Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן להפוך את המערכת המקורית לmp3?

מדובר בהונדה אקורד 2005.

הבנתי שיש צ'יפ,האם זה נכון מה טווח המחירים ואיפה ניתן להשיג?

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

אני לא מעוניין להרכיב רדיו דיסק או מכשיר אחר ולבטל את מגירת האיחסון הזאת.

בעוד שהרדיו דיסק המקורי נשאר מורכב.

אמרו לי שקיים צ'יפ אני מעדיף את הצ'יפ.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

אני לא מאמין שמדובר בהחלפת צ'יפ, אני יותר נוטה לחשוב שמדובר בהחלפת כל המנגנון של ה CD.

האם באקורד משנה יותר מתקדמת יש MP3? יכול להיות שהפתרון הכי פשוט הוא להחליף את הרדיו, בלי ניתוחים ובלי סיכונים.

 

אם במהלך חיפושיך תגיע למישהו שמחליף צ'יפים או מכיר שיטה אחרת לגרום למערכת המקורית לקרוא MP3 נשמח לשמוע עליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא כל כך מבין למה פותח הת'רד לא רוצה להחליף לרדיו דיסק נורמאלי - איזושהיא יחידת דאבל דין שיש בה כבר GPS בפנים, שליטה על טלפון והכנה למצלמת רוורס.

 

לרכבים כמו הונדה אקורד יש יחידות אינטרגליות עם מתאם לדאבל דין והמראה של הרכב נשמר מקורי לחלוטין אבל הערך המוסף שמתקבל מהרכב לאחר שדרוג שכזה הוא עליית מדרגה.

 

אולי כדאי לפותח הת'רד לדבר עם הונדה ולשאול מי מתקין הבית שלהם וללכת לראות התקנה שכזו בעצמו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קיים בחו"ל מכשיר מסך נגיעה עולה 600 דולר,אני מחפש אחד בכדי להזמין.

אבל אם אתם אומרים שלא קיים צ'יפ אז אני כבר די ירדתי מיזה,אני יבדוק לגבי המכשיר השני.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

שלום שחר

ישנה יחידה שמתחברת ליציאת צ"נג"ר שברדיו שלך וכל כולה בגודל של קופסת גפרורים

דרכה אתה מתחבר עם נגני MP3 כמו כן היא מגיעה עם חיבור אייפוד מקורי ועם כבל אייפוד

היחידה גם טוענת את הנגן או האייפוד

היות והיא מתחברת ישירות לרדיו אז אין שום הפסד צלילים או הפרעות סטטיות למיניהם (כמו שקורה עם יחידות FM)

אשמח לפרט בפניה אישית

חג שמח

דרור

פורסם

למה בה"פ ולא כאן? אני בטוח שיש עוד חברי פורום שמתעניינים בפטנטים למערכות מקוריות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

או קיי איתמר זרקת כפפה

קיבלתי את האתגר

להלן לינק יצרן למוצר

אבקש לציין ש"אהובי שי מרכז הרכב" מייבא באופן סדיר את מתאמי ההונדות (חדשות וישנות) ואת מתאמי הטויוטה (חדשות וישנות)

http://www.axxessinterface.com/products.aspx?s=AIP-HD02-ID

 

כמו כן לידיעת חברי הפורום הגיע עוד מוצר מבית METRA חדש מהמדף

שמתאם בין שלט הגה מקורי כמעט לכל רכב (כולל תקשורת CAN) לבין כל מכשיר רדיו אחר תחליפי

הייחוד שבו הוא שהמתאם הוא בעל יכולת למידה עצמית

מה שאומר שאין צורך בעיניות חיצוניות מכוערות ואין שום דיליי בהפעלת הכפתורים על ההגה ואין שום צורך ללמד את המתאם עם התעסקות מטופשת עם שלט המכשיר החלופי

כמו כן המתאם שומר זיכרון גם לאחר פירוק או החלפת מצבר או טיפול במוסך

כמו כן למתאם אפשרות התחברות לאינטרנט לעדכונים שיגיעו בהמשך דרך אתר METRA

להלן לינק לנתוני המתאם

http://www.axxessinterface.com/steering_wheel_control.aspx

חג שמח

דרור

פורסם

מעניין, לכל רכב אתה אומר? כי הרגע קיבלתי

Product Information

 

NO - The ASWC is not compatible with your vehicle. Call us at 1-800-253-8324 for other options. "

 

כמו כן, המתאם הגה אצלי ברכב של PAC הותקן ללא עיניות וללא שום תכנות מול שלט - רק תכנות מול הכפתורים על ההגה

45$ באיביי....

חבל שאתה מציף אותנו בחומר לא רלוונטי בניסיון לשיווק אגרסיבי

 

פורסם

בוקר טוב תומר

נראה שאתה מדלג על מילים שלמות מתוך מה שכתבתי

אני אחרוג ממנהגי ואתקן אותך

אנא פנה להודעה הקודמת שלי והתייחס למילה "כמעט" לכל רכב

שוב אני מבקש ממך בצורה חברית אם אתה מצוטט אותי אז תצוטט את האמת ואל תשמיט מילים

ואם אתה רכשת מתאם מאיביי או מאיפה שלא יהיה ב-42 דולר או פחות אז שיבושם לך תתחדש תהנה תשלוט בהגה דרך המתאם סע בזהירות ותהיה אדיב על הכביש

זה חשוב יותר

ותזכור שאני לא איביי ובטח לא מתחרה במיליוני האנשים שמוכרים שם

מעבר לזה אני לא הייתי מגיב ורושם כלום על המתאמים הללו אם איתמר לא היה פותח לי את הדלת הזו

ואלעד לי בכל אופן אין מתאם לפיז"ו מכיוון שהמוצר אמריקאי ומיוצר בעיקר לרכבים שנוסעים על הכבישים בארה"ב

יום טוב

דרור

פורסם
שלום שחר

ישנה יחידה שמתחברת ליציאת צ"נג"ר שברדיו שלך וכל כולה בגודל של קופסת גפרורים

דרכה אתה מתחבר עם נגני MP3 כמו כן היא מגיעה עם חיבור אייפוד מקורי ועם כבל אייפוד

היחידה גם טוענת את הנגן או האייפוד

היות והיא מתחברת ישירות לרדיו אז אין שום הפסד צלילים או הפרעות סטטיות למיניהם (כמו שקורה עם יחידות FM)

אשמח לפרט בפניה אישית

חג שמח

דרור

 

על ה"מתאמים" האלו בחרת כן להגיב (בין השאר), שהן דרך אגב דבר דיי ישן בארץ.

 

יש מספר ספונסרים בפורום שכותבים בצורה פעילה ועם כל זה, לא דוחפים את המוצרים שלהם בכל הודעה שנייה אם בכלל.

 

ועוד משהו לגבי המתאם שליטה מההגה של AXXESS, הוא לא מתאים לכל HU. רק לאלו שיש להם כניסת שליטה מההגה

"For use with radios equipped with OE steering control input"

 

×
×
  • תוכן חדש...