריסוק ואין פתחי מיזוג מאחור.

2. סובארו B4 סטיישן. אין בקרת יציבות ואין פתחי מיזוג מאחור.

3. פורד מונדאו סטיישן. אין בקרת יציבות ואין פתחי מיזוג מאחור (יש רק בתת הדגם Titanium שלא מגיע בסטיישן).

4. פאסאט. אי אפשר למצוא סטיישן ותחזוקה יקרה.

5. טויוטה קאמרי. עונה על כל הדרישות סה"כ. מראה קצת מיושן.

 

אשמח לשמוע דעות והמלצות.

תודה, דניאל

×
×
  • תוכן חדש...