Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בדקתי רכב (פוקוס), במ.מ.מ. בבני ברק,

בן 10, 125 אלף קילומטר - הרכב נראה מצוין הבן אדם פרטי ואמין.

 

רציתי להתייעץ האם מדובר בכסתחים, או בבעיות רציניות, אגב הבוחן בסוף אמר שבסך הכל הכל מצוין אז הנה הבדיקה

 

תודה מראש למייעצים

 

1.מנוע , מערכות קירור, מערכת דלק , מערכת הצתה

רעש מערכת שסתומים , לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים

 

2. מערכת פליטה

תקין

 

3. סרן קדמי ומערכת היגוי

לתקן זוויות היגוי , חופש ונקישה בהגה

 

4. קפיצים

תקין

 

5. שילדה ומרכב - ליקויים בעל משמעות נמוכה

תיקוני פח צבע , פגיעות פח ופגושים , פתיחת וסגירת תא מטען לקויה

 

6. מערכת בלמים (ללא פרוק גלגלים)

חריקות בבלימה , לפרק גלגלים ולבדוק

 

7. צמיגים

צמיג לא זהה

 

8. מערכת תאורה כולל מצבר

תקין

 

9. העברת הכוח

נקישה בשילוב והחלפת הילוכים , בלאי דיסקיות הילוכים

 

10. מחוונים

תקין

פורסם

בדיקה מצויינת לרכב בגיל הזה (ועוד במכון כזה מחמיר הייתי אפילו אומר שטיפה מחשיד).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ממש לא חשוד הבן אדם אמין ובררתי עליו מכמה כיוונים, גם אני שמח מתוצאות הבדיקה, אני בחרתי תמקום והגעתי לפניו, הכל על פי המלצות הפורום, והרבה חיפושים...

 

אגב יש הפרש של 5.5 במחיר בין יד 2 ללוי יצחק, וסגרתי איתו על כמעט לוי יצחק,

בהצלחה לכולם הפורום מאוד עזר לי בחיפושים

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...