לולא הייתי נוכח הייתי לא הייתי מגיב, מאחר וגם התערבתי בויכוח תמהה אני על תגובתו של "אלטו" שאני לא מזהה מיהו.
הבחורה והבחור היו ב"היפר" וכל תשובה הגיונית של הסובבים כולל התנצלות לא היתקבלו על ידם.
במיקרה כזה אין מה לעשות אלא לנתק מגע וגם זה היה קשה כי הם לא הצליחו להירגע וחיממו את עצמם בעד כלום.
פעמים אין ספור יוצא לנו לבקש בנימוס ממי שמנסה לחנות במיתחם לא לחנות ולחפש אלטרנטיבה, עד היום לא ניתקלנו בשום קושי, ואנשים בחפץ לב והבנה חיפשו וחנו במקום אחר.
"אלטו" - זה לא סיגנון יאה לכתיבה בפורום המכובד הזה, גם אם יש השגות והערות אפשר לכתוב בנימוס וללא התלהמות.
יום עצוב לכולנו בשל מותו של גיא בנו של נחום, בואו נפסיק לרגע את ההתלהמות והכתיבה בנושא כיאה ליום שכזה.
למשפחת קדמיאל איתכם בצערכם
אוהבים ומחבקים החברים במועדון.