Jump to content

guymoshe

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי guymoshe

  1. גידי איש יקר מילותיו מהדהדות בראשי "כן, מותק שלי" לקטיה והילדים ולמשפחת מועדון החמש תנחומינו הכנים עדנה וגיא
  2. לולא הייתי נוכח הייתי לא הייתי מגיב, מאחר וגם התערבתי בויכוח תמהה אני על תגובתו של "אלטו" שאני לא מזהה מיהו. הבחורה והבחור היו ב"היפר" וכל תשובה הגיונית של הסובבים כולל התנצלות לא היתקבלו על ידם. במיקרה כזה אין מה לעשות אלא לנתק מגע וגם זה היה קשה כי הם לא הצליחו להירגע וחיממו את עצמם בעד כלום. פעמים אין ספור יוצא לנו לבקש בנימוס ממי שמנסה לחנות במיתחם לא לחנות ולחפש אלטרנטיבה, עד היום לא ניתקלנו בשום קושי, ואנשים בחפץ לב והבנה חיפשו וחנו במקום אחר. "אלטו" - זה לא סיגנון יאה לכתיבה בפורום המכובד הזה, גם אם יש השגות והערות אפשר לכתוב בנימוס וללא התלהמות. יום עצוב לכולנו בשל מותו של גיא בנו של נחום, בואו נפסיק לרגע את ההתלהמות והכתיבה בנושא כיאה ליום שכזה. למשפחת קדמיאל איתכם בצערכם אוהבים ומחבקים החברים במועדון.
  3. למירי נחום והמשפחה איתכם באבלכם הכבד. מחבקים ואוהבים עדנה ומשה גיא
  4. לאבי , שלי והחברים במפגששישישרון הצלחתם לרגש אותנו והוכחתם שנית וכרגיל את חברותכם המופלאה. כיף להיות חלק מכם תודה על הכול עדנה וגיא
  5. אבי וחברי שישישרון תודה על קבלת הפנים החמה, נישמח להמשיך ולהגיע למיגשי שישישרון. עדנה וגיא
×
×
  • תוכן חדש...