Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רן ענה לגבי הביריונים. לא נעים לי לחלוק עליו...

לגבי מה שאומר הבחור, ששאל בבית הקפה - שטות גמורה.

בעל הבית לא היה כלל במקום! אז איך בירר ואת מי שאל? את המלצרית?

 

 

 

את הבעיה עם שוטרים יהיה לו קל לפתור.

הבעיה ההיא עם ה...

 

בכדי לצמצם את הבעיות:

 

Police-Woman-001.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לולא הייתי נוכח הייתי לא הייתי מגיב, מאחר וגם התערבתי בויכוח תמהה אני על תגובתו של "אלטו" שאני לא מזהה מיהו.

הבחורה והבחור היו ב"היפר" וכל תשובה הגיונית של הסובבים כולל התנצלות לא היתקבלו על ידם.

במיקרה כזה אין מה לעשות אלא לנתק מגע וגם זה היה קשה כי הם לא הצליחו להירגע וחיממו את עצמם בעד כלום.

פעמים אין ספור יוצא לנו לבקש בנימוס ממי שמנסה לחנות במיתחם לא לחנות ולחפש אלטרנטיבה, עד היום לא ניתקלנו בשום קושי, ואנשים בחפץ לב והבנה חיפשו וחנו במקום אחר.

"אלטו" - זה לא סיגנון יאה לכתיבה בפורום המכובד הזה, גם אם יש השגות והערות אפשר לכתוב בנימוס וללא התלהמות.

 

יום עצוב לכולנו בשל מותו של גיא בנו של נחום, בואו נפסיק לרגע את ההתלהמות והכתיבה בנושא כיאה ליום שכזה.

 

למשפחת קדמיאל איתכם בצערכם

 

אוהבים ומחבקים החברים במועדון.

משה גיא

סיטרואן ID/DS-19

שנת 1968

8)

פורסם

ראוי לציין (אומנם לא על ידי :oops: לא חשבתי על זה) שלזוג החביב הוצא לשתות קפה על חשבון אחר מהחברים, התשובה היתה בסגנון פחות או יותר: אני יכול לקנות את בית הקפה, את כל המכוניות ואותכם גם יחד.

אולי זה לא מקומי אבל כל מי שמכיר את אבי (שנחשב לאדם מאוד מאיים בדיבורו ובמראהו ;)) ואת שאר חברי השרון יכול להבין חוסר הבנה וחוסר יכולת לקבל התנצלות (שנאמרו מספר פעמים) גרם וגרר את המקרה מעבר לפרופורציות שלו. למרות שסטודנט, איש היי-טק, אדריכל, ועורך דין המואשמים\עוסקים במעשי בריונות נשמע כמו התחלה של בדיחה טובה.

 

וכמו שנאמר פה, בימים כאלו יש דברים שהם הרבה יותר חשובים,

למירי ונחום משתתפים בצערכם, שלא תדעו עוד צער.

פורסם

ההיתי במפגש ביום שישי האחרון ואם מישהוא התנהג בצורה מחפירה הרי זו הנהגת שהחליטה כנראה שהיא תחנה היכן שהיא רוצה ושאף אחד לא יתן לה עצות מאחר והיא תראה לכמה מבוגרים כפי שכנתה אותנו עם כמה טראנטס מיהיא ולמה היא מסוגלת.

לצערי נהגת זו הנה הישראלי המכוער ואני בז לה וכן למי שפתח נושא זה בפורום שכן תאורו הנו חד צדדי ורווי באי דיוקים

אבי שרייבר

פורסם
בסד הבנו אתם בסדר!

זה העולם דפוק....:-D...-רן

 

 

ממש היה מתבקש מה שכתבת - רן .

 

כמה נחישות צריך כדי להשמיץ ?

ולחפש כל בדל ומילה על מנ להשמיץ ? !

 

הפעם הגזמת .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

נראה לי שלפותח השרשור הזה שנמצא בפורום משנת 2007

לא היה מה לכתוב והרי זו הודעתו ה-19

אז כדי להראות נוכחותו החליט להציק

אז כדאי שנפסיק להתיחס וזהו

פורסם

הוער לי ע"י אחד ממשתתפי המפגש, כי תגובתי נתפסה כפגיעה בחברי המפגש.

נהפוך הוא, אין ולא היתה כוונה כזו להיפך, כמי שאירגן מפגשים וארועים

רבים, מוכרת לי התופעה של צרות העין והרצון לעשות דווקא, מצד מי שאינו מעורה

בתחום.

 

הבדיחה היתה שכל מי שנכח באירוע חש חובה להצדיק את אלה

שהיו בסדר, ממש אין צורך.

 

באחד מהמפגשים הגדולים בטוביה, כתבנו שלט גדול לציבור והסברנו את מהות המפגש

ואף הזמנו את אלה שהרגישו נפגעים, לכיבוד קל וצילומים משותפים עם הרכבים.

