Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר למחירון אפלאוז 98


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אוקיי אז ככה, יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 98 (הצורה החדשה).

בינואר שנה שעברה (1.2009)קניתי אותה במחיר של 18 וחצי אלף ש"ח (המחירון היה 18 אלף)- בגלל המצב המצוין שלה (98,000 ק"מ)

אני מתכנן למכור אותה בעוד כחודש וחצי (בעקבות טיסה לחו"ל).

הסתכלתי במחירון ולא האמנתי למראה עיניי! המחירון הוא 10 וחצי אלף, זה לא הגיוני שהמחירון נפל מ18 אלף ל10 וחצי

בקצת יותר משנה.

מישהו יודע מדוע זה קרה? ככל הנראה זאת נפילת מחירון מלאכותית, שמעתי שיצא חוק של זיהום אויר, זה קשור איכשהו?

פורסם

באיזה מחירון הסתכלת ? אם של יד 2 אז לא ממש שווה לדעתי.

ברר טלפונית דרך האתר/טלפון לסוכן ביטוח שלך מהו מחיר המחירון לרכב לפי לוי יצחק.

מי שירצה לעבוד לפי מחיר יד 2 שיבושם לו אך חלילה בקרות לרכב נזק תאונתי עד אובדן גמור כל החישובים החל מירידת ערך ועד טוטאל לוסט נעשים לפי מחירון לוי יצחק בלבד !.

בכלל רוב המכוניות משנת 98 שחוטות ואם הרכב שלך שמור,אל תמהר להוריד כל כך הרבה כסף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המחיר של 10 אלף הוא הריאלי לדייהטסו האלה - זה מחיר השוק.

 

אבל, כפי שאתה יודע הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים - עובדה שגם אתה קנית.

 

פרסם ואולי מישהו ישלם כסף טוב עליה.

פורסם
באיזה מחירון הסתכלת ? אם של יד 2 אז לא ממש שווה לדעתי.

ברר טלפונית דרך האתר/טלפון לסוכן ביטוח שלך מהו מחיר המחירון לרכב לפי לוי יצחק.

מי שירצה לעבוד לפי מחיר יד 2 שיבושם לו אך חלילה בקרות לרכב נזק תאונתי עד אובדן גמור כל החישובים החל מירידת ערך ועד טוטאל לוסט נעשים לפי מחירון לוי יצחק בלבד !.

בכלל רוב המכוניות משנת 98 שחוטות ואם הרכב שלך שמור,אל תמהר להוריד כל כך הרבה כסף.

 

הכל עניין של זמן !!! גם זמנו של יצחק לוי תם.

 

נמאס ממנו ! כבר שנים שהוא לא עוקב אחרי השוק !!! הוא חיי בתקופה של סובארו DL ומיצובישי לנסר...

וזה לא מן הסתם שאיגוד שמאי ביטח בישראל שם את ידו על המחירון של יד 2 .

המחירון הנ"ל הרבה יותר אמיתי לגבי שוק הרכב בישראל....

 

ואל תשכח שהלקוח הכי גדול של יצחק לוי הוא.... היא... חברת הביטוח (כל חברת ביטוח בישראל)

פורסם
המחיר של 10 אלף הוא הריאלי לדייהטסו האלה - זה מחיר השוק.

 

אבל, כפי שאתה יודע הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים - עובדה שגם אתה קנית.

 

פרסם ואולי מישהו ישלם כסף טוב עליה.

אני מבקש לא לזלזל בדיהטסו, היה לי אפלאוז 96' ידנית, ונהנהתי מכל רגע איתה. ולדעתי הוא אחד הרכבים היותר טובים שיש מהקטגוריה והמחיר שלה.

פורסם
המחיר של 10 אלף הוא הריאלי לדייהטסו האלה - זה מחיר השוק.

 

אבל, כפי שאתה יודע הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים - עובדה שגם אתה קנית.

 

פרסם ואולי מישהו ישלם כסף טוב עליה.

 

תשמע.. זה הגיוני להסתמך על עובדות, הרי אם היינו מדברים לפני שנה היית אומר ש-"18 אלף זה מחיר ריאלי לדיהטסו"

בכל מקרה, כבר בדקתי את הנושא, זה בגלל החוק של הזיהום אוויר, זאת הורדת מחירון מלאכותית לכן אין להתייחס אליה.

המחירון נהיה מאוד שכונתי ולא מדויק שלא כמו בשנים הקודמות.

רכב כמו שלי (98, ידנית, 111,000) בטוח לא שווה 10,000...

ובקשר לפראיירים? מבחינתי הפראייר הוא דווקא זה שמשלם פחות על רכב, אז אולי הייתי קונה רכב אחר, פחות שמור, בפחות כסף, ובשנה וחצי האלה הייתי מוציא עליה הרבה יותר כסף ממה שאפשר לתאר.

בינתיים אני רק שם דלק ונוסע, זה ההבדל חביבי..

פורסם

פיאט פנדה זריזה, חסכונית, זולה לאחזקה, מהנה לנהיגה, מודרנית (יחסית), זכתה בפרס רכב השנה לשנת 2004 ונמצאת בראש טבלת המכירות באירופה שש שנים ברציפות. בזכות לוי יצחק ניתן לרכוש רכב טוב ויחסית חדש במחיר מגוחך. אפלאוז מיושנת, שותה דלק ונסחרת במחיר מופקע ולא ריאלי ביחס למצב הרכב כמו כל יפנית בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...