Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותנו טויוטה ראב 4 שנת 2007,המחירון שלה הינו 128 אלף.

לאחרונה העמדנו את הרכב למכירה ופרסמתי אותו ב140אלף (כאמור,12 אלף יותר מהמחירון)

אני חושב שהמחיר הינו מוצדק ,האוטו עובר כל טיפול בזמן ובמוסך המורשה לכך.

הרכב עובר ווקס פעמיים בשנה.

היום הרכב עבר גם פוליש+ווקס.

הרכב מאוד שמור נקי מאוד מבפנים.

הרכב עבר תאונה קלה מקדימה בה הוחלפו שני הפנסים,לא אשקר על כך אבל חוץ מזה הרכב במצע נהדר טפו טפו טפו.

האם זה מוגזם מדי לדרוש את המחיר הנ"ל?

 

 

דור.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראשית, זכותך לבקש בעבור הרכב שלך כל מחיר שתרצה - זה רכוש שלך ואתה בוחר בכמה למכור.

 

לדעתי, הסכום שאתה דורש לא לגיטימי. הרכב שלך אינו מבוקש במיוחד, ולדבריך לא יוצא

דופן לטובה מרכבים אחרים מסוג זה בשנתון שלך.

 

אגב, כמה ק"מ עבר?

פורסם

לדעתי נספחת דיי הרבה,

12 אלף מעל המחירון זה המון! וזה עוד רכב שעבר תאונה, אפילו אם היית אומר שהכול מקורי ללא תאונות בכלל לא חושב ש12 מעל זה מחיר הגיוני,

אוליי אם הוא יד 1 עם 30 אלף קילומטר הייתי יכול להבין דרישה של עד 6-7 מעל המחירון, לא יותר מזה,

פורסם

נסחפת, תגיד תודה אם תמכור רכב כזה גם במחיר המחירון עצמו. במיוחד לאור העובדה שעבר תאונה מקדימה.

 

לא מדובר באיזה רכב ספורטיבי או נדיר והמחירון הבסיסי שלו גבוה יחסית גם ככה.

 

12 מעל המחירון זה סכום שאני ביקשתי על אקזמפלר ספורטיבי שמור, בן 10 שלא דורש שקל השקעה כאשר כמעט ואין רכבים כאלה בארץ באופן כללי שלא לדבר על רכבים שלא עברו תאונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש מצב שזה היה הגיוני אם זה רכב בעל שיפורים רבים ונדיר בארצנו ובמצב מושלם ללא שריטה וקילומטר נמוך ,גם אז זה מעט מוגזם, לא ייקחו אותך ברצינות כי זה שהאוטו שלך מטופל ועובר ווקס כל הכבוד על האכפתיות שלך אבל אני בתור קונה זה לא יקרוץ לי אפילו כי לא חסרים דגמים כמו שלך במחירים שפויים ,אבל מצד שני זה הרכב שלך וזכותך ושיהיה בהצלחה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הכל שאלה של היצע וביקוש.

האם הרכב שלך נדיר בשוק? יש לו קילומטרז' נמוך באופן חריג? אתה יד ראשונה? יש לך חניה פרטית ככה שהרכב שלך לא מקבל נשיקות חנייה כל שני וחמישי? הרכב עבר חיים קלים? באיזה מחירים מוצעים ה-RAV4 המקבילים?

אם לרוב השאלות הללו התשובה היא כן אז יש סיכוי שתצליח למכור אותו במחיר הזה.

פורסם

א. האם המחירון המשוקלל הוא 128 אלף?

ב. בתאונה הקלה - אין מכות פח? מה עוד הוחלף חוץ מהפנסים? האם יש "קצה שלדה"?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקרוב מאוד ל- 140 אפשר לקנות טוסון חדש או את מקבילתו מבית קאיה. נכון, לא טויוטה. מצד שני לפחות שם הדוושות לא נתקעות ;-)

אלא אם יגיע/תגיע אליך פראייר/ית שנעולים על כזה רכב, אני לא חושב שזה ריאלי. להערכתי התגובה שקיבלת כאן על "תגיד תודה על מחירון" היא יותר הגיונית. RAV4 הוא לא "גברי" ו- "שרירי" כמו הלנדקרוזר, וגם לא יפה או מיוחד כמו פעם. ככזה, הוא בעיקר רכב TROPHY לאישה, ואז הוא בד"כ יירכש כחדש. אני לא אומר שהוא לא רכב טוב, רק מתאר את מה שאני רואה בשכונתי.

בנוסף, לטפל ברכב בתקופת האחריות או מעט אחריה במוסך מורשה, זו לא איזו גבורה גדולה או משהו שווה תוספת מחיר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ככל שהמחיר גבוה יותר הסיכוי לקבל מעל המחירון הולך ופוחת ולהיפך כמובן.

 

במצב שאני לצורך העניין הייתי קונה פוטנציאלי והייתי מחפש "כאילו ג'יפ" דוגמת הטויוטה הייתי מוכן לשלם ביום טוב על אחת עם לא יותר מ-20,000 ק"מ ללא תאונות ויד ראשונה בלחץ 6 אלף מעל המחירון.

 

12,000 בטווח מחירים הזה(מעל 100K) הייתי משלם אולי על 147 GTA.

 

אבל זכותך לדרוש כמה שאתה חושב לנכון אתה יכול גם לדרוש 150 אלף השאלה היא בביקוש לרכב ובנדירות שלו וזה ממש לא המצב כאן או בכל טויוטה אחרת שנמכרת בארץ.

turboy

פורסם

א. הרכב שלך עדיין לא רכב נחשק ונדיר, יש אלפים כמוהו בכביש.

ב.הוא עבר תאונה.

ג.פוליש+ווקס, כמה כבר עולה? 200-400 שקל? זה לא כזה דבר שיעלה לך את המחירון.

ד.רכבים כאלו נמכרים בדרך כלל מתחת למחירון.

ה.הרכב סה"כ 3 שנים על הכביש, אני נוטה להאמין כי 99% מכלי הרכב שנמצאים 3 שנים על הכביש מטופלים במוסך מורשה, רובם במסגרת האחריות, ככה שזה שטיפלת במוסך מורשה זה לא כזה ייחודי

ו.לא פירטת על תוספות כלשהם, מה גם שאיזה תוספות כבר יקפיצו כל כך את המחיר? עם השחמת חלונות מאחורה, לרכב יש טסט לשנה, שמת מגיני רוח, ועוד כמה תוספות שלא הגיעו כסטנדרט, אז אולי תוכל לדרוש עוד אלפייה מעל המחירון אבל לא יותר מזה.

פורסם

כמו שאמרו לך פה, אם יגיע קונה רציני במחיר מחירון...אל תשלח אותו לדרכו.

והאמת, במצב שוק המשומשות היום והתדמית של טויוטה...אני לא בטוח שיציעו לך מחירון.

שיהיה בהצלחה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...