 

הצילומים הועלו לאתר שיתופי וחולקה לאנשים הכתובת ממנה יכלו להוריד את הצילום

לתיקיה שלהם, התגובות היו נהדרות, ובשבועות אחרי המפגש עדיין הגיעו אנשים

לחפש אותנו....

 

אז אם מישהו נפגע או נעלב ממה שכתבתי אני לוקח דברי בחזרה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אסף דני ורני לא בריונים...נקודה! - רן

ואיפה ההתנצלות על זה ? איפה ?:-D

 

 

לאן נעלם פותח השרשור, שהטיל רפש, ואולי שמע או ראה רק צד אחד של המקרה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

 

לאן נעלם פותח השרשור, שהטיל רפש, ואולי שמע או ראה רק צד אחד של המקרה ?

באמת תעלומה לאן הוא נעלם, אולי מי שחש עצמו נפגע מהדרך שבה הציג את המקרה,(ולפי התגובות יש לא מעט)

צריך לשלוח אליו הודעה פרטית ולדרוש בשלומו.

ארז רונן

פורסם
באמת תעלומה לאן הוא נעלם, אולי מי שחש עצמו נפגע מהדרך שבה הציג את המקרה,(ולפי התגובות יש לא מעט)

צריך לשלוח אליו הודעה פרטית ולדרוש בשלומו.

 

אמנם שלשום עשיתי זאת. שלחתי אליו ה"פ וביקשתי שיצור קשר טלפוני, ונשוחח על המקרה.

רציתי לנסות וללמוד האם אולי במקום כלשהו טעינו, אולי לא הבנו אותה, או לא הבינה אותנו,

אולי משהו אחר...

אך לצערי לא ענה לי. חבל ומוזר.

 

לילה טוב,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אמנם שלשום עשיתי זאת. שלחתי אליו ה"פ וביקשתי שיצור קשר טלפוני, ונשוחח על המקרה.

רציתי לנסות וללמוד האם אולי במקום כלשהו טעינו, אולי לא הבנו אותה, או לא הבינה אותנו,

אולי משהו אחר...

אך לצערי לא ענה לי. חבל ומוזר.

 

לילה טוב,

אבי נוף.

מודעת מכירה של הרכב שלו יש גם טלפון

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=239027

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
אתמול נכחתי במפגש מועדון ה- 5 בתחנת הדלק אלונית שבגעש.

חברי המועדון סגרו את הכניסה לחניון לכניסת הציבור אשר הגיע למקום לצרכים אחרים . במקום קיים בית קפה וסופר אלונית.

נוצר מצב בו לבאי בית הקפה שאינם חברים במועדון, לא היה מקום להחנות את רכבם בעוד החניה הציבורית הגדולה, היתה , כאמור, סגורה למרות היות פנויה במחציתה.

אחת מבאות בית הקפה ניסתה להסביר מדוע אין זה הגיוני לסגור חניה ציבורית ע"י קומץ אנשים. הסבריה העלו חרס.

חברי המועדון דיברו בזלזול, בגסות רבה בהתנשאות מכוערת כלפי האישה הפונה. מדובר בבריונות ובכוחניות !

ניתן להבין את דאגתם של בעלי הרכבים לרכושם ורצונם "לשמור מקום" לחברים, אבל אפשר גם אחרת. ניתן לשמור חלק מהחניה, ועדין לשמר יחסי אנושיים בין חברי המועדון וכלל הציבור.

אינני בקי בחוקיות ההתנהלות, אולם, לטעמי, הגרוע מכל היה ההתנהגות האיומה של חברי המועדון ונשותיהם כלפי אותה אישה. כשמתכוונים לישראלי המכוער, מתכוונים לאופן שבו החברים הללו התנהגו. חבל שקומץ חברי המועדון הנפגשים בגעש פוגעים בשם המועדון.

[/bחג שמח ומתוק מעוגות הקרם השמנת והגבינות למינהן,אני קראתי את כל מה שנכתב כאן וכעת אגיב כפי שאני רואה כאן,סימנתי ואני מקווה שזה יראה בציטוט היה מקום אחר פנוי,מועדון החמש לא מקיים את המיפגש שם ומתחם את חניות המכוניות כי מתחשק לו,אלא המועדון מיפגש השרון לצורך העיניין קיבל אישור לכך,כנראה שלגברת סימפטיה לא היה נוח לא התאים לה,לא היה לה מצב רוח קרי סבלנות או כל דבר אחר איני פסיכולוג אך את מיפגשי מועדון החמש באשר הם יש לכבד ,היא נענתה כפי שנענתה שוב לא היתי מצוי שם ואיני חושב שישנם ביריונים מילולית במועדון ומאמין אני שהוסבר לה בסבלנות ובאורך רוח ,אך יכלה היא לפי מה שהנני מבין להחנות במקום אחר במתחם חניון החניה הציבורית:)אז באמת אבל באמת כל הציבור מוזמן לכל מיפגש שהוא וכבדו את מיפגשי מועדון החמש

בידידות רבה

עופר בן צבי

×
×
  • תוכן חדש...