Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב החלפת רכב הוחלט שלדרג קצת את המערכת.

ברכב הקודם היה קומפוננט של מורל PULSE ו 6X9 מאחורה של JBL.

מונו של SUNDOWN ו 4 ערוצים PULSE AUDIO BA4400 .

 

 

הציעו לי את המגברים מהסדרה KAPPA .

מדובר על ה FOUR וה ONE.

לפי מה שהבנתי זה מגברים ברמה גבוהה ,דיגיטלים שזה גם חסכוני בחשמל וגם במקום.(ממש קטנטנים).

האם שווה להחליף גם את המונו או רק את ה 4 ערוצים?

הסאב P3 כנראה נשאר, קדימה יבוא איזה קומפוננט נחמד עוד לא הוחלט איזה.

דלתות אחוריות כנראה יבוא איזה 5X7 (מאזדה 3) , בנוגע לדלתות האחוריות כדאי גם שם לעשות איטום?

פורסם

תראה, כל מה שבא מאינפיניטי והוא מסדרת הKAPPA, הוא מוצר טוב.

 

ברמקולים - סדרות הKAPPA והKAPPA PERFECT כאשר יש לתת עדיפות מכרעת לפרפקט.

 

במגברים מדובר על סדרת הקאפא.

 

גם סדרת הקאפא הישנה של המגברים של אינפיניטי היא סדרה מאוד טובה ותיזכר לימים לדעתי בקרב האנשים שבאמת אוהבים את התחביב הזה.

 

אבל... אינפיניטי מעולם לא הצטיינה בתמחור של המוצרים שלה ובמחיר שאתה תקנה מוצרים מסדרת הקאפא אתה יכול לקנות מוצרים טובים יותר או לפחות כאלו שיתנו לך יותר תמורה באותו הטיב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז זהו בגלל זה אני שואל האם שווה? ואם יש אולי אופציות יותר טובות.

אני יכול לקנות כל מגבר ב 2500 שח.

גם את המונו וגם את ה 4 ערוצים.

 

השאלה העיקרית היא האם שווה להשקיע ולהחליף את הסאנדאון 1000 שיש לי כרגע?

ואת ה 4 ערוצים שיש לי כרגע אני בטוח יחליף , פשוט אני עדיין לא סגור על מה, ואיזה סט הוא יגביר.

כשאני ימצא סט שאני יאהב אז כבר אני יחשוב עם מה להגביר אותו.

פורסם

לדעתי לא משתלם ,הסאנדאון SAE1000D הוא מגבר מונובלוק מצויין

תרכוש בנוסף מגבר 4 ערוצים סלסטרה FA475X ב-1800 שח ,ואת הכסף תשקיע בסט קומפוננט איכותי

אין צורך ברמקולים בדלתות האחוריות במאזדה 3 זה פשוט מיותר.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315325

פורסם

לדעתי

INFINITY KAPPA לא שווה לך יש מגברים טובים כמו סלסטרה ,הסאנדאון והרבאה אחרים.

תלוי מה אתה רוצה להגביר?

הסאנדאון SAE1000D הגברה טובה לסב

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...