Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה צריכת הדלק בפיג'ו 206 1600 אוטומט?

והאם היא טובה יותר מהצריכה במאזדה 3 1600?

ועוד משהו, יש בעיות בגיר האוטומט של ה-206? ואיך האוטו מבחינת חיסכון? הוא נחשב כחסכוני?

פורסם

תלוי באופי הנסיעה. אם אתה נוהג בעיקר בדרכים בינעירוניות אין הבדל משמעותי. בתוך העיר אפשר לצפות ליתרון מסוים.

בכל מקרה ההבדלים בין השתיים לא אדירים - אל תצפה לחסכון בדלק אם אתה קונה 1,600-אוטומט...

פורסם

ל-206 ידנית יהיה יתרון של 20%-15% בהשוואה לדגם האוטומטי. תצרוכת הדלק המשוערת בתוך העיר (בהנחה שאין פקקים כל הזמן)

היא 1:11 בערך לעומת 1:9 בערך, וזה אומר שבמילוי מיכל של 30 ליטר, תוכל לנסוע 330 ק"מ עם הידנית לעומת 270 ק"מ לאוטומטית.

 

כל המספרים הללו הם הערכות, ויכולים להיות טובים (או רעים) יותר בהתאם לאופי הנהיגה שלך. אבל מה שבטוח הוא שעם תיבה ידנית

תצרוך פחות דלק. וזה אחרי ששילמת אלפי שקלים פחות ברכישת רכב ידני לעומת אוטומטי.

×
×
  • תוכן חדש...