Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קרובת משפחה נתפסה נוהגת ללא רשיון בתוקף במשך זמן רב. היא חידשה את הרישיון ללא בעיות, אבל עומדת בפני משפט.

עצות רבות היא קיבלה החל ב "את לא צריכה עו"ד" דרך "תסגרי עם התובע מחוץ לאולם" ועד "לא חבל לשלם לעו"ד 1000$...?".

נמנעתי מלהתערב עד שהופנתה אלי שאלה ישירה בנושא, והמלצתי היא "קחי עו"ד, אני לא מבין בזה דבר".

בקיצור - מבקש המלצה על עו"ד תעבורה טוב באיזור ת"א.

תודה

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה רבה לכולם. הפרטים הועברו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יואב לדעתי כל עורך דין תעבורה במקרה הזה יעשה את העבודה כמו שצריך.

מכיוון שמדובר בעברה טכנית שבה ידוע מראש כי קרובת המשפחה אשמה מכיוון שלא העבירה את הרכב טסט.

ניתן לסגור גם עסקת טיעון עם התובע עוד בטרם המשפט.

 

 

 

 

 

בהצלחה

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אבנר גולוב, תל אביב

 

מחוללי ניסים יש רק בשמים אבל הוא על הארץ ועורך דין טוב והוגן.

 

 

טוב אתה, :-D וצודק.

וכן, גם אבנר גולוב תותח לא קטן.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
יואב לדעתי כל עורך דין תעבורה במקרה הזה יעשה את העבודה כמו שצריך.

מכיוון שמדובר בעברה טכנית שבה ידוע מראש כי קרובת המשפחה אשמה מכיוון שלא העבירה את הרכב טסט.

ניתן לסגור גם עסקת טיעון עם התובע עוד בטרם המשפט.

 

 

 

 

 

בהצלחה

ל'

מצטער אם הובנתי לא מדוייק,

לאוטו היה טסט בתוקף, זה בעלה מטפל.

הנהגת לא חידשה את רשיון הנהיגה...

אגב, אכן מדובר בעניין בו העובדות ברורות וידועות, כמו גם עבר תעבורתי צח.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מצטרף לשואל , אני גם צריך עורך דין

 

 

העבירות - 139 קמ"ש בכביש 4

- העברת נתיבים מסוכנת תוך סיכון הציבור (השוטר קילל אותי וקרא לי אידיוט ואז צחק ואמר "איציק איציק תפסנו את שומכאר" , מיקצועי זה ממש לא , אפשר להשתמש בזה איכשהו כנגד השוטר אולי הוא היה עצבני באותו יום או משהו כזה או שיש לו בעיה שכלית כלשהי ? )

 

 

חבר'ה לקחת עורך דין ? או להתמודד לבד ולבקש מהשופט שיתייחס לכך שאין לי תיק עשיר כלל זה הדוח הראשון שלי .

פורסם
מצטרף לשואל , אני גם צריך עורך דין

 

 

העבירות - 139 קמ"ש בכביש 4

- העברת נתיבים מסוכנת תוך סיכון הציבור (השוטר קילל אותי וקרא לי אידיוט ואז צחק ואמר "איציק איציק תפסנו את שומכאר" , מיקצועי זה ממש לא , אפשר להשתמש בזה איכשהו כנגד השוטר אולי הוא היה עצבני באותו יום או משהו כזה או שיש לו בעיה שכלית כלשהי ? )

 

 

חבר'ה לקחת עורך דין ? או להתמודד לבד ולבקש מהשופט שיתייחס לכך שאין לי תיק עשיר כלל זה הדוח הראשון שלי .

 

חביבי, אצלך עו"ד זה חובה.

139 בכביש של 90 זה 49 מעל המותר + סיכון ציבור = שלילה ארוכה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

משרד גופר-לוונטל בת"א (רח' הלסינקי)

עו"ד גופר הייתה תובעת משטרתית. היא מכירה את הסיפור (ואת הגורמים המעורבים) משני קצותיו. בהסתבכות היחידה שהיתה לי ב20 שנות נהיגה (טפו,טפו) היא חילצה אותי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

המלצה שלי היא כן ללכת על עורך דין תעבורה, אני היתי מעורב במשפט ואם לא היתי משלם לעורך דין (שהיה מאוד נחמד)אני מפסיד מלא כסף, בפרטים שלא ידעתי עליהם...

קוראים לו דניאל - הטלפון 03-9244695

פורסם
שלום,

קרובת משפחה נתפסה נוהגת ללא רשיון בתוקף במשך זמן רב. היא חידשה את הרישיון ללא בעיות, אבל עומדת בפני משפט.

עצות רבות היא קיבלה החל ב "את לא צריכה עו"ד" דרך "תסגרי עם התובע מחוץ לאולם" ועד "לא חבל לשלם לעו"ד 1000$...?".

נמנעתי מלהתערב עד שהופנתה אלי שאלה ישירה בנושא, והמלצתי היא "קחי עו"ד, אני לא מבין בזה דבר".

בקיצור - מבקש המלצה על עו"ד תעבורה טוב באיזור ת"א.

תודה

יואב

 

לא יודע מה זה הגדרה של הרבה זמן

 

העובדה שמשרד הרישוי חידש לה את הרשיון.

 

המלצתי לפנות לתביעה לבקש פגישה ולסגור את התיק בקנס זעום ( מדובר בעבירה טכנית ביסודה ).

 

תראו שלא הולך לכם להגיע להסדר משביע רצון ,פנו לעו"ד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...