Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בשעה טובה רכשתי סיטרואן סקסו דיזל שנת 99, בבדיקה בנושא המנוע הוא רשם כך:

דליפות ובלאי מטבעות הבוכנה, נזילת שמן, מעיכות אגן שמן, מוביל למדיד שמן שבור"

 

כששאלתי אותו בעל פה אח"כ אמר שהמנוע חלש.

 

השאלה היא ע דכמה ממה שרשום הוא כסת"ח וממה עליי לדאוג?

 

והאם יש אפשרות לבדוק מצב מנוע בבדיקה ביתית או במוסך רגיל?

 

תודה

פורסם

הוא בדק, ואתה לא סומך עליו.

אז למה לשאול אנשים בפורום שלא בדקו ? רוצה ניחושים ?

 

גש עם הרכב למוסך.

ענין הבלאי הוא לא "לתיקון" מיידי. ענין מדיד השמן כן.

 

תתחדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תכניס גם מכונית במצב חדש לבדיקה, ירשמו הערות על המנוע.

 

מכיוון שככה הם מכסים את עצמם.

השאלה שלי מניסיון של אנשים בתוצאות בדיקות, האם יש פה משהו חריג?

 

ואיך מוסך יכול לבדוק את מצב המנוע?

 

תודה

פורסם

אם תעלה את נתוני הבדיקה כולל בדיקת הקומפרסיה שנעשתה למנוע ניתן יהיה להתייחס ברצינות לשאלה שלך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
תכניס גם מכונית במצב חדש לבדיקה, ירשמו הערות על המנוע.

 

מעיכות באגן השמן - לא ירשמו לכל מכונית.

מוביל למדיד שמן שבור - לא ירשמו לכל מכונית.

דליפות מטבעות בוכנה - לא ירשמו לכל מכונית.

 

רכשת? תתחדש, תהנה מהרכב וסע לשלום. אם יש לך תקלה או שאתה חושש שיש אחת שמתסתתרת מתחת לפני השטח - פנה למוסך מקצועי. אם אתה זקוק להמלצה על מוסך כזה, ציין את אזור מגוריך וננסה לעזור לך בהמלצה על אחד כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תכניס גם מכונית במצב חדש לבדיקה, ירשמו הערות על המנוע.

 

מכיוון שככה הם מכסים את עצמם.

 

תודה

 

זה לא מדוייק (כמו שההוא בארץ נהדרת אומר)

היה פה אחד שנתן טופס בדיקה לרכב חדש, הכל היה כמעט בסדר

פורסם
מעיכות באגן השמן - לא ירשמו לכל מכונית.

מוביל למדיד שמן שבור - לא ירשמו לכל מכונית.

דליפות מטבעות בוכנה - לא ירשמו לכל מכונית.

 

האם אתה יודע מה זה אומר מבחינה מכנית?

 

ומה אני אומר לבעל המוסך? שיבדוק מה?

 

אני גר באזור בית שמש, המוסכים פה על הפנים, לא אכפת לי לנדוד קצת.

 

תודה

פורסם
תכניס גם מכונית במצב חדש לבדיקה, ירשמו הערות על המנוע.

 

מכיוון שככה הם מכסים את עצמם.

השאלה שלי מניסיון של אנשים בתוצאות בדיקות, האם יש פה משהו חריג?

 

ואיך מוסך יכול לבדוק את מצב המנוע?

 

תודה

 

לא ירשמו על רכב חדש הערות במנוע...

 

בקשר למצב של המנוע יש בדיקת קומפרסיה

 

תעלה את הנתונים מבדיקת הקומפרסיה ונוכל לעזור לך

פורסם

תודה לעונים.

 

אני מצרף את תוצאות הבדיקה, מקווה שזה זה.

 

אם מישהו יודע לפענח ולומר לי מה אפשר לשפר או לעשות, אשמח:-)

 

תודה מראש

בדיקת רכב.jpg

בדיקת רכב2.jpg

בדיקת רכב3.jpg

פורסם
מעיכות באגן השמן - לא ירשמו לכל מכונית.

מוביל למדיד שמן שבור - לא ירשמו לכל מכונית.

דליפות מטבעות בוכנה - לא ירשמו לכל מכונית.

האם אתה יודע מה זה אומר מבחינה מכנית?

 

ומה אני אומר לבעל המוסך? שיבדוק מה?

 

אני גר באזור בית שמש, המוסכים פה על הפנים, לא אכפת לי לנדוד קצת.

 

תודה

 

אתה נותן לו את הטופס בדיקה ואומר לו שיבדוק את הרכב ויראה מה בדיוק הבעיה בתור אחד שרוצה לקנות את הרכב ובתור אחד שכמו הרבה אנשים בארץ לא מבינים ברכבים.

שיבדוק את הרכב ובתור בעל מקצוע שיתן לך פרטים יותר מדוייקים על מה הבעיה, מה עלות התיקון ועד כמה היא קריטית ליום יום ו/או לפעילות התקינה של הרכב

 

עריכה: הטופס בדיקה הפוך אבל הסתדרתי. ממה שאני רואה יש לרכב קצת מכל דבר למרות שאני לא יודע עד כמה זה חמור. קצת במנוע, קצת בשילדה, קצת בבלימה, בולמי זעזועים (יקר לתיקון?) ועוד כל מיני דברים קטנים פה ושם.

עוד פעם אני לא מומחה, היה לי פעם קטע דומה עם סוחר ואחרי שמוסכניק בדק הוא מצא עוד כמה דברים שחייבו תיקון אבל ממה שנראה לי לא נראה לי ששמרו על הרכב.

אם לא דיברת עם המוכר עד עכשיו הייתי ממליץ לדבר איתו לפני המוסך עד איזה סכום אתה מוכן לשלם ועד איזה סכום הוא מוכן לשלם (להוריד לך ממחיר הרכב), אם הוא גמיש ומוכן להוריד (בניגוד לסוחר שהתעסקתי איתו אז) וכמו שאומרים "יש עם מי לדבר" אז אולי שווה להשקיע ברכב

פורסם

מכון הבדיקה לפי הדו"ח הזה מכסה את עצמו היטב אך מצד שני הוא מציב לפניך תמרור אזהרה ענק ממרחק של 150 מטר (בדיוק כמו בחוק) לגבי הרכב ואני אפרט:

אפשר לומר, שהעובדה שלרכב יש פגיעה בקורת האורך (משמעות מסחרית או גם בטיחותית ?)צריכה להדאיג יותר משאר הדברים.

הצירוף של פגיעה כזו עם מנוע,שכנראה נמצא מעבר לשיאו וכבר פחות או יותר עשה את שלו (וכאן בניגוד למנוע בנזין העלות עלולה להרקיע שחקים) היתה מרחיקה לפחות אותי מהרכב.

אם תחליט לרכוש את הרכב,זה לא אומר מיידית החלפת מנוע,אך אם תחזיק ברכב שנתיים -שלוש,אתה מסתכן בהחלט בהחלפה/שיפוץ מנוע.

חוץ מזה, יידרש לדעתי יישור קו לא קטן בעלות של כמה אלפים טובים (בלי קשר להחלפת המנוע אם וכאשר):

כריות לבולמי זעזועים,בלמים,חגורת תזמון,נזילת שמן ממערכת הידראולית- יכול להיות סיפור יקר וכואב).

לסיכום: להערכתי נפלת על רכב של סוחר/אדם פרטי,שממש קרע לרכב את הצורה ולא תחזק אותו כראוי ובצורה עקבית ושוטפת.

הייתי אפילו מגדיר את זה ,שהרכב בסיכון להיות עבורך רכב לימון-כזה שההשקעה בו לא תשתלם ולא תגמר ולא הייתי רוכש את הרכב במצבו לפי דו"ח הבדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...